خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
معرفی و دانلود نرم افزار درشتنما یا ذره بین برای اندروید ویژۀ کمبینایان

سلام!
حالتون که عالیه؟
امروز میخوام کمبیناهای محله رو با یه نرم افزار اندرویدی آشنا کنم که اسمش هست Your Magnifier Pro. این نرم افزار از دوربین گوشی استفاده میکنه و همه چیز رو بزرگِ بزرگ نشون میده. من وقتی میخوام از فاصلۀ دور تلویزیون تماشا کنم گوشی مبارکو میگیرم به سمت تلویزیون و این نرم افزار گرامی رو فعال میکنم و تا آخر فیلمو بدون اینکه کلۀ مبارکم خانواده رو اذیت کنه یا جلو نشستنم برای روشای دوسالۀ عزیزم بدآموزی داشته باشه میبینم. من وقتی میخوام یه نوشتۀ بینایی رو بخونم یا چیزی رو که گم کردم پیدا کنم این نرم افزار میاد کمکم. مطمئنم اگه بیناییم بیشتر بود میتونستم از این نرم افزار واسه بهتر دیدن تابلو هم استفاده کنم. وقتی سر کلاس از پاورپوینت استفاده میشه من با کمک این نرم افزار بسیاری از جزییات رو میبینم که قبلا از دستشون میدادم. این نرم افزار به من امکان داد که حتی پلک زدن و حالت چشم طرف مقابلمو با تمام جزییات ببینم و واقعا لذت ببرم.
خب دیگه زیادی ازش تعریف کردم و هندونه زیر بغلش گذاشتم. دیگه بسشه! هرکی میخواد این نرم افزارو داشته باشه میتونه از این لینک دانلود کنه.

راستی این نرم افزار به قدری راحته که به نظر من اصلا نیازی به آموزش نداره. شما با دکمه فیریز این نرم افزار میتونید از شیء مورد نظرتون عکس بگیرید و با زوم کردن اون عکسو بزرگترشم بکنید. اگه جایی نور کم بود از فلش دوربینتون استفاده کنید و اون شیء رو بهتر ببینید. میزان بزرگی تصویرم که با نوار لغزنده ای که توی نرم افزار هست میتونید تنظیم کنید. قابلیت استفاده از رنگ متضاد هم در نرم افزار هست که همۀ این قابلیتها به صورت دکمه های مجزا با چینش افقی یعنی از راست به چپ در پایین صفحۀ نمایش گوشی وجود دارند.
البته کسانی که گوشی گلکسی اس 5 دارند تو ویجتهای گوشیشون یه مگنیفایِر دارند که اونم کیفیت خوبی داره و اگه این نرم افزار رو هم دانلود نکنند میتونن از اون استفاده کنند. یعنی تو گوشی من که بود و با تنظیمات کارخانه هم پاک نشد که بگم از طریق یه برنامه به ویجتهام اضافه شده.
خوش باشید تا همیشه!
خدانگهدار!

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «معرفی و دانلود نرم افزار درشتنما یا ذره بین برای اندروید ویژۀ کمبینایان»

درود بر ندای پر طنین و خوب محله. اولش که خوشحالم که میگی با این برنامه خیلی خوب میتونی ببینی امیدوارم که همیشه از دیدن بتونی لذت ببری لذتی که ما ازش بی بهره ایم. دومش که آیا وقتی برنامه رو فعال کردی میگیری جلو تلویزیون و بجای تلویزیون به صفحه گوشی نگاه میکنی و تصاویر تیوی از طریق این برنامه به گوشی منتقل میشه و شما از روی سفحه گوشیت فیلم رو میبینی؟ و سومش که روشا جان مال خودته؟ ببخشیدا فقط کنجکاو شدم. مهربان که هستی پیروز هم همیشه باشی.

درود بر عمو حسین نکته بین محله! اولش که خیلی ممنونم الهی شما هم به زودی بتونید از دیدن لذت ببرید. عمو حسین این نرم افزار آدمو کامل بینا نمیکنه ها! تصاویر رو درشت میکنه و ما میتونیم جزییات بیشتری رو نسبت به قبلمون ببینیم. دومش که بله میشینم ۳ ۴ متری تلویزیون و گوشیمو میگیرم به سمت تلویزیون و فیلمو از صفحۀ گوشیم میبینم. در این حالت وضوح تصاویر برام به اندازه ایه که وقتی میچسبم به تلویزیون. سوم خواهش میکنم اشکالی نداره کنجکاویه دیگه. روشا مال داداشمه ولی همش میخواد با عمه اش بازی کنه. خدا نکنه من جلوی تلویزیون باشم از روی پای من تکون نمیخوره. وقتی هم میگم عقب عقب! میره عقب و میگه عبَق عبَق! و دوباره برمیگرده. من که نمیتونم رطب بخورم و به اون بگم نخور. برای من مال کی بودنش مهم نیست لذت از حضور و شیرین زبونیش مهمه عموی مهربان محله. چهارم هم اینکه شما نسبت به من لطف دارید. انشا الله شما هم سربلند و پیروز باشید.

سلام ندا. ممنون برای انتشار این پست. میخواستم بدونم این نرم افزار فقط فضای بیرون رو درشت میکنه؟ یعنی با کمک این نرم افزار نمیتونیم محیط داخل گوشی و نرم افزارهای داخل گوشی رو درشت ببینیم؟ ممنون میشم جواب بدید.

سلام ساراجان! این کارو میشه از طریق قابلیت دسترسی گوشی انجام داد که چون فکر میکنم ممکنه به کار بقیه هم بیاد و اگه اینجا بنویسمش ممکنه خیلیا دیدگاهها رو نخونن انشا الله به زودی توی یه پست جداگانه درباره اش به اندازه دانشم صحبت میکنم.

سلام ندا خانمی.
ممنون بابت برنامه.خیلی به دردم میخوره.
اون تنظیماتی که باعث میشه نرم افزارای خود گوشیرو بزرگ بشه رو انجام دادم فقط فکر کنم موقع عکس گرفتن اذیت میکنه.
ممنون اگر بیشتر توضیح بدی.
شاد باشی.

سلام عزیزم خدا رو شکر که به دردت میخوره. راستش من دقیقا نمیدونم شما چه کار میکنید برای درشت کردن نرم افزارهای گوشی. انشا الله تو یه پست تجربه هامونو در این زمینه با هم به اشتراک میذاریم. شاید اصلا روش شما بهتر از من باشه. شما هم الهی شاد شاد شاد باشی تا همیشه ی همیشه.

سلام بر ندا خانمی عزیزم
ممنون بابت نرم افزار و اما من پیشنهاد میدم زیاد ازش استفاده نکنی … تا جایی که ضروری هست … مثلا سعی کن تی وی رو با گوش ببینی یا فوقش نبینی و کم ببینی شکلک چشمانتان را حفظ نمایید دوست عزیز من حیفستااا ….
راستی من نفهمیدم شما کدوم ندا هستید یعنی اهل کجایید یا چی خوندید و غیره و ذالک شکلک یه دوست ندایی داشتیم به هوای اون وارد شدیم که اگه شما همون ندای خانم خانمهای مایید شکلک ارااادت و اگه یه ندای دیگه ای هستید شکلک دست دوستی

سلام گلبانوی عزیزم! خودت میدونی که خط اصلیم بریله اما سعی میکنم از چشمم هم تا جایی که بهش آسییب نزنم برای لذت بردن از زندگی استفاده کنم. مثلا حیفم میاد تو طبیعت جزییات رو با این نرم افزار تا حدی که امکان دیدنش برام هست نبینم. تو هم گهگاهی تا جایی که به چشمت آسیب نزنه امتحانش کن ارزششو داره. اما چشم دوست گلم همیشه توصیه دوستانه تو آویزه گوشم خواهم کرد. تلویزیون رو چشم سعی میکنم دیگه نگاه نکنم گوش کنم. من که یه بانو وکیل میشناسم آخرین بارم تو دانشگاه اصفهان دیدمش. از بچگی میشناسمش. مطمئنم تو همون بانویی. آیا من همون ندا ام؟

سلام آقای عبداللهپور ممنونم که با اینکه به این اپ نیاز نداشتید به این پست سر زدید. الهی به زودی روشی برای دیدن شما هم پیدا بشه حالا یا با جراحی یا با نرم افزار و سخت افزار. شب شما هم قشنگ درست مثل بوی نسیم صبحگاهی و یا آسمون پرستاره شبانگاهی.

دیدگاهتان را بنویسید