خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

یه روش من درآوردی برای چت در dropbox

به نام خدا سلام.

دوستای گلم شاید خیلیاتون هم با این روش آشنا هستین و این روشی که در ادامه خواهم گفت در موارد ضروری و زمانی که دوستتونو که باهاش مدتها قبل شرد شدینو نمیتونید پیدا کنید به درد میخوره.

خوب شماهایی که عضو دراپ باکس هستید، برای اینکار اول داخل پوشه ی مشترکی که برای خودتون و دوستتون ساختین میشین.

داخل اون پوشه یه new folder ایجاد میکنید:

برای اینکار:

کلید alt را زده چندتا بالا یا پایین بروید تا به new sub menu رسیده با جهت راست بازش کنید روی folder اینتر بزنید.

حالا میتونید اسم پوشه را که خودش پیشفرض new folder نوشته را بنویسید.

اگه هم نخواستید یه اینتر دیگه بزنید تا پوشهه ایجاد بشه.

خوب حالا هر وقت خواستید میتونید f2 بزنید به جای اسم پوشه جمله دلخواهتونو بنویسید و اینتر کنید.

مثلاً من یه جمله ی این چنینی به دوستم مینویسم:

آقا مجتبی خیلی وقته میخام باهات تماس بگیرم نمیتونم اگه پیام منو دیدی بهم زنگ بزن.

خوب  همین دیگه تمام شد.

امیدوارم در مواقع ضروری مثل دوستای من که سالها بود نمیتونستند منو پیدا کنند بالاخره یه دراپ باکسی نصبیدم و تونستند باهام در ارتباط باشند، شما هم این تفنن و فنونات بدردتون بخوره.

فعلاً تا تنزی دیگه خداحافظ.

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «یه روش من درآوردی برای چت در dropbox»

درود بر جواد نوعی عزیز و گرامی. آقا از اینکه اینجایی واقعا خوشحالم. از این مطلب ارزشمندت هم سپاسگزارم.
فقط اجازه میخوام که در این پست که فعلا اولین پست صفحه اول هست تولد آقا مجتبی خادمی را که مصادف با امروز هست را تبریک و شادباش بگم و براش بهترینها را آرزو کنم. چون ظاهرا قرار نیست در این زمینه پستی منتشر بشه منم از این فرصت و از این پست برای این مقصود بهره بردم. بازم از جناب نوعی عزیز معذرت میخوام.

سلام
جالب بود. در مورد پاسخ شما به عمو حسین هم عرض کنم که تقصیر شما نیست، تقصیر کس دیگه ای هم نیست خخخخ. چون جناب خویی زیر کامنت عمو کامنت گذاشتند کامنت شما بعد از کامنت ایشون قرار میگیره. دوتا از کامنتها رو که تکراری بودند جسارتا حذف کردم. موفق باشید.

سِلام جواد جان! خاری بِرار؟ تِ حال چتی هَسِّ؟ چی کارا کِنّی؟ این ترفند بقول تو من‌درآوردی هم خیلی خوبه. اما برای مواقعی که واجبه بقولی یه پیامی بلند بالا برا یکی بنویسی بهتره یه فایل txt بسازی و تو پوشه مشترک بذاری. مثال میزنم. فرض کن خخخ خدای نکرده مابین من و تو کدورتی پیش اومده که من و تو باهم شکر‌آب شدیم! خخخ حالا بعد ۱ماه, تو با خودت میگی: حالا قهر هم خوب نیست! این پسره جوان و خام هست و یهو یه حرفهایی از سر نفهمی میزنه. اشکال نداره من پا در میونی میکنم و این رابطه رو درست میکنم. ابتدا وارد پوشه مخصوصمان میشی بعد یه فایل txt میسازی رویش مینویسی: ای فلانی این پیام رو حتماً بخون! و خلاصه انواع و اقسامخ تأکیدات رو بکار میبری تا من راغب بشم این فایل notepad رو باز کنم. بعد که باز کردم توش مینویسی: میگی: مثلاً: اگه من اون روز اینطور گفتم به این دلیل بود و تو هم اشتباه کردی و الی آخر. ختخخ. اینم شد من در‌آوردی بتوان۲!

دیدگاهتان را بنویسید