خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین پیام من

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه دوستان و هم محله ای های عزیز و بزرگوار

با انبوه فشارهای کج و کوله ای که از اطراف و اکناف وارد شده , خیلی خیلی خوشحالم که در این محله با مهربونایی مثل شماها آشنا شدم . افرادی همدرد و هم شکل خودم که لحظاتی را می خواهند دور هم تو این محله خوش بگذرونن . با هم خوشحال میشن و با هم ناراحت . با هم موج میشن و با هم قطره اشک .
خبر و اتفاق زیاد دارم که به مرور سرهاتون رو درد خواهم آورد . خاطرات تلخ و شیرین که اکثرش برای همه مشترکه ولی خوشحالم , خوشحالم , خوشحالم که یه محله خوب پیدا کردم . دیر اومدم , دیر پیدا کردم ولی اومدم .

منتظر پست های قشنگتون هستم و ببخشید که باید پست های الکی خوشِ منو تحمل کنین . همینه که هست .خخخ

همگی زیر سایه الطاف الهی شاد , پیروز و کامروا باشید . یا علی

۳۰ دیدگاه دربارهٔ «اولین پیام من»

سلام مهدی.
خیلی خیلی خوشامدی.
ولی خودمونیمااا، عجب سرگذشتی داشتی ۳۱۳ خخخ.
منتظر پستهای خوبت و معرفی تمامی کارهات در محله هستیم.
ضمنا اگه گوشی هوشمند و پیامرسان واتساپ داری بهت پیشنهاد میکنم که بیای و عضو گروه واتساپی محله ی نابینایان هم بشی که ضرر نمیکنی.
اگه خواستی در بخش درباره مهرداد چشمه در یکی از پستهام، رو بخون، میتونی راههای تماس با من رو پیدا کنی.

سلام مهرداد جان
خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم . آره کلی ماجرا و خاطره هست که به مرور خواهم گفت
ولی متاسفانه گوشی جدید ندارم . ان شاالله سال آینده حتما میام تو واتسآپ و کاری می کنم بیرونم کنین . خخخخ
خیلی ارادت

سلام مهدی. وایی رمان! من هم گاهی چیز می نویسم ولی تا حالا نشده چاپشون کنم. آخه هزینه ای که لازمه واسهم۱خورده زیادی بالاست و خلاصه واسه خودم می نویسم! داخل شناسنامهت اونجایی که خوندم با عصا و بدون کمک پیش میری خاطرم جمع شد! دیگران خوبن واقعا خوبن ولی باید خودمون باشیم! من خودم هم قربانیه آر پی هستم و زمانی که ظرف۱مدت کوتاه ته مونده بیناییم رفت و به۰رسید حال وحشتناکی داشتم. سخت بود ولی گذشت. شکر! خوشحالم که اینجایی. منتظرم نوشته هات رو بخونم!

سلام پریسا خانم . ممنونم از پیام پر مهرتون
بعضی پست هاتون رو خوندم . استعداد داستان نویسی رو دارید . توصیف و قلمتون شیوا و روان است . با تمرین حرفه ای می تونی موفق باشی . باید اونقدر بنویسی و جاهای مختلف منتشر کنی که بعد از چند سال اسمت سر زبونها بیفته که وقتی کاری به ناشری میدی بقاپه .
برای آرپی خیلی حرف دارم . اما وقتی برای اولین بار تصمیم گرفتم عصا رو به دست بگیرم , شاید روز خداحافظی با نور برایم بود . در حین ناراحتی , خوشحال هم بودم . حس های متفاوتی که برای افراد سالم قابل حس نیست . موفق باشی

سلام بر شما دوست همنوع گرامی. خوشحالم جهت آشنایی با شما اما بابت سرگذشت مرارتآمیزت بسیار متأسفم. امیدوارم با سعی و تلاش خستگی ناپذیری که داری ازینپس درگاههای خوشکامی و موفقیت روز افزون یکی پس از دیگری برایت گشوده شود و ما را نیز درین خوشحالیها و سر افرازیهایت سهیم سازید. آمین یا رب العالمین.

سلام دوست مهربانم . ممنون از پیام و لطف و دعای قشنگتون . شما خیلی لطف دارید . به قول نیچه : هر چه مرا نکُشد قوی ترم می کند .
با حضورم تو این محله یک پایگاه و منبع بیست و دو هزار ولتی برای شارژ خودم پیدا کردم که بتونم با انگیزه بیشتری تلاش کنم . موفق و پیروز باشید .

سلام دوست عزیز. به هر حال هرکسی یه سر نوشتی داره.
اونی که مهمه این هست که بتونی خودتو سرحال، فعال و پر انرژی نگه داری.
در مورد فیلم نوشته بودی. اگه، خواستی می تونی یه سر به سایت من بزنی.
در مورد فیلم هستش.
کافی هست که بری بالا و روی اسمم enter کنی. وارد سایت: فقط صدای فیلم ویژه نابینایان میشی.
موفق و پیروز باشی

سلام آقای بهرامی خوش آمدید به قول شیرازی ها صفا آوردید..سرگذشت جالبی داشتید گذشته من هم از جهاتی مثل شما بوده در کنار کارهای اداریَم کارهای دیگری را هم شروع کردم اما در بسیاری از آنها موفق نشده ام البته در بسیاری از امور هم موفق بوده ام که باید خدا را شکر کرد به هر حال برای شما و دیگر دوستان نابینا آرزوی موفقیت سلامتی و تندرستی دارم…

سلام جناب بهرامی راد
من یه کم در کل رسمیت و غیر رسمیتم با هم قاتیه. هر کسی نمیتونه تحملش کنه خخخ
ورودتون به اینجا رو خوشآمد میگم. امیدوارم در کنار بچه ها از همه چیز لذت ببرید و بتونید هم یاد بدید, هم یاد بگیرید.
خوش باشید
ارادت.

سلام جناب کفیلی عزیز .
من آستانه تحملم بالاست از بس تو جلسات نقد مثل مسلسل بهم توپیدن . شما راحت باشید من هموجور راحتم دوست عزیز . ممنون از نظر خوبتون و قطعا از کنار شما بودن لذت می برم و مطالب زیادی خواهم آموخت
موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید