خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

بانک ملی به یاری نابینایان جامعه رفت.

بانک ملی ایران در راستای اهداف مشتری‌مداری و حمایت از معلولان جامعه، سامانه خدمات بانکی روشندلان را راه‌اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان با حضور مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، علی رحیمی مدیر امور شعب تهران و افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران و مسئولان انجمن نابینایان ایران به صورت آزمایشی در شعبه عارف راه‌اندازی شد.در این مراسم مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به تمامی مردم به ویژه معلولان جامعه گفت: توانمندی روشندلان بر کسی پوشیده نیست و جامعه باید از توانمندی‌ این عزیزان استفاده کند.خاتونی در ادامه با بیان اینکه بانک ملی ایران به دنبال توسعه سامانه‌های بانکی در جهت رفاه حال مشتریان است افزود: شبکه شعب بانک ملی ایران بسیار گسترده است و ما امیدواریم بتوانیم این خدمات را در شعب منتخب و همچنین مراکزی که روشندلان و انجمن نابینایان به آن نیاز دارند ارائه دهیم.افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران نیز با بیان اهمیت ارائه خدمات بانکی به روشندلان تصریح کرد: ارائه خدمت به معلولان و روشندلان علاوه بر ارزش‌های انسانی و اسلامی، یک تکلیف قانونی است و در جامعه‌ای که 500 هزار روشندل دارد که بسیاری از آنان نیز فرهیخته‌اند، باید زمینه‌ای را فراهم کرد تا خدمات، علی‌الخصوص خدمات مالی و بانکی به راحتی در دسترس آنان باشد.منصور شادکام قائم مقام انجمن نابینایان ایران در این مراسم با تاکید بر فرهنگ حمایت از معلولان در جامعه گفت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام با ارائه خدمات ویژه به معلولان این فرهنگ را ارج نهاده و از این انجمن همیشه حمایت خوبی را داشته است که جای قدردانی و تشکر دارد.در پایان این مراسم برخی از روشندلان به صورت نمادین از سامانه خدمات بانکی نابینایان استفاده کرده و چند کار بانکی را با استفاده از این سامانه انجام دادند.

 بانک ملی به یاری روشندلان جامعه رفت +تصاویر
 بانک ملی به یاری روشندلان جامعه رفت +تصاویر
 بانک ملی به یاری روشندلان جامعه رفت +تصاویر

۲۸ دیدگاه دربارهٔ «بانک ملی به یاری نابینایان جامعه رفت.»

درود. ما که نمیبینیم ولی شاید تو ببینی. نکنه نابینای قلابی از کار در بیای خَخ. یعنی اینکه بینا باشی بعد خودتو به عنوان نابینا جا زده باشی. به هر حال مشکوکی. من به بانک ملی میگم به تو یکی اصن خدمات ندند خَخ.
اینم مدال تقدیم به تو. شکلک تقدیم مدااال.

سلام و درود بر داش علی جووون
خوبی آیا برف و بارووون حسابی بهت ساخته آیا
خب من که بخاطر برد تیییم محبوبم شاااد بودم و با این خبر مسرت آمیز و شاااد کننده ی تو شادیییم دو چندان شد
به هر حال دم بانک ملی بخاطر این کار گرم و دم توووو هم چییییز که این خبر رو در محله منتشر کردی
شبت خووووش و خدا نگهدار

سلام. ممنون از پستت. به نظر من بانک ملی یکی از افتضاح ترین سامانه های بانکی کشور رو داره. بانک گردشگری که شاید اصلا خیلی ها اسمش رو هم نشنیده باشن یا شعبه ای از این بانک رو ندیده باشن از نظرم یکی از کاملترین و دسترس پذیر ترین خدمات اینترنتی رو داره، تا استفاده نکرده باشید هم متوجه نمی شید چی عرض می کنم. حالا بانک ملی یه روز خدمات اینترنتی معرفی می کنه که فقط صورت حساب رو نشون میده یا نمی دونم فلان سامانه که فقط انتقال وجه کارت به کارت داره حالا ام که بام رو زحمت کشیدن درست کردن. من مجموعا ۲۰۰۰ ریال پول توی دوتا حساب بانک ملی دارم. می دونم خیلی منطبق با موضوع پست نبود ولی خیلی بدم میاد از سر و صدای پوچ و تو خالی.

درود. والا اگه بخوایم اینجوری حساب کنیم که فکر کنم یه جورایی تو همه ی زمینه ها افتضاح به وضوح دیده میشه خَخ.
منم که نه گردشگری هستم و نه هم ملی. من تو بانک ملتم. البته چیزی که ندارم ولی خب دیگه یه کارتی داریم که مثلاً آره دیگه. مرسی از حضور سبزت.

درود. من حذفش کردم حرفیه. خَخ. من کامنتی ندیدم. یا شایدم اصن به کل نفرستادیش. شایدم شاید بوده و حذفش کردند. و یا نباید بوده و باز هم حذف شده خَخ. به هر حال اگه خودت نفرستادیش یا فرستاده نشده که دمت گرم و اگرم کسی حذف کرده باز هم دمش گرم خَخ.

سلام و تشکر از این پست که گذاشته اید خدا به بانک ملی خیر بدهد ولی اگر این بانک به نابینایان لطف دارد هنگامی که یک فرد نابینا برای افتتاح حساب و یا کار های دیگر به آن بانک مراجعه مینماید اینقدر اذیت نکند و ایراداتی از قبیل امین تایید امضا و این قبیل موارد را از آنها نخواهد موفق باشید…

درود بر گوشه گیر. چی ببخشید گوشه نشین محله. اولاً من چند بار بهت بگم گوشه نَشین خوب نیست خَخ.
ولی این موردیو که میگی خعییلی وقته که تا حدود زیادی حل شده و حد اقلش واس من یکی دیگه یه چند وقتیه پیش نیومده خدا رو شکر.
مرسی از حضورت.

سلام دوست عزیزم
ممنون از پستت
من حدود شش ماهی است که از سامانه اینترنتی بام بانک ملی برای کارهای بانکی ام استفاده می کنم و مشکلی هم نداره . راحتِ و جاز هم بهش گیر نمیده و همه گزینه هاش رو می خونه . از انتقال پول گرفته تا کارت به کارت , موجودی گرفتن و پرداخت قبض
وارد سایت بانک ملی که بشی قسمت سامانه بام ثبت نام می کنی و می تونی وارد سامانه بشی

ممنون و موفق باشی

درود. پس اینجور. نه والا من بانک ملت هستم و خبری هم از سامان و سامانه ندارم. حالا اسمش چی بود؟ اصن سمانه میخواد باشه, سامان میخواد باشه, و یا سامانه هم میخواد باشه, ولی ای کاش مشکل همه ی بانکها حل بشند.
به امید اون روز.

بانک ملی خدماتی هم که قبلا داشته و عالی بوده برای ما را برداشته مثل انتقال کارت به کارت که اینترنتی انجام میشد به سختی ولی برداشته من با تلفن بانکش خیلی راحتم اگر انتقال وجهو به تتلفن بانکش اضافه کنه عالی عالی میشه ولی باز هم همچنان منتظر خدمات عالی و عالیتر در همه زمینه ای برای خودمان هستیم

دیدگاهتان را بنویسید