خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آموزش برنامه ی VaySoft Video to EXE Converter.

درود بر ساکنین, عابرین, واردین, خارجین, عابدین, عارفین, عاشقین محله و خلاصه همه و همه.
آهان. رااستی یه درود گرمی هم به عروسو دومادهای محله.
امیدوارم روزهای خوبیو گذرونده باشین و روزای بهتری هم در انتظارتون باااشه.
پست رو زیاد کِش نمیدم و طولانی نمیکنم و میرم سر اصل مطلب و میگم که
من باز هم با یه آموزش کشککی دیگه اومدم.
یه برنامه که میتونه فایلهای صوتی و تصویری رو به فایل اجرایی تبدیل کنه رو خدمتتون ارائه میدم با یه کمی توضیحات از خودم در کار با برنامه که نمیدونم اسمشو چی میشه گذاشت خَخ.
البته سعی کردم اون نکات ضروریشو توضیح بدم و فقط اون قسمت آخرش که فایل ساخته شده رو باید فعال کنیم رو نمیدونم چرا گیر داد.
که با گوش دادن توضیحات متوجه میشین چی میگم.
خلاصه برنامه با حالیه و کاملاً هم دسترسپذیره به مرگ ممل قسم جدی میگم.
اصن نمیدونم این چه مرضی هست که هی یاد این روانی میفتم. بگذریم.
من توضیحات برنامه رو به همراه لینک آموزش و خود برنامه واسه تون میذارم, باشد که به قول بانوی محله رستگار شویم خَخ.
رااستی اگه رستگار نشدیم هم این عمو حسین رو مقصر میدونیم. خَخ. خَخ. هاااهااااا.
پس ضمن الفرااار گفتن, توجهتونو به توضیحات برنامه به همراه لینک دانلود و توضیحات خودم که نمیدونم به چه دلیل و چرا بهشون باید آموزش گفت رو جلب میکنم. والا.
تو کامنتا میبینمتون. یا حق.
VaySoft Video to EXE Converter مبدل فایل ویدئویی به اجرایی
VaySoft Video to EXE Converter 6.27 نرم افزار مفید و کم حجمی است که فایل های ویدیوئی را به فایل های اجرایی EXE تبدیل می کند، فایل های EXE می توانند در هر کامپیوتری کپی شده و بدون هیچ برنامه دیگری اجرا شوند. همچنین اگر شما تلاش می کنید تا از کپی رایت محصولات ویدیویی خود محافظت کنید، VaySoft Video to EXE Converter شما را در این زمینه یاری خواهد کرد. VaySoft Video to EXE Converter در تولید و شخصی سازی فایل های خروجی EXE به شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال می توانید تصاویر آیکون خاصی را برای فایل EXE در خروجی قرار دهید و همچنین تصاویرتان را برای قرارگیری در قبل و یا بعد از پخش یک ویدیو پیکربندی کنید. این برنامه از تصاویر با فرمت های JPG, BMP ,EMF و فایل های PNG و GIF پشتیبانی می کند بنابراین شما می توانید اینترفیس خوش آمد گویی متحرک و یا بی قاعده ای را ایجاد کنید.
دانلود برنامه به همراه آموزش و یک نمونه فایل تبدیل شده با حجم 33 مگابایت.

کامیاب باشید.

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آموزش برنامه ی VaySoft Video to EXE Converter.»

سلام. اصلا نمی دونم چه مرضیِ که من نفهمیدم چی شد! خداییش دست خودم نیست به نظرم مخم خوابش برده میرم گرمش کنم وا بره بلکه بیدار بشه!
جدی نگیر علی باهات شوخی کردم. کاش نصف تو فعال بودم! نیستم. چه بد! این رو جدی گفتم!
موفق باشی!

سلام و درود بر دااااش علی با حال
خب بازم من به این آموزش نیییاز ندارم و خب به دردم نمیخوره
که اینم از بی سوادی منه نمیخوام بگم که آموزشت بده نه اصلاً هم این طور نیست چون که کلی واسه این طور آموزشا زحمت میکشی
ولی منِ احمد همون اسکایچ و ساندفرج و کار با فایلموزیلا و کار با وب ویسام و آچلود سنتر شمسیچور و دراپباکس رو یاد بگیرم بهتره ببین منِ احمد سواد کامپیوتریم در حد یه آهنگ گوشیدن یه سی دی رایت کردن اومدن توی محله یه ایمیل فرستادن و ایناست این آموزشای تو حسابی تخصصی هست و منِ اکابر سر ازش در نمیارم
به هر حال ما رفتیم که بعد از این که ماجرای پایان نامه به سر انجام رسید بریم سراغ
آموزش اسکایپ فایلموزیلا دراچ باکس کامپیوتر و دیگر موارد
روزت خوش و خدا نگهدار

درود. بابا یه جوری میگی تخصص که حس میکنم پیش خودت فکر میکنی گوگل دعوتنامه واسم فرستاده خَخ.
دادا تخصصمون کجا بود قربونت. اینا که تخصصی نیستند و منم نه متخصصم و نه هم ادعای تخصص دارم عزیزم.
من از تو مبتدیترم کاکو.

سلام. نرم افزار خوبی بود، کلا باید بگم سلیقت تو گلچین نرم افزارای به درد بخور خوبه، باید اضافه کنم که این نرم افزار به آسونی با NVDA قابل کرکه اگه بعد اجرای patch.exe با insert+Numpad4/6 روی Object های مختلف حرکت کنیم به سه Object یا شیء می رسیم که نرم افزار فقط می گه “Graphic” شما باید روی گرافیک وسطی قرار بگیرین و سپس Insert+NumpadSlash رو بزنین تا نشانگر موس به اونجا منتقل بشه بعدشم یه چپ کلیک ساده کارو تموم می کنه، البته اگه فایل پچ رو توی پوشۀ نصب نرم افزار هم کپی نکرده باشیم بازم غمی نیست چرا که یه سرچ رو میاره که توسط اون می گردیم و فایل اجرایی نرم افزار رو پیدا می کنیم. بعدشم OK و تمام. راجع به کارایی نرم افزارم که خودت گفتنیا رو گفتی این نرم افزار به شما این امکانو میده که فایلهای صوتی تصویری خودتونو به شکل یه نرم افزار تمام عیار ارائه بدین و حتی واسش سریال و بند و بساط بذارین تا قابل سوء استفاده نباشه. خلاصه چیز توپیه. حتی وقتی پلیر مخصوص به خودشو هم داره، یعنی این که وقتی روی فایل exe صوتی یا تصویری کلیک می کنی فایل در پلیر مخصوص خودش اجرا می شه که خوشبختانه اونم واسۀ ماها دسترس پذیره ما می تونیم با تب روی پلیر مخصوص حرکت کنیم و وولوم و چیزای دیگشو تنظیم کنیم وولوم پلیرشم معمولا به صورت پیشفرض روی ۵۰ هستش. زنده باشی و برقرار.

درود. برو امتحانش کن و پست بالایی هم یه نیم نگاهی بنداز. آخه اونم تو همین مایه هاست.
مرسی. شکایت هم راه به جایی نمیبره. آخه من یه وکیل خوبی به اسم کامبیز دارم که خوب میتونه سوتی بده و مشکلی نیست از این بابت خَخ.

سلام
خب من فکر کردم که این برنامه به دردم می خوره ولی اونی که من می خواستم اینی که شما زحمتشو کشیده بودید نیست ولی اینی که شما هم زحمت کشیدیییید خیییلی مفیده که شاید یه روز همونی بود که من می خواستم و بیام دانلودش کنم……
راستی چرا به عروس دومادا سلام ویژه نمودید آیا شکلک این مشکوک بود …..
بعدشم چی کار دارید عمو حسین آیا اینم مشکوکه

و در پایان هم برم به کار و بارم برسم
مرسی بابت پست و آموزش
همیشه سلامت باشید جناب شاگرد بی ادعای سابق

دیدگاهتان را بنویسید