خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مدال طلای جودوی مثبت 70 کیلوگرم بانوان معلول ایران را یک اصفهانی ربود . به خاله عزیییزم تبریییک میییگم

به نام خدا

روز پنجشنبه طی مسابقات معلولین سراسری که در تهران برگزار می شود در بخش جودو قسمت بانوان وزن +70 کیلوگرم تنها نماینده جودوی بانوان اصفهان برنده مدال طلای این وزن شد و آن را به اصفهان آورد .
خاااله جوووونم پیروزی ات را در این میدان تبریییک میگم.

خانم معصومه علیرضایی که مشکل آرپی شدید دارند حدود ده سال است که در منطقه خودشان شروع به یادگیری جودو و تمرین و شرکت در مسابقات گوناگون نموده .

او اکنون مربی جودو , ایروبیک و شنا است و مسوولیت یک باشگاه را به عهده دارد . طی این سالها در مسابقات گوناگونی شرکت کرده و حتی در این مسیر حدود سه سال پیش پایش شکست و عمل جراحی سختی روی پای ایشان انجام شد . شکستگی پای ایشان در مسابقات همدان با افراد سالم صورت گرفت که در نیمه نهایی , قبل از مسابقه شخصی که مشکل آرپی ایشون رو نمی دونست به عنوان شوخی پایش را جلوی پای خاله ام می گذارد و او به زمین خورده و ضمن محرومیت از ادامه مسابقات تا چند ماه ایشان را خانه نشین کرد . مسابقاتی که خاله ام امید اول مدال طلای آن بود .
خانم معصومه علیرضایی اصلا ناامید نشد و بعد از رهایی از چنگ گچ پایش با فیزیوتراپی و ورزشهای سبک کارش را ادامه داد و به مرور خود را برای مسابقات آماده کرد . [ تو تلاش و پشتکار به من رفته . خخخ . آخه پنج سال ازش بزرگترم . پس من به اون نرفتم اون به من رفته . خخخ ] با برد این مدال , ظاهرا قرار است در اردیبهشت ماه در مسابقات جهانی که در باکو آذربایجان برگزار می شود شرکت کنند و مطمئنا افتخاری بزرگ برای ایران و اصفهان به ارمغان خواهد آورد .
برنده شدن در این مسابقه و مسابقات مهم آینده را به خاله نازنینم تبریک می گویم .
تبرییی,ییی,ییی,یییک
البته خاله جونم فعلا گوش کنی نیست . یعنی کلا زیاد اینترنتی نیست و بیشتر در حال ورزشِ . و احتمالا بعضی از بچه های اصفهون بشناسنش خیلی با هم جوریم و یکی از مشوق های من در نوشتن ایشونِ و صد البته چند صد برابر برای ادامه کارهایش تشویقش می کنم و انرژی بهش میدم . برووو جلووو که آینده از آن تو و ماست .

آرزوی موفقیت برای همه ورزشکارها , هنری ها , خانه دارها , محصلین , دانشجوها و همه و همه می کنم . همگی در پناه خدا .

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «مدال طلای جودوی مثبت 70 کیلوگرم بانوان معلول ایران را یک اصفهانی ربود . به خاله عزیییزم تبریییک میییگم»

سلام. آخ جودو۱زمانی عاشقش بودم دلم عجیب می خواست برم جودو. ولی نشد و نرفتم. می گفتن واسه بانوان مربی این اطراف نیست و واسه معلولین که اصلا نیست و واسه چشم هات خوب نیست و خلاصه نشد. هنوز جودو دوست دارم ولی دیگه ازم گذشت. چه عالی! برد خاله شما رو میگم! این خیلی عالیه! از طرف ما بهش حسابی تبریک بگید. اگر فاصله ها اجازه می دادن می اومدم پیش ایشون تعلیم می گرفتم. ازم گذشته که گذشته باشه من جودو دوست دارم! میگم ایشون رو بیاریدش اینجا هم محلی بشیم شکلک دور همی و از این چیز ها!
بهشون سلام گرم برسونید و بگید واسه برد های بعدیشون حسابی تشویق می فرستیم.

سلام پریسا خانم
ممنون از حضورت . چشششم . حتما سلام گرم و دولوکس شما رو میرسونم بهش . بعد هم همین امشب میرید یه باشگاه و ثبت نام می کنین . خخخ . می خوام به خالم بگم برا دوره بعدی یه رقیب براش پیدا شده . حتما برید چون رقیب سرسختی دارینا . خخخ
باز هم ممنون از تشویقت . موفق و پیروز باشید

مهدی جان منم برد و موفقیت و دریافت مدال طلا را به خاله طلایت شادباش میگم. برای این دختر پاکسرشت و فرزند خوب ایران زمین آرزوی توفیقات روز افزون و سعادت و سربلندی دارم. همیشه طلا بگیره دستش هم پر از طلا باشه. حیفه که ما این قهرمان همشهری رو از نزدیک نشناسیم پس منم از ایشون تقاضا و درخواست دارم که افتخار هم محله ای را به ما بدهند. مهدی گلم مرسی از آگاهیرسانیت. پیروز و مهربانتر باشید هم خودت و هم خاله گرامیت.

سلام دوست عزیز. از شنیدن این خبر مسرتبار قلبا خوشحال شدم. تبریکات خالصانه مرا نیز به ایشان ابراز دارید. جدا که خوشا بسعادت شما که چنین خاله ای دارید و خوشا بحال خالتون که چنین خواهرزاده ی خوشذوقی دارند و مفتخریم که چنین ورزشکار سرافرازی در جامعه ی ما نابینایان میدرخشد. با آرزوی شادکامیها و موفقیتهای روزافزون برای شما و خاله ی گرامیتون, پیروز باشیند.

درووود. بهبه. چه خبر هست اینجا. مداااال. اونم از نوع واقعیش. اونم یه نابینا گرفته. اونم خاله ی داش مهدی خودمون. بهبه. چه شود. شدییید تبریییک. تبریییک. هم به تو و هم به خالت. امیدوارم این موفقیتها همچنان ادامه داشته باشه.
بیارش تو محله تا تشویقش کنیم. شکلک کف زدن به افتخار هر چی مدال آور هست.

خب بحث رو وطنی کردی و خاله ای خخخ
راستی سلام .
من یه دوره , به صورت ممتد و ححرفه ای , کُشتی میگرفتم .
عناوینی هم دارم اما بفه فکر افتادم که بعد از این مدت , ادامه بدم , اما انگار , نزدیکترین ورزش که وجود داره , همین جودو هست
شایدم کُشتی ژاپنی باشه .
منم دست و اینها زیاد تو مسابقه شکستم . البته تو کُشتی , اونم بینایی , رقیب ها بسیار زیاد و باور نکردنی هستند .
اما به خوبی از نزدیک , یا تلویزیون , دیدم که چطوری کار میکنند و همش یقه گیری هست , فرقش با کُشتی , اینه که خیلی از فنون , مثل کول انداز رو به نظرم اونها با گرفتن یقه و نه دست راست یا چپ , در سر پا اجرا میکنند و حریف رو به زمین میزنند .
میخواستم از خاله بپرسی که آیا امکانش هست که برای یه کسی که به کُشتی تسلط داره , فنون جودو رو هم به راحتی یاد بگیره ؟ یا کار سخت هست و باید از ابتدا شروع کنه که عمر ما کفافش رو شاید نده خخخ .
احتمال هم میدم که وسط کار , اشتباه کنم و از فنون کُشتی نا خودآگاه استفاده کنم که خب احتمال اینکه نمره منفی داشته باشه , یا اخطار , توش هست .
خیلی پرس و جو کردم و دیدم که کُشتی زمینه ای نداره . تو نبین ها
تو بینا ها که میبینند , اینهمه مصدوومیت به ببار میاره , که کوچیکترینش , شکستن عادی یکی از گوش حاست حداقل .
این اما یقه و لباس در کاره و میتونه نبین لمس یا در دست بگیره .
اگه کمی ازش اینجوری که گفتم اطلاعات بگیری , ممنونت میشم
براش هم تو بازیهای خارجی که در پیش داره , آرزوی موفقیت برای خود و کشورمون رو دارم .
بهش دست مریزاد بگو . ممنون

سلام دوست عزیز . ممنون از نظر لطفت . حتما بهش دست مریزاد میگم
سوالاتتو از ایشون پرسیدم . راستش به طور کلی میگه تو جودو بیشتر قدرت بدنی حرف اول رو میزنه بعد اجرای فنون . و باز ابراز تاسف کرد که اکثر افرادی که میان تو جودو از قدرت بدنی خوبی برخوردار نیستند و بیشتر بخاطر تفریح میان . برای همین مثلا چند سال پیش یک مرد شصت ساله هم مدال طلا گرفت . البته بودند کسانی که با قدرت بدنی خوبی جلو آمدند ولی چون فن های جودو را بلد نبودند و نمی دونستند چجوری باید بدل بزنن دست یا پاشون شکسته . گفت شما اگه کشتی رفتین و قدرت بدنی خوبی دارین خیلی خیلی سریع می تونین فنون جودو رو یاد بگیرین و در این رشته کار کنین و موفق به کسب مدالهای رنگی هم بشید
موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید