خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

نام برنده اضافه شد. مسابقه, شخم بزنین و جایزه بگیرین.

شما قادر به مشاهده ی این مطلب نیستید.
لطفاً
وارد شوید.
یا
ثبت نام کنید.

۱۱۶ دیدگاه دربارهٔ «نام برنده اضافه شد. مسابقه, شخم بزنین و جایزه بگیرین.»

درود.
این جا هم بارونیه.
بهترین پستی که تا به حال در این سایت خوندم اینه:
گوشه ای از زندگی ام از خانمِ کاظمیان که در رابطه با قسمتی از سرگذشتِ زندگی شونه که من یکی واقعاً تا به حال بهتر از این پست ندیدم از وقتی که عضو شدم.
حتی اگه این شرط رو هم نمی ذاشتی که پست رو از سال های قبل انتخاب کنیم، مطمئن باش که بازم همین پست رو انتخاب می کردم.
دلیلم هم فقط یه چیزه: روان بودن و صادقانه و صمیمانه بودنِ این نوشته و همچنین تأثیر گذاریش بر مخاطبه.
از الآن هم به برنده ی این مسابقه تبریک می گَم.
اینم لینکِ مربوط به پستِ موردِ نظر:
https://gooshkon.ir/1394/10/%da%af%d9%88%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c%d9%85/
موفق باشی

درووود. آره, منم این پست رو خعییلی دوستش دارم. خوشم اومد از انتخابت. منتظر انتخابای بعدیت هم هستم و برنده هم کسیه که پست انتخاب میکنه نه کسی که پست رو منتشر کرده.
هر پستی یه امتیاز داره. زود بیا شخم بزن تا بقیه محله رو درو نکردند.

سلام. آقا من حیاط می خوام. اینجا بارون داریم ولی من اگر بخوام برم زیرش باید یا نصفه شبی بزنم به خیابون یا برم روی پشت بوم آپارتمان که بعدش باید به همت حضرات همسایه بشینم داخل اون ماشین قشنگ ها و برم تیمارستان! خلاصه من حیاط می خوام! عه آخجون من الان میرم لینک تمام پست های خودم رو میارم اینجا می ذارم بدون توضیح میگم از این۶۰تا پست خیلی خوشم میاد بعدش لینک ها زیادن حس بازبینی نداری برنده اعلامم می کنی جایزه میشه مال خودم!
جدی علی من۱لینک بیشتر ندارم بدم.
gooshkon.ir
چیکار کنم من تمامش رو دوست دارم. پست خاصی رو نگشتم پیدا کنم. فعلا دلم نمی خواد سال های گذشته رو بگردم. جنبهش رو ندارم! ولی گوش کن رو همچنان دوست دارم و، … خدایا باید دیگه بس کنم علی!
همیشه شاد باشی!

سلام
فعلا حال گشتن و لینک دادنو ندارم. یکی از پستهایی که بهم کمک کرد، پست جناب خاکسفیدی بود که در مورد بازیابی فایلهایی بود که مخفی شده بودند. یکی هم پست جناب علی رحیمی که ایسپیک رو به همراه آموزش برا دانلود گذاشتند. خب تا اون موقع فارسی خوان درست حسابی نداشتم که بتونم متون موجود در سایتهای فارسی رو با حوصله مطالعه کنم. یکی هم پست شهروز ظرفشور میشود بود که نه اینکه ظرف شستن بلد نباشم یا اینکه انجامش نداده باشم، اون پست باعث شد قدری اعتماد به نفسم تقویت بشه. غیر از این، پستهای مشابه دیگه هم بوده و هستند که چنین خدمتی به من کرده باشند. از پستهای خاطرات هم دست نوشته های آقای شهروز حسینی همون پستهای جان بخشی به اشیا و کلا بقیه دست نوشته های ایشون رو دوست داشتم و دارم. پستهای تولد و جشن ازدواج و مانند اینها هم همه به نظرم خوب بودند و هستند. از جمله پست تولد خودم خخخ. که جدا از شوخی هنوز هم شیرینی اون خاطره رو حس میکنم. اگه بخوام لینک بدم که فکر کنم بیشتر لینکای محله رو باید بیارم اینجا بذارم خخخ. راستی اون پست زهره خانمی که مرور خاطرات دوران کودکی بود رو هم یادمه همون روزای اول ورودم به محله منتشر شد که اون رو هم دوستش داشته و دارم. البته پستای نوستالژیک که مرور خاطرات گذشته باشه غیر از این هم داشتیم.
ممنون بابت پست. میگم اگه بخوام لینک بدم که خیلی از پستا رو باید لینک بدم که حالشو ندارم برم بگردم به علاوه ممکنه پست یا پستهایی رو هم از قلم بندازم خخخ. موفق باشید.

درود. بهتریناشو که دیگه خعیییلی ازشون لذت بردی و به دردت خوردندو لینک بده. پست تولد خَخ. با خودتم که پارتی داری خَخ. شکلک شوخی.
اصن به نظرم بیا لینک اون پست رو بذار که خودت نوشتیش.
عنوانش چی بود؟ آهان یادم اومد. چگونگی پرت شدنت از لبه ی فرش. یه خودکشی ناموفق.
لینک همونو بذاری برنده ای شک نکن.

https://gooshkon.ir/1395/11/%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%d8%b4%d8%ae%d9%85-%d8%a8%d8%b2%d9%86%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%ac%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%87-%d8%a8%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d9%86/

سلام فکر کنم برنده مسابقه خودمم!!!خخخ..من از خیلی از پست ها استفاده کردم اما نه الان یادم میاد که چیا بوده و نه حوصله گشتن دارم..کلا که از همه تشکر اما انصافا بعضی از پست ها خیلی خوب بودن..موفق باشید

سلام بر علی کریمی عزیز. آقا در وهله اول باید از پستهای آموزشی سلسله واره ات تشکر کنم. بعدشم باید عرض کنم که بنده, از پستهایی که خاطره ای هستند و در عین حال در لا به لای این خاطره تعریف کردنها افراد یا راوی خاطره تجاربش رو به مخاطب انتقال میده بینهایت خوشم میاد. بنابر این من من از پنجتا پستی که خوندم و خوشم میاد رو براتون به اشتراک میذارم.
خاطراتی از جنس شب! بخش اول
خاطراتی از جنس شب! . بخش دوم:
خاطراتی از جنس شب! بخش سوم:
این پستها که قسمتی منتشر شدند خیلی بهم چسبید هم روان بودن و صمیمیت در نوشته و هم بار تجربی این خاطرات, اما بیصبران منتظر قسمتهای بعدی این پستها هستم که گویا فعلاً نویسنده امکان انتشار نداره یا شایدم انتشارش متوقف شده.
قدم اول! فقط خودمون! تا نخواییم نمیشه!
از این پست هم خیلی خوشم اومد بیشتر بخاطر بحثهایی که میان بچهها صورت گرفت و همچنین بار تجربی بودن پست.
سفرنامه گوش کنی ها به نجفآباد و نصف جهان/ما دیگر مجازی نیستیم
از این سفرنامه هم خوشم اومده.
نکته دیگه اینکه من از دست‌نوشتههای مجتبی خوشم میاد و از خاطره تعریف کردنهاش لذت میبرم. البته خوبه اینم اضافه کنم که شهروز حسینی عزیز هم بعضاً پستهای واقعاً تأمل‌بر‌انگیز و در عین حال بیاد ماندنی منتشر میکنه.
کلاً دست همه بچهها درد نکنه.
موفق باشید.

درووود. مهدی. اون چهار پست اولت تو مسابقه شرکت داده نمیشند چون مربوط به امسالند. در مورد آموزشا هم تازه من اول راهم و یه اینترنت درستو درمونی که گیرم بیاد میخوام ادامه رو بذارم چی فکر کردی. فعلاً تازه این اولشه. بعدشم من انجام وظیفه میکنم همین. کار خاصی انجام نمیدم که. این لطف تو و بقیه هست که اینا رو بزرگ میدونین و میبینین.

مجدد سلام
حیفم اومد این پست رو هم که خیلی خیلی بینهایت با خوندنش خندیدم و به قول معروف کیف کردم رو هم به شما نگم.
این پست واقعاً جذاب رو مجتبی خادمی منتشر کرده که بنظرم به خوندن دوباره اش میارزه. من که هروقت دلم گرفت میخونمش و شاد میشم.
خاطره ی من از خوشگذرانی در بیست فروردین
بقول خودش: لذت ببرید از زندگی.

اول اینکه ابتکار علی عزیز را میسپاسم. دوم اینکه همونطور که دیگر گرامیان گفتند و خواهند گفت پستهای با ارزش و بیاد ماندنی بسیار زیاده و انتخاب از بین آنها را مشکل میکنه که همینجا از همه کسانی که برای محله تلاش میکنند مینویسند آموزش میدهند دوست داشتنیهاشون را با دوستانشون به اشتراک میذارند صمیمانه تشکر میکنم و برای همه آرزوی سعادت و بهروزی و بهکامی دارم.
و سوم اینکه ۲۹بهمن روز سپندارمزگان روز دلدادگان و ععشاق و روز زن و بانوی ایرانیه مونده بودم که این روز زیبا و قشنگ رو در محله چطوری گرامی بداریم آیا پست بزنم که متاسفانه بضاعت کافی و وافی ندارم بعد یادم اومد که سه سال پیش شهروز عزیز پست بسیار زیبایی در این خصوص منتشر کرد و برای اولین بار نظر ما را به این روز مهم در فرهنگ ایران زمین جلب کرد.
پست علی را فرصتی دانستم برای یادآوری اون مطلب زیبا که با اسم همه زیباییها اینجاست که اتفاقا در روز سهشنبه سال ۹۲ که البته سال ۹۲ سهشنبه ۲۹ بهمن بود و این سهشنبه ۲۶ بهمن است و سه روز مانده به روز عشاق و دلدادگان و روز زن و بانوی ایرانی که همینجا و پیشاپیش این روز خجسته و فرخنده را به همه بانوان زنان و دختران پاکسرشت ایرانزمین شادباش میگویم و برای مطالعه بیشتر و کامل میتونید به این لینک
https://gooshkon.ir/1392/11/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%ac%d8%a7%d8%b3%d8%aa/
مراجعه فرمایید. امیدوارم که لینک درست ثبت بشه و اگرم نشد اصل پست رو اینجا براتون کپی میکنم.
روز سپندارمزگان روز عشاق و دلدادگان و روز زن و بانوی ایرانی خجسته باد. مهرتان افزون و جاودان.

درووود عموییی. میگم عمویی: این لغت میسپاسم رو هر چی سرچ کردم تو لغتنامه ی خودم پیداش نکردم. کلمه ی جدیدی هست آیا؟ یا اینکه قدیمیه و من نمیدونم معنیش چیه آیا؟
از لطفت سپاااس و چه انتخاب قشنگی هم کردی. انتخاب فوق العاده ای بود. هم مناسبت داشت و هم کلاً جااالب بووود.
من هم این روزو به صاحبشون می تبریکم شدییید.

خب خوشبختانه لینک ثبت شده درسته و میتونید با یه اینتر وارد بشید و بخونید.
شهروز در پایان متنش این جمله رو مینویسه:
خب بچه ها من هم برم دیگه. ما که کسیو نداریم بنشونیمش رو تخت. ولی امیدوارم شما بهتون با پادشاهتون خوش بگذره.
و خوشحالم که امسال شهروز کسی رو داره که بشونه روی تخت. به این فرهاد و شیرین محلهمون دوباره و دوباره و دوباااااااااره تبریک و شادباش مضاعف و وصفناپذیر میگم و امیدوارم که همیشه شیرین و فرهاد باشند و بر تعداد شیرینها و فرهادهای محلهمون روز به روز افزوده بشه. بازم سپندارمزگان خجسته.

توجه! لینک شما ثبت گردید, لطفاً با در دست داشتن کارت شناسایی به نزدیکترین اداره ی ثبت احوال محل زندگی خود رفته و جهت احراز هویت اقدام کنید.
خَخ. مرسی از آرزوی قشنگت و منم دوباره و چند باره به پریسیما و شهروز و به پریروز تبریک میگم.

سلام چه پست جااالبی واقعیتش حس باز کردنش رو نداشتم, کاش یه عنوان و تیتر دیگه ای براش انتخاب کرده بودید که بچه ها با خوندن عنوان بیشتر متوجه محتوا میشدند ….
راستی اینجا هم دیروز بارون اومد خیییلی بارون قشنگ و روح بخشی بود جاتون خالی….
منم بعدا چندتا لینک میابم میذارم ولی منم از همه خاطرات و دست نوشته های بچه ها خوشم میاد واقعا انتخاب خیلی سخته ….

کربلا منتظر ماست بیا تا برویم, یکی از پست های خودم هست, متن پست مهم نیست, کامنت های بچه ها توی اون پست برام به اندازه بی نهایت بی نهایت قشنگه دلنشینه و توی سرچی که بصورت تصادفی هم زدم اولین پستی که به تورم خورد این بود شکلک خودخواهانه هست پست خودم رو میذارم ولی کربلا و کامنت های گرم دوستان خودخواهی هم می طلبه خب با افتخاار تقدیم شما

https://gooshkon.ir/1393/12/%d9%83%d8%b1%d8%a8%d9%84%d8%a7-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%a8%d9%8a%d8%a7-%d8%aa%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d9%8a%d9%85/

پست من آمدم با کوله باری از تجربه از مرضیه خانم زارع. که جدا خاطره جالبی بود با کلی درس زندگی ….
https://gooshkon.ir/1394/07/%d9%85%d9%86-%d8%a2%d9%85%d8%af%d9%85-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d8%a7%da%af%d8%b1-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d9%87%d9%85/

درود. بیا. وقتی وکیل محله حال نداشته باشه بگرده و شخم بزنه, دیگه وای به حال بقیه. تازه اون وقت میگند شیرازیا تنبلند خَخ. بیچاره ها اسمشون بد در رفته. آهان یادم نبود اصن تو این پست به کل نیومدند چه برسه به شخم زدنشون خَخ.
به هر حال باز هم منتظر شخم زدنت هستیم. شخم بیشتر, مساویست با امتیاز زیادتر. و امتیاز زیادتر, مساویست با شانس بیشتر واس برنده شدن.

با سلام به شرکت کنندگان و دست اندر کاران گرامی . هههه
از آنجا که اینجانب رعد باستانی به امور لینک گذاری آگاهی ندارم پس با کمال نا امیدی ازین پست به پست دیگری با دلی مغموم میروم . خدا نگهدار پست های خاطره ایتون باشه .

سلام . من اومدم با دلی شاد و امیدوار
رععهد دانا پست خانم کاظمیان همون پست خاطرات زندگیشو لایک و انتخاب میکنم .
در ضمن اون پستو برای عده زیادی ببین ندید نبین فرستادم . و همه از خوندنش لذت بردن و کلی ازم سوال پرسیدن . همش میگفتن اگه این خانم نبینه چطوری مینویسه ؟مگه خطشون بریل نیست و هزار سئوال پیش پا افتاده دیگه

سلام بر رعععـعععـعععـععد بزرگ. میگم حال و احوالات خوبه ایشاالله؟ میگم: شنیدم و حتی در اینترنت هم خوندم که زنبور‌درمانی میتونه تا حد زیادی در درمان بیماری MS راهگشا باشه! نظر شما چیه؟ اصن اعتقاد دارید یا خیر. تشکرات.

درود. مرسی از انتخابت و اشتراکش با بقیه ولی این پست قبلاً یه بار توسط یه شخص دیگه ای انتخاب شده. خودت چی؟ دیگه سؤالی نداری آیا؟ جدی دیگه سؤالاتت ته کشید. اگه اینجوری باشه واقعاً باید به خودمون تبریک بگیم چون یه بینا رو اغنا کردیم خَخ.

سلام بر دوست عزیز .
در ابتدا من از آموزشهای سلسله وار شما تشکر میکنم .
من یکی از آموزشهای اخیر شما را که دانلود محتوا و صفحات یک سایت است را دیدم ولی متاسفانه نتوانستم به دلیل مشکلات سیستمی این برنامه را نصب و استفاده کنم . حال از شما می خواستم درخواست کنم که اگر ممکن است برای من و کلیه دوستانی که این مشکل را دارند فایلهای صفحات htm این سایت را برای دانلود در یک پست قرار دهید . با تشکر

درود. آموزشای سلسله وار منم از تو تشکر میکنند خَخ. ولی جدی خارج از شوخی مرسی از لطفت. در مورد درخواستت هم این اجازش دست من نیست و اگه مجتبی امر کنه باشه. البته باید صبر کنی تا اینترنتم راه بیفته. آخه این دربو داغونه.
ولی منظورتو از مشکلات سیستمی درست متوجه نشدم. با دانلود منیجر هم میشه که شاید آموزششو گذاشتم. تا بینیم که چی میشه. گفتم اگه مجتبی اجازه بده این کار انجام دادنش واس من سخت نیست. تو طبق همون آموزشی که دادم خودت میتونی انجامش بِدی و دیگه نیازی به این کار هم نیست.

درود بچه ها. خب تا اینجای کار چند نفر تو مسابقه پذیرفته شدند.
اینایی که اسم میبَرَم هم لینک گذاشتند, هم در مورد پست توضیح درستو حسابی دادند, و هم لینک پست معرف مورد نظرشون مربوط به امسال نیست.
بانو دو لینک درست گذاشته و دو امتیاز داره.
سرخپوش هم یه لینک درست گذاشته و یه امتیاز داره.
عمو جون هم یه لینک گذاشته و یه امتیاز داره.
مهدی عزیززاده هم یه لینک درست گذاشته و یه امتیاز داره.
مهدی: بقیه ی لینکایی که گذاشتی چون متعلق به همین امسالند تو مسابقه شرکت داده نمیشند.
آهان. اونایی هم که لینکی نذاشتند و کلی گویی کردند, فقط میتونند به عنوان تماشاگر تو مسابقه شرکت کنند خَخ.
باز هم میگم خوب به این نکات دقت کنین.
۱. لینکی که دیگران گذاشتند شما نباید بذارین.
۲. حتماً باید لینک مورد نظرتون به یه پست منتهی بشه.
۳. نباید لینک مورد نظرتون مربوط به امسال باشه.
۴. لینک پستهای عمومی پذیرفته نمیشند.
۵. باید انتخاب درستی داشته باشین و انتخابتون قابل دفاع باشه.
پس واضح, دقیق و شفاف در مورد انتخابتون توضیحات کامل بدین.
۶. لینک بیشتر و توضیح بهتر مساویست با امتیاز بیشتر.
۷. این پست همه ی کامنتاش به هم ربط داره پس قبل از گذاشتن لینک همه ی کامنتا رو بخونین تا هم انتخاب درستی داشته باشین و هم از تکرار پرهیز بشه.
۸. کامنتای منو تو این پست بخونین تا ابهامات و شبهاتتون برطرف بشه.
۹. گذاشتن لینک پستهای جنجالی که باعث دلخوری بشه ممنوعه و نه تنها تو مسابقه شرکت داده نمیشه, بلکه حتی کامنت مورد نظر از صحنه ی روزگار محو میشه خَخ.
۱۰. باز هم اگه مورد یا مواردی بود میام و میگم.

سلام من پست ضرب المثلهای رایج عوام در موردنابینایان از bisayeh را انتخاب کردم چونبه نظرم ممکن است از ما نابینایان هساسیت زدایی کند و موجب رشد و اعتلای فرهنگی جامعه شود https://gooshkon.ir/1394/06/%D8%B6%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AB%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%8A-%D8%B1%D8%A7%D9%8A%D8%AC-%D9%85%D9%8A%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%88%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D8%A8/ با تشکر فراوان

https://gooshkon.ir/1393/09/%d9%85%d9%86-%d9%88-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d9%88-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88-%da%af%d9%88%d8%b4%da%a9%d9%86-%d9%88-%d8%b3%d9%81%d8%b1/#comments
این خاطره رو دوست دارم . چون اون روز برای اولین بار بود که فهمیدم ی نابینا اگه بخواد میتونه تنهایی بره سفر . اون روزها مثل کودکی بودم که داشت کلی چیزهای تازه یاد میگرفت و من هم در مورد نابینایان می آموختم . بازهم از خاطراتتون دارم . تازه خودم همین ی ربع پیش یاد گرفتم لینک بذارم

https://gooshkon.ir/1393/12/%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%db%8c%d8%a7-%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a8%da%86%da%af%db%8c/#comments
اینم دومین پستی که من برام خیلی جالب بود . هم خاطره خونی بود و هم برام جالب بود که ی بچه نابینا تونسته دوستاشو سر کار بذاره خخخخ در واقع این پست از اون لحاظ که صاحبش خیلی با حوصله به یک بینا در مورد نابینایی توضیح میداد برام جالب بود

درود خَخ پست منو گذاشتی که برنده اعلامت کنم خَخ. شکلک شوخی. جواب دادن به کنجکاوی بیناها که حد اقلش من اینو وظیفه ی خودم میدونم. اینو جدی میگم. پس نترسید, بپرسید چون من اینجام خَخ.
خب این هم تو مسابقه شرکت داده میشه. دلیلت واسم قابل درک هست.

من، محمد، کسی که تا این لحظه پست ناراحت کننده اینجا نزده، کسی که توی بدترین روزای زندگیش دوری از اینجا رو تحمل کرده. ولی حتی حاضر نشده با یک کامنت موج منفی سمت بچهها بفرسته، اعتراف میکنم که با خوندن پست سفر مجتبی به تهران بغض کردم

الآن بدجور هوای گریه دارم
بچهها؟ این همه صمیمیت! کجا رفت؟؟

علی از این جمله ات:
لینکهای مشترک تو مسابقه شرکت داده نمیشن. یعنی اینکه من نمیتونم لینکی بذارم که دیگری گذاشته.
و اگه بیشتر از یه لینک بود, فقط لینک اول شرکت داده میشه.
برداشتم این بود که هر کس میتونه فقط یه لینک بذاره ولی ظاهرا اینطوری نیست و هرکی هر چندتا لینک که خواست میتونه بذاره.

درود. خب میگم من حتی مثال هم زدم. بذار لینک مشترک رو واست تعریف کنم خَخ. دیگه قلق حرف زدن باهات دستم اومده.
ببین لینک مشترک یعنی اینکه یک لینکو دو نفر نمیتونند بذارند. و اگه اینجوری بشه اولین کسی که لینکو گذاشته انتخابش تو مسابقه شرکت داده میشه.
ولی تو میتونی چند تا لینک از پستهای مختلف و مورد علاقت بذاری.

اینم یکی دیگه از پستهای شهروز بنام شهروز کوچولو. در این پست مقایسه ای شده بین دنیای کودکی و بزرگسالی. یکی از اون نوشتههای دلچسب شهروزه بخونید و لذت ببرید.
https://gooshkon.ir/1394/10/%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%88%d8%b2-%da%a9%d9%88%da%86%d9%88%d9%84%d9%88/

و پست دیگری از شهروز در این پست یادی شده از قدیمیهای گوشکن و ازشون خواسته شده که دوباره به محله برگردند و بر لطف و صفای بین خودشون بیفزایند. در این پست اسم بسیاری از قدیمیهای محله گفته شده. دوست ندارم بگم که شهروز هم خودش الآن یکی از قدیمیهای گوشکنه و دیگه نیستش یا کم هستش. متن پست رو بخونید تا ببینید این جوون با مرام و دوست داشتنی ایران زمین چطور صادقانه با دوستاش درد دل میکنه.
https://gooshkon.ir/1394/04/%d8%aa%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85-%d8%a8%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%da%a9%d9%86%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85%db%8c-%d9%88-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87%d8%a7-%d8%ba%d8%a7/

درود. شهروز که هستش و خب یه کمی فعلاً گرفتاری داره عمویی. زن گرفتن خودت که میدونی یه کمی آدم باید از فضای مجازی دور بشه. الآن امیر و تبسم هم زیاد تو محله نیستند.
انتخابت هم انتخاب قشنگیه و تو مسابقه شرکت داده میشه.

باز از شهروز و اسمش بیایید بهشون قول بدیم. در این متن سینا مینا آوا برنا امید نووید شادی و سارا توصیههایی به نابینایان دارند که خعععلی جالبه. البته اون وقت هنوز ان وی دی آ نیومده بود پس باید به اسپیک هم قول بدیم. خودتون بخونید. شرمنده خیلی مزاحم شدم این آخریش بود اصلا هم قصد اول شدن و جایزه گرفتن رو ندارم فقط خواستم کمی تجدید خاطره کرده باشم.
https://gooshkon.ir/1392/09/%d8%a8%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%87%d8%b4%d9%88%d9%86-%d9%82%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%85/

درود این از اون پستهایی هست که خودم هم خعییلی خوشم ازش میاد. نع, این حرفا رو نزن و باز هم شخم بزن واسه مون عمویی. آخرش گربه کشی یا همون قرعه کشی میشه و هیچ مشخص نیست که کی برنده میشه. البته هرکی امتیاز بیشتری داشته باشه خب شانس بیشتری هم داره ولی تا ببینیم قرعه به نام کی میفته.
پس باز هم واسه مون شخم بزن و ما رو از انتخابای قشنگت بینسیب نکن عمویی.

درود مجدد دوستان و دنبال کنندگان و شرکت کنندگان تو مسابقه.
خب اولش که من هنوز هم منتظر شخم زدناتون هستم و فعلاً هم وقت دارین تا ساعت دوازده امشب.
بعدش کامنتا رو میبندم تااسم برنده رو اعلام کنم.
کسایی که از من سؤالاتی داشتین, زیر سؤالتون جوابتونو نوشتم.
حالا میریم سراغ امتیازات و جمعبندی تا اینجای کار.
فعلاً عمو حسین با ۴ امتیاز اوله.
نفر دوم رعده با ۳ امتیاز.
نفر سوم بانو هست با ۲ امتیاز.
نفرهای یه امتیازی هم مهدی عزیززاده هستند و بیسایه.
هرکی امتیاز بیشتری داشته باشه شانس برنده شدنش بالاتر میره.
پس شخم بزنین و قواعد بازی رو هم خوب رعایت کنین. چون من با توجه به ضوابط امتیاز میدم و هر شخم زدنیو هم نمیپذیرم.
ضوابطو هم واسه تون نوشتم. با توجه به ضوابطی که توضیح دادم شخم بزنین و امتیاز بگیرین. منتظرتونم.
همگی موفق باشین. فعلاً بای.

بخش نامه بانک مرکزی پیرامون عدم نیاز به داشنتن امین برای افتتاح حساب نابینایان
https://gooshkon.ir/1391/05/%D8%A8%D8%AE%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%B9%D8%AF%D9%85-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C/
در اهمیتش همین بس که خود من هزاااران بار البته با ده درصد اغراق راجع به این مساله مورد سوال قرار گرفتم و خب اینجا میذارمش باشد که رستگار شویم

خب میشه گفت این اولین اعلام عمومی برای جمع شدن بچه های محله دور هم بود
که خب منم قرار بود برم ولی نشد که برم و خیییلی دلم می خواست توی اون دیدار منم می بودم که نشد و هنوز هم دلم می خواست که کاش میشد می بودم
https://gooshkon.ir/1392/06/%d8%af%d9%8a%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b5%d9%85%d9%8a%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%8a-%d8%a8%d8%b9%d8%b6%d9%8a-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%d9%83%d9%86%d9%8a-%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d9%85%d9%84/

به نظر شما یک فرد نابینا چطور باید چای بریزد
خب به نظرم چای ریختن هم می تونه یکی از دغدغه های بعضی از ما باشه, خب به نظرم چی میشه هر کدوم از ما اگه مثلا تو چای ریختن یا غذا خوردن یا مثلا رخت خواب جمع کردن مشکل داریم بیایم مطرح کنیم بپرسیم اصلا ببینیم بقیه بچه ها چی کار می کنند در این موارد
راستی شکلک من خییلی دوست دارم یکی برام چای بریزه بذاره جلوم بگه بفرما خانم بانو نوش جون خخخخ
https://gooshkon.ir/1392/06/%d8%a8%d9%87-%d9%86%d8%b8%d8%b1-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d9%8a%d9%83-%d9%81%d8%b1%d8%af-%d9%86%d8%a7%d8%a8%d9%8a%d9%86%d8%a7-%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%af-%da%86%d8%a7%d9%8a-%d8%a8/

ساجده و یه مسافرت توووپ
شکلک همونیه که من نتونستم برم و ساجده خانمی هم که دیگه عروس خانم شد توی محله نمیادش که جاش خیییلی خالی زیاااد
https://gooshkon.ir/1392/06/%d8%b3%d8%a7%d8%ac%d8%af%d9%87-%d9%88-%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d9%88%d9%88%d9%88%d9%88%d9%88%d9%be/

این نیز بگذرد, پستی هست از سارا خانمی بشارت که ااااوااای سارا خانمی هم دیگه خیلی وقتی هست توی محله نمی بینیمش
بنظر من اگه همیشه این نیز بگذرد رو به روی نگاه و توجهمون باشه زندگیمون شاااد شاااد و عالی میشه رو به سوی شدن موفق شدن و بهتر شدن و رسیدن
https://gooshkon.ir/1392/06/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%86%db%8c%d8%b2-%d8%a8%da%af%d8%b0%d8%b1%d8%af/

برنامه زندگی ادامه داره
و حقیقتا که کار آقای سرمدی حسینی و آذرماسوله توی این برنامه بی نظیر بود و منم یه حس خاص یه عرق خاص نسبت به این برنامه داشتم و اسمش به نظرم بی نظیره بی نظیر “زندگی ادامه داره”
https://gooshkon.ir/latest-posts/page/333/

مستند سیاه سفید از شطرنج باز نابینا مهدی رومی فرد.
خب توانمندی های بچه های نابینا اونم اگه اصفهانی باشند اگه شطرنجی باشند حتمی باید در مسابقه شرکت داده بشه حتمی
شطرنج جدا بازی سختی هست و اگه نابینا باشی و بخوای توش قهرمان باشی باید خییلی با استعداد و توانمند باشی که آقای رومیفرد حقیقتا هستند
https://gooshkon.ir/1392/07/%d9%85%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d8%b7%d8%b1%d9%86%d8%ac%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%a7-%d9%85%d9%87%d8%af/

معرفی خودم و یه کتاب خوب از آقای سعید عابدی که خب این رو به نمایندگی از همه پست های کتاب هاشون میذارم.
دیگه کتاب و گویا کردنشون و کتاب های نابی که آقای عابدی میذارند توضیح و شرح اهمیت نمی خواد.
https://gooshkon.ir/1392/08/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a-%d8%ae%d9%88%d8%af%d9%85-%d9%88-%d9%8a%d9%83-%d9%83%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%ae%d9%88%d8%a8/

اولین پست من از آقای شهروز حسینی به نمایندگی از همه و تک تک پست های ایشون که حقیقتا یکی از یکی جالبترند
و خب من وقتی این پست رو دیدم برام خییلی جالب بود فکر نمی کردم یکی از گوینده های زندگی ادامه داره بیاد محله پست بذاره و یه جالبی خاصی داشت این اولین پست
https://gooshkon.ir/1392/08/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%86-2/

کنفرانس نظافت محله به نمایندگی از همه کنفرانس های محله
جدا طرح جالب و قشنگی بود
تنها موردی که دوست داشتم ای کاش اسکایپی بودم خخخخخ
https://gooshkon.ir/1392/08/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%83%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d8%a8%d9%8a%d9%86%d8%a7%d9%8a%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86/

آموزش گوش دادن به صداها با دو برابر سرعت خخخخخخخخ
یعنی این خیییلی مفیده شکلک آموزشش مال سیمبین هست فکر کنم ولی این رو گذاشتم بگم از وقت تون صرف جویی کنید برای گوش دادن به صداها با سرعت تند راه هست خخخخخ
https://gooshkon.ir/1392/09/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b5%d9%88%d8%aa%d9%8a-%da%af%d9%88%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d8%af%d8%a7%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af/

استثنایی ترین نابینایان جهان از آقا اکبر غفار زاده
خب منم دوست دارم اسمم توی این لیست قرار بگیره و همین دلیل اهمیت وافر این پست هست خب
https://gooshkon.ir/1392/10/%d8%a7%d8%ab%d8%aa%d8%ab%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/

سلام.
من یه سری لینک میذارم که امیدوارم براتون جالب باشه. فقط قبلش بگم که به شدت به شرکت داده نشدن پستهای امسال اعتراض دارم و اصلاً نمیپسندمش. برای همین هم توی لینکها تعدادی از پستهای خیلی خوب امسال رو گذاشتم. پستها خیلی بیشتر هستن ولی من حضور ذهن نداشتم و پیشاپیش از همه عذر میخوام. از همه ی کسانی که به من لطف داشتن هم تشکر میکنم.
همینجا هم میگم که به هیچ وجه دوست ندارم توی قرعه کشی شرکت داده بشم. این شما و این هم لینکها. موفق باشید:
به گوش کن خوش اومدید!
https://gooshkon.ir/1390/05/%d8%ae%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%88%d9%85%d8%af%db%8c%d8%af/
مجموعه ی آموزش اپراتوری تلفن
https://gooshkon.ir/1393/11/%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%85-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d9%be%d8%b1%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86%d8%8c-%d9%85%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%b2-2/
اگه زندگیت واست مهم هست، همین الان بلند شو. من بخشی از فیلمنامه زندگیم رو نوشتم. تو هم بنویس
https://gooshkon.ir/1394/10/%D8%A7%DA%AF%D9%87-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%8C-%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%B4%D9%88-%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%AE%D8%B4/
کاش زودتر صورتِ ماهت را ببینم. حتماً اندازه ارکیده ها زیباست.
https://gooshkon.ir/1395/06/%da%a9%d8%a7%d8%b4-%d8%b2%d9%88%d8%af%d8%aa%d8%b1-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%aa-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a8%db%8c%d9%86%d9%85-%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%8b-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d8%a7/
یه درد دل به همراه آخرین بخش از نکاتی پیرامون صحیح نویسی
https://gooshkon.ir/1394/05/%db%8c%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%af-%d8%af%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%be%db%8c/
دانلود مجموعه کامل کارگاه آموزشی خط بریل
https://gooshkon.ir/1393/09/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%AE%D8%B7-%D8%A8%D8%B1/
به نمایندگی از مجموعه ی مقالات همایش جامعه ی بینا شهروند نابینا در کاشان
https://gooshkon.ir/1394/08/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%D8%B4-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%DB%8C-%D8%A8/
داستان کوتاه پرواز
https://gooshkon.ir/1394/05/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2/
داستان استقلال من
https://gooshkon.ir/1394/08/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84-%D9%85%D9%86/
آموزش زبان بدن و میمیک صورت
https://gooshkon.ir/1394/09/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D9%86-%D9%88-%D9%85%DB%8C%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%B1%D8%B9%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B1/
درد و دلهای یک گوینده ی لاغرِ بی اعصاب
https://gooshkon.ir/1395/05/%d8%af%d8%b1%d8%af-%d9%88-%d8%af%d9%84%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%da%a9-%da%af%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%d9%90-%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d8%b9%d8%b5%d8%a7%d8%a8/
تکنیک های پذیرایی از مهمان برای نابینایان
https://gooshkon.ir/1394/05/%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7/
مجموعه ی آموزش والدین نابینا
https://gooshkon.ir/1394/04/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%af%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%a7-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%8c-%d9%86/
بابا شریف
https://gooshkon.ir/1395/07/%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%81/
برگی از دفتر خاطراتی که قبلا در ایستگاه سرگرمی گذاشته شده بود!
https://gooshkon.ir/1395/07/%d8%a8%d8%b1%da%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%87-%d9%82%d8%a8%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87/
مجموعه ی کلاسهای کارآفرینی از ایده تا اجرا
https://gooshkon.ir/1394/12/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d9%86%d8%ac%d9%85-%d8%aa%d8%a7-%d9%86%d9%87%d9%85-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%d9%81%d8%b1/
مجموعه ی میزگردها
https://gooshkon.ir/1395/10/%d9%85%db%8c%d8%b2%da%af%d8%b1%d8%af-12-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%da%a9-%d8%b9%d8%b5%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%a7/
دانلود بیش از ۴۰ فیلم توضیح دار
https://gooshkon.ir/1393/10/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-40-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD-%D8%AF%D8%A7%D8%B1/
بیناها به راحتی بپرسن نابیناها با حوصله جواب بدن
https://gooshkon.ir/1393/12/%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D9%88%D8%B5%D9%84/
مجموعه ی صندلی داغ
https://gooshkon.ir/1394/06/%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ba-%d8%a2%db%8c%d8%af%d8%a7/
سفر به کربلا با خاطرات اربعین ۹۳
https://gooshkon.ir/1394/08/%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-93/
راه حلی برای مشکل indentation یا دندانه دار کردن کد در پایتون برای نابینایان
https://gooshkon.ir/1394/10/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-indentation-%db%8c%d8%a7-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%da%a9/
نکاتی پیرامون آرایش و پیرایش نابینایان این بار از پریسیما
https://gooshkon.ir/1395/04/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%88-%d9%be%db%8c%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%86%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86/

البته به نظر من یکی از بهترین پست ها بیناها به راحتی بپرسن و نابیناها با حوصله جواب بدن . ولی لینکشو اینجا نذاشتم چون خاطره نویسی نبود .من هرزگاهی به اون پست سر میزنم و خیلی دوسش دارم . برای لنا هم خیلی جالب بود . میگید نه از خودش بپرسید .
لنایی بابایی کجایی ؟؟

درود شهروز. من هدفمو تو متن خود پست گفتم و ای کاش بیشتر در موردش توضیح میدادم تا بهتر متوجه میشدی. هدفم این بود که به گذشته های محله برگردیم و سالهای قبل رو یه مروری بکنیم. همین. شرمندم و معذرت اگر ناراحت شدی.

درود بر همه ی شما.
چه اونایی که تو مسابقه شرکت کردین, چه اونایی که شرکت نکردین و لی علاقه مندی هاتونو به اشتراک گذاشتین, و چه اونایی که اصن به این پست حالا به هر دلیلی نیومدین.
دوستان. هدف من از انتشار این پست همون جوری که تو متن پست هم گفتم: این بود که به گذشته های محله بریم و یه کمی از گذشته یاد کنیم. وگرنه هیچ نیت و هدف دیگه ای نداشتم.
واس همینم گفته بودم که پستهای مربوط به امسال تو مسابقه شرکت داده نمیشند.
پس امیدوارم منظورمو درک کرده باشین و اگرم اشتباهی این کارو کردم و نباید اصن ایجور میشد, منو به بزرگی و بزرگواری خودتون ببخشین. خامی و بیتجربگی هست دیگه.
همچنین انتخاب این پستها به معنیه این نیست که پستهای دیگه خوب نبودند یا ارزشی نداشتند. به هیچ وجه ایجور نیست.
گوشکن همش خوبه. محله مون همتا نداره که.
و اما امتیازات دوستانی که تو مسابقه شرکت کردند و با لطفشون منو شرمنده ی الطاف خودشون کردند.
۱. بانو, ۱۴ امتیاز.
۲. کامبیز, ۶ امتیاز.
۳. عمو حسین, ۴ امتیاز.
۴. رعد بارانی, ۳ امتیاز.
۵. سرخپوش, ۱ امتیاز.
۶. بیسایه, ۱ امتیاز.
۷. مهدی عزیززاده, ۱ امتیاز.
پایان مسابقه.
نحوه انجام قرعه کشی هم به این شکله.
مجموع امتیازات ۳۰ امتیاز میشه. حالا ما رو رو ۳۰ کاغذ کوچولو و دقیقاً مشابه سی تا اسم مینویسیم, بعد رو هم میریزیمشون و با هم خوب قاطیشون میکنیم.
هرکی از بینشون در بیاد برنده اعلامش میکنیم.
اسامی هم به بینایی نوشته میشند.
هرکی هم تعداد امتیاز بالاتری داشته باشه, طبیعیه که کاغذای بیشتری بهش تعلق میگیره و اسمش بیشتر نوشته میشه.
ایجوریه که هم قرعه کشی میشه, و هم شانس کسی که امتیاز بالاتری اورده واس برنده شدن بیشتر میشه.
منتظر برنده باشین سعی میکنم به زودی اسمشو اعلام کنم.
امیدوارم این پست واسه تون خاطره بشه و همینجا شخصاً از شهروز عزیز معذرت میخوام که پستهای مربوط به امسالو تو مسابقه شرکت ندادم.
فعلاً باییی.

سلام بر بی ادعای محله
ممنون از مسابقه و جایزه
من شرکت نکردم چون تازه سه هفتس عضو شدم و پست های سالهای قبل رو می خواستی و از کسی نخوندم چون اگه از شخص خاصی رو می خواستم بخونم و بقیه رو نه در حق بقیه بی مرامی میشد . در هر صورت هم به برنده و هم برگزار کننده تبریک میگم . موفق و پیروز باشی

سلام. بانو تبریک میگم! ایول علی کار خیلی قشنگی کردی! واقعا دلم می خواست شرکت کنم ولی نشد یعنی نتونستم. ایشالا دفعات بعدی بتونم و شرکت کنم و حالش رو ببرم! بهت تبریک میگم بانو، ازت به خاطر این خلاقیت قشنگت ممنونم علی، و همگی حسابی شاد باشید تا همیشه!

سلااااام سلاااام سلاااام
شکلک هوووراااا خخخخخخ فکرش رو نمی کردم برنده بشم که من هوووورا شکلک ذوق مرگی
اصلا در برنده شدن یه حسی هست که در برنده نشدن نیست خخخخخخ
بگذریم ولی داشتم حسابی محله رو شخم میذدم از صفحه ۳۴۱ میومدم جلو که به یه پستی از یلدا خانمی رسیدم که لپتاپم مثل همیشه هنگ کرد هععییی
وگرنه منتظر رسیدن به پست ازدواج آقای سرمدی و تبسم و پست های غلط ننویسیم پریسیما و کوتاه نویسی و بریل نویسی ملیسا و میز گرد های زهره هم بودم که نرسیدم شکلک دعوا کردن لپتاپم شکلک چشم غره لپتاپم که اگه زیادی از من بد بگی میهنگم و شکلک ترسیدن من خخخخخخ
در کل که مرسی آقای بی ادعا حقیقتا پست جالبی بود و این طوری پست های قدیمی هم از تنهایی یه کم در اومدند مرسی از طرف اونها هم

دیدگاهتان را بنویسید