خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
معرفی سایتی برای دانلود محتوای صوتی سایت Soundcloud با فرمت mp3 با کیفیت بالا

درود به همه

حال و احوال چطوره؟

بعد از مدتی از قبر بیرون اومدم که سریع یه سایت معرفی کنم برم.

همینطور که شاید بدونید، Soundcloud یه سایت شبیه Youtube هست، منتها برای صدا. این سایت مثل Youtube به شما امکان دانلود فایل‌های صوتیش رو نمی‌ده. سایتی که اینجا معرفی می‌کنم به شما کمک می‌کنه تا فایل‌های صوتی Soundcloud رو با فرمت mp3 و کیفیت خوب دانلود کنید.

اول فایلی رو که می‌خواید توی Soundcloud پیدا کنید و لینک صفحه‌ای که توش فایل پخش می‌شه رو کپی کنید. بعد به سایت http://9soundclouddownloader.com/ برید و توی کادر ویرایشی که اونجا هست لینک کپی شده رو پیست کرده و دکمه‌ی Download رو بزنید. فایل دانلود می‌شه.

من خودم یه برنامه‌ی رادیویی  به اسم ایستگاه پنجشنبه رو دیروز باهاش دانلود کردم و خیلی راضی بودم.

اگه مطلب تکراری بود ببخشید. حس گشتن نداشتم ببینم قبلا کسی گذاشته یا نه. به قول اسپانیاییا ¡Hasta después! (تا بعد!)

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «معرفی سایتی برای دانلود محتوای صوتی سایت Soundcloud با فرمت mp3 با کیفیت بالا»

درود
خواهش می‌کنم آقای صالحی عزیز. مگه این که مردم گذاشته باشن. تا جایی که می‌دونم صدا و سیما اصلا با Soundcloud کار نمی‌کنه. BBC و رادیو‌ی اروپای آزاد یا همون فردا و بقیه‌ی رسانه‌های اونور آبی بیشتر با این سایت کار می‌کنن. اما گاهی چیزای خیلی جالبی پیدا می‌شه توش. مثلا یه بار یه تیکه از همون صبح جمعه با شما‌ی قبل از انقلاب رو پیدا کردم که برام جالب بود. شاد باشید.

درود
والا من همه چیزی که لازم بود رو در مورد سایت دانلود توضیح دادم. منظورتون Soundcloud هستش؟ اگه اینطوره، خوب، SoundCloud.com یه سایت هست که افراد می‌تونن فایل‌های صوتیشون رو آپلود کنن تا دیگران بشنون. مثلا خیلی از خواننده‌ها آهنگ‌ها یا دمو‌ی آهنگ‌هاشون رو روی SoundCloud می‌ذارن. بعضی رسانه‌ها و تولید‌کننده‌های شخصی پادکست و چیزای شبیه اون هم کاراشون روی این سایت منتشر می‌کنن. شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید