خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
نمایش صوتی نگاه, کاری از گروه نابینایان صدا های ماندگار, به قلم فهیمه رجبی و کارگردانی محمد جواد بوستانی

عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمامی همراهان.
به شما تقدیم میکنم نمایش صوتی نگاه رو که کاریست از گروه نابینایان صدا های ماندگار, به قلم فهیمه رجبی و کارگردانی محمد جواد بوستانی
این فایل رو میتوانید با حجم 66 مگابایت از:

اینجا

دانلود بفرمایید.

یا علی.

۳۲ دیدگاه دربارهٔ «نمایش صوتی نگاه, کاری از گروه نابینایان صدا های ماندگار, به قلم فهیمه رجبی و کارگردانی محمد جواد بوستانی»

سلام و عرض تشکر. فقط ای کاش خلاصه ای از موضوع نمایش رو هم قرار می دادید تا بیشتر آشنا بشیم. الآن دقیقا مثل اینه که من بگم کتاب «از داشتن و نداشتن» اثر ارنست همینگوی رو واستون میذارم دانلود کنید. فکر می کنم اگر موضوع نمایش یا هر فایل دیگه ای به طور خلاصه توضیح داده بشه، افرادی که به اون حوزۀ موضوعی خاص علاقه مند هستند توی انتخاب کارشون راحت تر میشه. باز هم از زحمتی که کشیدین صادقانه تشکر می کنم.

با اجازه خلاصه ای از داستان رو مینویسم.
داستان دختری روستایی هستش که صرفا به خاطر ترس از حرفها و نگاههای مردم به اجبار تن به ازدواج میده. نه همسرش بهش علاقه ای داره، نه خودش به همسرش. شب عروسی هم متوجه میشند که همسر این خانم بیماری صرع داره. دیگه بیشتر داستان رو لو نمیدم تا از آقا نادر کتک نخوردم فرار کنم برم خخخ.
به نظرم خوب اجرا شده بود. فقط اگه فاصلۀ بین قسمتهای نمایش منظورم همین آهنگها هستش رو اگه کوتاهتر میکردید بهتر بود. صدای سعید و برخی صداها و افکتها هم مشخص بود که قبلا ضبط شدند و حالت طبیعی بودن رو از نمایش میگرفتند. البته از نظر فنی در مورد میکس و مانند اینها تخصص ندارم. امیدوارم اهل فن هم نمایش رو گوش کنند و توضیحات کاملتری هم در مورد محتوا و هم اجرا و کارگردانی نمایش بدند. در کل کار خوبی بود و معلوم بود که براش زحمت کشیدید و وقت گذاشتید. باز هم تشکر و موفق باشید.

سلام.

ممنون از زحمتی که برای تهیه این نمایش کشیدید.
فقط دلم میخواد به این نکته اشاره کنم تا قسمت بعدی خیلی بهتر ساخته و منتشر بشه.
اگه تلاش کنید و برای ادیت برنامه وقت و سلیقه بیشتر و بهتری بزارید حتما موفق تر خواهید بود.
از تلاش همه بچه هایی که توی این نمایش زحمت کشیدند تشکر میکنم.
موفق باشید.

سلام دوست گرامی! نمایش اون هم کار دست بچه های هم نوع! داخل صف دانلوده باید حتما حتما گوش کنمش!
چه قدر عالیه این کوشش کردن ها!
و چه قدر عالیه که من باز پست های شما رو اینجا می بینم! همچنان منتظر آهنگ ها، افکت ها و کتاب ها و خلاصه تمام موارد با ارزشی که شما دارید و میشه به کار بچه های اینجا و خود من بیاد هستم!

سلام به شما
نمایش رو دانلود کردم
خیلی زیبا بود فقط با عرض معذرت از نظر افکت گذاری ضعیف بود یعنی بعضی قسمتها خیلی غیر طبیعی افکت گذاری شده بود
انشا الله نمایش های بعدی بهتر بشه
بازم ممنون که وقت و انرژی گذاشتید

پیامی از طرف نویسنده ی نمایش خانم رجبی.

سلام به دوستان گرامی. هنوز هم در برخی مناطق میشه مشکلاتی را برای نابینایان دید که شاید در منطقه ی شما نباشه من قصدم از نوشتن این نمایشنامه توهین به هیچکس نبوده ولی اتفاقات این نمایش را در بین همنوعان دیدم و همه ی اتفاقات این نمایش واقعی و متاسفانه ادامه دار هست شما نگاه به خانواده ی خودتون نکنین چون فرهنگ برخی خانواده ها هنوز از سنتی بودن خارج نشده

بله، همین الآنش هم نگاههای سنتی و حتی فوق سنتی وجود داره، ولی خب قدری داستان اغراق آمیز بود که به نظرم برای مهم نشون دادن مشکل ایرادی نداره. ولی میگم اوضاع در دهات و روستاها هم به نظر میرسه قدری بهتر از گذشته شده باشه، ولی نه اینکه مشکلات و چالشها کاملا حل شده باشند.
موفق باشید.

درود. من گوشیدم. نمایشنامش خوب بود ولی آخرش دیگه خعییلی تخیلی شده بود.
اجرا هم متأسفانه ضعیف بود. البته اینایی که دارم میگم همه به نظر من هستندا.
هوا و صداها هم خوب میزون نبود. کلاً افکت خوب نبود.
و دیگه اینکه واقعاً تو بعضی جاها جهل مرکب بتوان جهل مرکب بیداد میکنه.
این جهل مرکب رو خودم به وضوح مشاهده کردم. چون جاهای مختلفی رفتم و میرم.
خلاصه که امیدوارم نمایشهای بعدی ضعفها کمتر و کمتر بشه.
باز هم سپاس از همگی و مرسی از پست.

سلام، چیزی ندارم بگم، فقط اینکه دمتون گرم! برای اولین کار بسیار هم آلی بود. دوستانی که با افکت های نمایش مشکل دارند. تا حالا یکی از شماها کار میکس انجام داده تا بفهمه چطوری میشه این همه صدا رو با هم تفکیک کرد؟ امکانات نیست دوستان! امکانات نیست! امکانات ضبط نیست! امکانات صدا برداری نیست! همه ی بازی گر ها پراکنده هستند! این همه سختش نکنید! باید به همنوع هاتون افتخار کنید که این همه استعداد دارن. باید به خانم رجبی افتخار کنید که این همه توی نویسندگی تبحر دارند. نه اینکه بیایید بگید اغراق شده توی نشون دادن مشکلات روستا ها. هیچ هم نشده. به نظر من هم این مشکلات حتی همین حالا هم هست. هنوز بعضی جاها هستند که حتی از نعمت آب لوله کشی هم محرومند. دمتون گرم! ادامه بدین من از همینجا تشویقتون میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید