خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

عروسک یا کتاب؟ نمیدونم همه چی قاتی شد!

سلام سلام بچه ها!
چطوره حال شما؟
من که عاااالیه عالیم. میگما این خونه تکونی دم عیدم چیز باحالیه ها! هر سال انجامش میدی و کل خونه رو زیر و رو میکنی، ولی هر سال هم بین وسایلی که از سالهای قبل کنار گذاشتی چیزای جدید پیدا میکنی! واسه من که حد اقل اینجوریه.
امروز توی وسایل بچگیم، 3 تا چیز باحال که حسابی دلم واسشون تنگ شده بود پیدا کردم. یه ساز دهنی که حسابی امروز باهاش سرگرمم، یه عروسک پینوکیو که اولین عروسکیه که هدیه گرفتم و یه عروسک. نمیدونین از پیدا کردن این سومی چقدر خوشحالم، اونقدر خوشحالم که توی یه پست بی ربط دارم بهتون میگمش! چقدر با این عروسک رازهای بچگیم رو گفتم و فکر میکردم داره گوش میده. عجیبه هنوزم همون حس رو دارم! احساس میکنم حرفایی که تو گوشش گفتم رو یادشه! غذا بهش میدادم و فکر میکردم میخوره!
یادمه 6 سالم که بود از خونه قبلیمون اثاثکشی کردیم و از اون به بعد عروسک قشنگم رو ندیدم. گاهی اینقدر دلتنگش میشدم که واسش گریه میکردم. امروزم با پیدا کردنش گریه کردم، اما این بار از خوشحالی و نه دلتنگی. عروسک نازم اینقدر بزرگ بود که اون وقتا نمیتونستم بغلش کنم و راه برم، شاید باور نکنین ولی امروزم اینقدر ذوق زده شدم که فکر میکردم هنوز نمیتونم بغلش کنم، اما انگار زورم زیاد شده بود!
من بچگیم زیاد توی کوچه بازی میکردم، همیشه هم این عروسکم باهام بود. هر کس که با هم قهر میکردیم و یا دعوامون میشد تلافیش رو سر این کوچولو در میاورد، آخه همه میدونستن چقدر روش حساسم و چقدر بده وقتی یکی نقطه ضعفت رو بدونه!
ی مدت کوتاهی که یه مشکل خانوادگی با یکی از اقوام پیش اومد واسمون، اون طرف که 40 50 سالی سن داشت هر وقت منو میدید تهدیدم میکرد که عروسکت رو میدزدم میندازم دور. یه بارم برش داشت و کل صورتش رو با خودکار خط خطی کرد! دلم شکست، خیلی هم شکست. مشکل خانوادگی حل شد اما هنوز از اون شخص به خاطر این کار دلگیرم!
چقدر حرف زدم! میخواستم کتاب رو بذارم و برما، این کوچولو سر ذوقم آورد! خلاصه ببخشید سرتون درد اومد. از عروسکم بخوام بگم که حالا حالاها حرف و خاطره دارم، ولی خوب کافیه!
و اما کتاب!
از اینجای پست به درد زبان دوستا و زبان خوانا میخوره.
بازم کتاب صوتی انگلیسی، این بار what women want men to know، نوشته ی Barbara DeAngelis, که موضوعش هم ارتباط صحیح و موفق بین زوجین و یا در کل یه ارتباط صحیح توی روابط عاطفی هست
از اینجا دانلودش کنین!
دوستون دارم و این یه تعارف نیست، همه ی زندگی منه
لحظاتتون سرشار از لبخند خدا!