خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

باز هم قصه ای از یکی شدن! چه شیرین! ملیسا و آریا پیوندتان مبارک!

سلام به همگی. بچه ها حس مقدمه نیست پس صاف میرم سر هوار! من امروز واقعا در پروازم! اونقدر شادم که خدا می دونه. الان واقعا حس می کنم هوام هوای بهشته! از اون بهشت های بهاری که عشق می کنم از نفس کشیدنش!

همیشه طلوع ها رو دوست داشتم و از زمانی که خاطرم هست تا امروز، از خدا می خواستم و می خوام بهم اجازه بده شاهد طلوع های بیشتری باشم. گاهی وسط شب یکی از این طلوع ها می رسه و گاهی از سر خوش شانسی من اون لحظه بیدارم و با تمام وجود این طلوع رو نفس می کشم. و این دفعه هم یکی از اون گاهی هاست. چه لحظه عزیزی بود اون لحظه ای که1فرشته خندان به خوابم تلنگر زد که بیدار بشم و چه به موقع طلوع رو تماشا کنم. از لذت این صبح به سبکیه نور خورشید اول صبحم بچه ها! الان وسط آسمون دنبال خورشید می گردی؟ بیا پایین بابا ماجرا همین جاست روی زمین درست بغل گوش خودمونه! خبریه؟ بله که خبریه! اون هم از چه مدل مثبتی! بگم چی شده؟ بگم؟ بگم؟ میگم اصلا اومدم که بگم! امروز اومدم شادیم رو هوار بزنم. خبر از به هم پیوستن2تا دست و2تا دل و2تا زندگیِ که از حالا قراره یکی باشن! به زبون ساده خودمون، عروسیه!

امروز روز به هم پیوستن2تا از عزیز ترین های اینترنتیمه. آریا و ملیسای عزیز که هر2تاشون رو واقعا دوست دارم امروز یکی میشن و من از بس خوشحالم نمی تونم آروم بشینم و این کلمات رو بنویسم. چیه هنوز منتظری؟ گفتم دیگه! بابا عروسیه عروسیه آریا و ملیساست! بله آریا و ملیسای خودِ خودمون! تماشا کن قیافه ناباورش رو!

بچه ها دقت کردید آخر سالی محله عروسی بارونه؟ من یکی که میمیرم واسه این مدل شلوغی ها!

خبر که بهم رسید اولین کاری که کردم این بود که با تمام وجودم1جیغ خیلی بلند کشیدم. من که جیغ اول رو کشیدم باز هم جیغ خواهم کشید! بیایید جیغ های بعدی رو با هم بریم! حاضرید؟ 1، 2، 3! شکلک بی شکلک! جیغِ واقعی! جییی،ییی،ییی،ییی،ییی،ییی،ییی،،ییی،ییی،ییی،ییی،ییی،ییی،ییی،ییی،یییغ!

آخیش چه حالی میده!

خوب ببینم میشه من1خورده درست درمون حرف بزنم آیا؟

1، 2، 3، امتحان می کنیم!

از طرف خودم1تبریک شلوغ به عروس و داماد میگم! چیه خوب انتظار داشتید2تا تبریک جدا به هر کدومشون بگم آیا؟ نخیر از این خبر ها نیست این ها از امروز یکی هستن! آریای عزیز! ملیسا جان! به2تاتون تبریک میگم! امیدوارم از این لحظه به بعد هر لحظه از زندگیتون غوطه ور باشه در شادی و عشق و آرامشی از جنس لبخند خدا! از خدا می خوام لبخند همیشه و همیشه زینت چهره هاتون و شادمانی آزین دل های مهربونتون باشه!از خدا تمام خوبی های جهان رو برای شما2تا می خوام عزیز ها!

مدت ها بود اینهمه عمیق شاد نشده بودم و الان از ته ته دلم خوشحالم. آریای مهربون! ملیسای عزیز دلم! رفیق های دنیای مَجازیم! همراه های اینترنتیه شب های سخت و سخت و سختم! خدا می دونه که چه قدر جفتتون رو دوست دارم بچه ها! ای کاش کاری بیشتر از نوشتن این کلمه ها ازم بر می اومد که در جشن یکی شدنتون کنم! ازم بر نمیاد و مطمئنم به من می بخشید!

بچه ها1آسمون تبریک های شاد از ته دل و از جنس بهار و صبح و طلوع از طرف من برای شما! دعا می کنم دست هاتون همیشه گرم، دل هاتون همیشه از شادی و آرامش لبریز و وجودتون هر لحظه زندگی سرشار از عشق و لبخند باشه!

آسمان آسمان ستاره از جنس بهشت با دست های هزار هزار فرشته از سرزمین نور نثار دست ها و دل ها و نگاه های شما!

خدایا! یاری کن تا فصل های زندگی این2عزیز همه بهار، لحظه هاشون همه صبح و پرواز هاشون همیشه در اوج قله های آرامش و خوشبختی باشه! تا همیشه! تا بی نهایت! تا فتح شهر خوشبختی!

ناقابل تر از ناقابل از طرف من برای مینا ملاشاهی و آرش سلطانیِ عزیز و عزیز و عزیز یا به عبارت خودمونی و محله ای، همون آریا و ملیسای خودمون!

خوشبخت باشید عروس و دامادِ امروزِ محله!

***

بیشین کنار بینیم باع   پریسا دیگه خخخخخخ. . برو کنار بابای دوماد بیاد وسط. والله .اشک همه رو در آوردی .  وقتی بابای ماه  دوماد تو مجلسه چه معنی داره یه پری بپره وسط بال بال بزنه؟ معرفی میکنم: دکتر پرواز بارانی منگاله هستم پسر مرحوم مغفور .جنت مکان. خلد آشیان .رعععععععععععععد بارانی سنگاله علیه الرحمه . و پدر مجازی آریا بارانی چنگاله .هععععععععععععععععععع.  دارای شش مدرک از آکسفورد و هاوایی و دانشگاه برکلی کالیفرنیا و هومه.! دارای 18 تخصص میباشم از جمله  فلوشیپ  تخصصی  بیماریهای خاص با گرایش بیماریهای عوام الناس. و همچنین دارای بورد  تخصصی ناسیونال  عفونتهای کلیوی در شست پای چپ بیماران کم وزن. متخصص در فلسفه اشراق شیخ ابوسعید ابولبابا. دارای 22 مدرک لیسانس از توابع چین و ماچین و دارچین و دامنت چین چین گل بوسه هات دست چین. عذر میخوام. خط رو خط رف باز. ! میباشم.  به خدمتتون عرض فرمایم  که من با اینهمه فضل و دانش و کمالات و جمالات دیدم که حیفه به شغل شریف تالار داری و برپایی مجالس عروسی در این سایت وزین هم اشتهار نداشته باشم!!  تصمیم بر این شد که یک تالار عروسی به اسم هتل پذیرایی پرواز و پسران (به جز مهناز) با بهترین امکانات رفاهی تاسیس فرمایم   و 4 تا میز صندلی بذارم توش و مجالس عروسی برپا کنم برای پسرام و برادرام و خواهرام و عمه هام و خاله هام و باباهام. خخخخخخخخخ. ببخشید بابام.

چیه .عمه و پدر مفلوکم .شما دو تا چی میگین از ته مجلس نیشتون بازه.!شماها دیگه انشالله مراسم زبونش لااااااال ؟؟؟تون رو باس در تالار پذیرایی پرواز و پسران (به جز مهناز) برگزار شه.خخخخخخخخخخخخخخخ

پسرم آریا عزیزم .  بیا اینجا ببینم .بیا که  قربون بابات بری .چی ببخشید بیا که زبونش لااااااال نیاره اون روزو خدا. بابا قربونت بره.   بیا ببینمت چقد ماشالله بزرگ شدی. خودتی آر آر؟ که دیروز ونگ ونگ میکردی؟؟  انگار همین دیروز بود که به کیک میگفتی کیس عزیزم.  چه دراز شدی ماشالله. گرچه از کمالات پدرت چیزی به ارث نبردی ولی از جمالات پدر ماهت هم که چیزی نصیبت نرفته باز متاسفانه خخخخخخخخخخخخ.  بیا مشکلی نداره. غصه نخور. پسر خودمی. همین که اسمم روته باس بری و افتخار بورزی.. وصیت میکنم پس از خدای نکرده ..زبونش لال شه انشالله .نبینه اون روزو. بعد از .خدای نکرده مرحوم شدنم .قطره ای  از بحرالعلومم رو بدن به تو پسر مجازیم.  عروس گلم  مل مل. این پسرمو میسپارمش دست تو بزرگوار! همونطور که بالا عرض فرمودم و خودتم مطلعی   پدرش مجموعه ای از انواع کمالات و جمالات میباشه. به همین دلیل  بابتش شیربها و مهریه و جهاز و خونچه و مونچه و حلقه و پدربها باس بهم بدین. مل مل عروس گلم میدونم که باعث افتخارته که عروس من شدی. از این به بعد دیگه رخت و لباسا و جارو پارو . مشک زدن و گله به چرا بردن و دوشیدن گاوا با توئه دختر گلم. دیگه بزای گله رو میسپارم به تو. زمینای آبا اجدادیمونم باس شخم بزنی. منم میشینم اینجا زیر سایه درخت و تحسینت میکنم و به تخصصهام اضاف میفرمایم. باشد که راهم را ادامه دهید در زندگی خخخخخخخخخخخخخ..  آریا پسرم همسرت رو دوست داشته باش. نبینم از خل. چی ببخشید گل بهشون کمتر بگی! ملیسا بابا اگه دیدی اذیتت میکنه بگو تا خودم به چارمیخش بکشم . خخخخخخخخخخخخخخخخ خب دیگه بستونه طرب و شادی و این حرفا /.آرزوی خوشبختی و اینا هم میخواین یا نه دیگه ؟؟؟ حالا بذار یه آرزوی خوشبختیم بفرمایم براشون گناه دارن خخخخخخخخخخخخخخخخخ.

مینا و آرش عزیز .معروف به مل مل و آر آر. براتون آرزوی خوشبختی داریم و زندگی سرشار از آرامش و شادی رو براتون آرزو میکنیم. اوه .از اتاق فرمون اشار میفرماند که این چه طرز آرزو کردنه … مجددا. سرکار خانم مینا ملاشاهی عزیز و جناب آقای آرش سلطانی عزیزتر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ .براتون آرزوی خوشبختی .شادی و سربلندی میکنیم و امیدواریم سالهای سال در کنار هم زندگی سراسر آرامش و آسایشی رو سپری نمایید. خب دیگه برید سپری نمایید .خخخخخخخخخخخخخخخخ

شاد باشید!

۲۳۵ دیدگاه دربارهٔ «باز هم قصه ای از یکی شدن! چه شیرین! ملیسا و آریا پیوندتان مبارک!»

واااااااایییی ملییییسا جونیییی نمیدونی که چقدرررر الآن خوشحااالم. اصلا نمیدونم چجوری خوشحالیمو ابراز کنم. ایشالا خوشبخت بشین و یه عمر شااااد شاد شاد کنار هم باشین و همدیگه رو رها نکنین. مرسی پریسا از پست. منم مثل خودت مدتی بود اینقدر خوشحال نشده بودم

آخ پرواز اگر گیرت نیارم! یعنی چی من احساساتی شده بودم چشم بسته ایستاده بودم اون بالا داشتم سخنرانی می کردم این پرواز پرپر نشده اومد شوتم کرد پایین صاف رفتم به دروازه زیر میز و شدم۱دسته گل! شکلک اعتماد به نفس کاملا صادق! پرواز مگه دستم بهت نرسه!
چیه خیال کردید از سهم شلوغ کردن هام داخل کامنت دونی می گذرم آیا؟ از این خیال ها نکن! از شدت خوشی الان هنگ کردم ریست لازمم بچه ها! عروس و داماد جدید محله بهتون تبریک میگم. به خدا این لحظه از خوشی بین خنده و گریه و جیغ و همه چیز گیر کردم. انگار پست که اومد روی سایت۱جور هایی در وجودم عید شد. چیزی شبیه تحویل۱سال سفید و قشنگ! شبیه رسیدن۱بهار که با آواز فرشته ها اعلام میشه. انگار دارم صدا هاشون رو می شنوم که از جنس نور اطرافتون می خونن و بهتون شاد باش میگن. خدایا شکرت! خدایا خیلی می خوامت! خدایا ممنونتم ممنون!
خوب من رفتم سراغ چند تا جیغ بلکه ریستم انجام بشه!
باز هم تبریک و حسابی خوشبخت باشید۲تایی های امروز گوش کن!

سلاااااـااااااـاااااـااااام پریسای عزیز دلمون خوبی,ممنونیم از تو و پرواز که واقعا سنگ تموم گذاشتید واسمون,وقتی بهت گفتیم یه جیغایی میکشیدی که کلا ما دوتایی اینور داشتیم ریسه میرفتیم خخخخ,خعععععععلی گلی پریسا,دستت درد نکنه مهربونی بوس بوس بووووووس از طرف من,آقااااا من ملیسا بودم که بوسیدم که خخخخخی

سلااااام سلااااام سلاااااام
وااااااای چه عااالی یعنی واقعا خوشحالم واقعا خییییلی زیااادتا زیااااد
ملیسای عزیزم بهت تبریک می گم و آقا آریا به شما هم تبریک می گم
کلا بلد نیستم چی بگم خخخخ ولی صمیمانه خوشحال شدم براتون و صمیمانه بهترین بهترین بهترین ها رو براتون آرزو دارم.

ولی نا مردید همه تون شکلک اصلا با هم تون قهرم خب آخه چراااااا من نباید قبلش قراینتون رو کشف کنم اماراتتون رو بیااابم هااان
اصلا همه ش تقصیر این پریسای بد جنس نا مرد هستش که بعدا در فرصتی مقتضی حسابش رو می رسم خخخخخخ

سلاااااااـااااااـااااام خوبی بانو میسی میسی زیااااادتا عزیز دستت درد نکنه,آره باباااا حسابی حساب پریسا رو برس که خخخخخ,بازم دستت درد نکنه که بهمون تبریک گفتی بوس بوس بووووووس بانوی عزیزم,آقاااااا بازم من ملیسا بودم که بانو رو بوسیدم خخخخخی

واااااااای عزییییییییزم چی میشنوم. واااااای چقدر خوشحالم. ملیسای نازنین و آریای آریایی پیوندتون خجسته خجسته خجسته بااااااد. همین دیروز بود که سراغشو از ترانه میگرفتم و همین دیروز بود که مجتبی گفت ملیسا هست و بزودی میاد پس نگو ناقلا خبر داشته. بازم بازم بازم بهتون شادباش میگم عزیزانم نازنینانم. چقدر خوشحال میشم وقتی میشنوم دوتا پسر و دخترام باهم پیوند یکی شدن میبندند. راستی قراره در آینده نزدیک دختر گلم یاسمن هم عقد کنه یعنی بازم یکی از دخترام. بچهها براتون با همه وجود از صمیم قلب آرزوی سعادت و سعادتمندی بهروزی و کامیابی دارم. همه ایامتون به شادکامی عشقورزی و مهرورزی. از پریسای نازنین هم که این خبر خوشایند و وصف ناپذیر را به آگاهیمون رسوند کمال تشکر و سپاس را دارم. دلم نمیخواد حرفمو تموم کننننم آخخخخخه خععععلی خوشحالم. بازم ملیسا آریا مباااااارک.

سلااااااـاااااـاااااـاااام خوبی عمویی,ممنونیم ازت,مرررسی که خوشحال شدی عموی عزیزمون,انشا الله که یاسمن هم خوشبخت بشه,اما عمویی من نمیدونم که یاسمن کی هست که,ایشالاه که همه دختر پسرای جوون خوشبخت بشن,ما هم سر سفره عقدمون واسه همه بچهها دعا کردیم,بازم ممنونیم عمویی,

آهااا یادم رفت عمویی بگم که مجتبی میدونسته,ترانه اما نه,
وقتی پریسا جون خبر برگشته دوباره ی ترانه رو به محله بهم داد از خوشحالی نمیدونستم باید چیکار کنم,رفتم سراغ سیستمم دیدم ویندوزش بالا نمیاد,الآنشم داریم با لپتاپ شوهرم جواب کامنتا رو میدیم,

خخخ سلام بانو جونم! ای بابا به من چه واسه چی من خخخ شکلک عقبکی رفتن های یواشی و زیر جلدی آماده شدن واسه۱خیز جانانه و فرار! به جان خودم تقصیر من نبودش که! شکلک دلواپسیه بسیار شدید و اشاره به باقیه بچه ها! میگم اگر بانو بفهمه هرچی خامه نارنجکی بود من خوردم به نظر شما چیزی ازم باقی می ذاره آیا؟ یوهوووو من در رفتم!

درود. چی؟ چه خبر هست؟
یعنی پریسا موفق شده شادمون کنه؟
یعنی تونستی پریسا. اینکه خودش تبریک جدا گونه داره خَخ.
ولی اووول به آریا و ملیسا شدییید می تبریکم و بهترینا رو از بهترین عالَم واسه شون آرزو میکنم.
راااستی قضیه خعییلیی داره جالب میشه.
از این به بعد هرکی دیر بیاد حضورشو تو محله ثبت کنه و حاضریشو بزنه, یعنی معنیش اینه که بخت داره میاد خونَش. خَخ یعنی داره میره خونه بخت.
این قانون جدید و فتوای منه. دیگه بیشتر از یه هفته نباید غایب بودن کسی ادامه داشته باشه.
وگرنه اگرم عروسی نکرده باشه, خودمون عروسی واسش میگیریم خَخ.
باز هم می تبریکم بسی بسیااار زیاااد و امیدوارم همیشه خوشبخت باشین و این یکی شدنها هم همی جوری تا زمانی که تنهایی از بین نرفته ادامه داشته باشه.
حالا یه تبریک هم به پریسا واس خبر خوشحال کنندش. امیدوارم همیشه خوشخبر باااشی.

بچه ها خیلی خوشحالم. مبارکتون باشه. اصی یه شوک بهم وارد شده نمیدونم چی باس بگم. ایشالله به پای هم به سنین ۱۳۰ . ۱۴۰ برسید. خدا جون چه با حال شده آخر سالی. وخسم وخسم منم برم خونه بخت کم کم. براش چیکار باس بکنم؟ یعنی تو نیازمندیها باس آگهی بدم؟ به یک شوهر نیازمنیدم لدفن؟ وای یعنی دیجی کالا داره بخرم یکی برا خودم؟ چن روزه میرسونن دس آدم؟ خخخخخخخخخخخخخخخخ. ملیسا وخی بیا بینم چیکار کردی؟

سلام سلام به شما عروس و داماد خوشبخت.
بهتون تبریک میگم.امیدوارم همیشه و همه جا که هستید با عشق کنار هم بمونید و لحظه ای از عشقتون کم نشه و پر از آرامش باشید.
ملیسا جونم.شما دختر فوق العاده پر انرژی هستی.امیدوارم زندگیتو همیشه گرم نگه داری.
بهتون هزاران بار تبریک میگم.

چه طوری علی؟ وایی علی از این طرف بهش توجه نکرده بودم! راست میگه عاقبت من۱چیز شاد اینجا زدم! آخ جون تونستم که خخخ! ایول خودم و ایول ملیسا و آریا و ایول همه شما ها بچه هاااا شکلک۱عالمه شکلک های قاطی پاطی از شدت خوشحالی.

جییییییییییییییقو دََََََََََََستو هووووووراااااا هورا هورا هورا. یالا یالا کورا.! چی ! ببخشید از شدت هیجان بود.خخخ
عروس داماد جدید محله پیوندتون مبااااارک.
ایشالا همیشه تو محله شادی باشه.
پریسا مرسی بابت این خبر خوش

کامبیز اون وسط ها کامنت نمیدم همیشه داخل مجلس های محله همین مدلی بودم جواب رو در کادر پاسخ با اسم طرف می نوشتم. بله دیگه از بس مثبتم دلم نمی خواد ملت رو وسط جمعیت بچرخونم. من که شبیه بعضی ها نیستم که! شکلک نگاه بسیار پلید به کامبیز شکلک اشاره یواشی و بسیار شیطانی با چشم و ابرو به طرف کامبیز شکلک جوهر خبیس!

سلام سلام
عجب! این چند وقته چه خبره تو محله آیا؟
همه دارن به هم میرسن,خوب منم دلم میخواد,میخواد,میخواااااااااااااد
آقا یکی دست منم بگیره!
خخخخخخ
خداییش خیلی خوشحال شدم
واقعا بهتون تبریک میگم
امیدوارم از این به بعد ملیسا رو بیشتر ببینیم تو محله
انشا الله خوشبخت بشین

به سبک ملوسا شالالالالالالالامیمیایاییایایای خخخخخخخخخخخ.
چه گل بارونیه آخر سال. ایشالا مبارکتون باشه.
ایشالا که به پای هم پیر بشین.
آرزوی بهترینها برای هردو بزرگوار.
بابابابابابابابابابایییاااایاییایایا خخخخخخخخخخ.

اوووووووووووووووووووووووووووو!
ببین چه خبره توی محله!
پس نگو نبودی ملیسا مشغول تدارک مراسم عقدو عروسی و بزن بکوب بودید با آریا!
ایول!
توی این محله شاهد چند ازدواج درون گروهی بودیم که این نشون میده چقدر میتونیم صمیمیت ها رو بیشتر از حتی قبل گسترش بدیم.
ایشالا روزی برسه همه توی محله ازدواج کرده باشید!
مباااااااااااااااارکه!

سلاااااآاااااـاااااـاااااـاااااام خوبی مجتبی ی عزیز دلمون,بععععله دیگه ما یه مدت نبودیم سرمون گرم تدارک مراسم و اینا بوده که خخخخ,اما اما اماااااـاااا وقتشه که دیگه تو هم کم کم که نه زیاد زیاد هم که نه,یواش یواش نههههههه تند تند دست به کار بشی دیگه خخخخ,انشا الله خبر بعدی خبر ازدواج مدییییییـییییر جونیمون باشه که,مررررررسی مدیر جون,خعععععلی میخواااااااااااایییییییمت,یه دونه ای مجیییییییـییییـیییییـییییی بازم مرررررسی

خب من الان بعد از صحبت با بانو کمی به حال عادی برگشتم. خخخخخخخخخخخخخخ
پریسا خوب نوشته بودی مث همیشه. پر از احساسات قشنگ و شیرین.
پرواز خدا مرگ داده ساعتی چن میگیری پست عروسیا رو میچرخونی؟ خخخخخخخخخخخخخخخخ
پریسا و پرواز داشتید میومدید یه شاهزاده ی خر ندیدید سوار اسب سفید؟ مال من بود. راه رو داشته اشتباهی میرفته اون وری. به جا اینکه بیاد این وری. هاهاهاهاههاهاههاهاهاهاها.
من بخوام تو تالار شوما جشن بیگیرم هیچی بهتون نیمیدم. پول که علفی خرس نیس. پولس دادا.

سلااااام. هوووووراااااا. خدا میدونه چقدر خوشحالم از این خبر شیرینت پریسا جونم. ملیسا جونم، از همینجا روی ماهت رو میبوسم و از خدای مهربون خوشبختی رو برات آرزو میکنم. جناب آریای بزرگوار یه تبریک ویژه هم خدمت شما عرض میکنم و برای شما هم آرزوی خوشبختی میکنم. همچنین به آقا شهروز و پری سیمای عزیز و دوست داشتنی همینجا تبریک میگم و از اینکه تو پست مربوطه نتونستم خدمت برسم خیلی شرمنده ام. ببخشید که کامنتم طولانی شد. خیلی ماهی پریسا جونم. قربونت برم

ممنونم رهگذر. دلم می خواست قشنگ تر بشه ولی تقصیر من نبود این پرواز از اون بالا شوتم کرد پایین خودش پرید بالا به شلوغ کردن. حالا بعدا سر فرصت می کشمش! شاهزاده رو هم دیدم فقط۱خورده سر و ته می رفت. نمی دونستم وگرنه بسته بندیش می کردم می آوردمش اینجا! اگر سر جشنت من هنوز کلید طالار دستم باشه تصورش رو هم نکن بشه مجانی از دستم در بری! دسته کم باید۵تا کتاب رمان گویا کنی تا معامله سر بگیره! تخفیف هم نداره! شکلک در حال۲دستی خوردن های بی توقف تا مرز خفگی!

فرشته جان و باقیه بچه ها ممنونم از همگی تون! من فقط انجام وظیفه کردم و کلی هم مایه افتخارم شد که در رسوندن خبر سوپر خوش به محله و شاد کردن اینجا۱نقش فسقلی داشتم! کاش همچنان شاهد شادی های تکی تکی تون باشم و کاش خدا بهم توفیق بده تا در تمام شادی ها اون گوشه کنار ها۱جایی واسم باشه!

درود به عروس و دومادِ جدیدِ محله، از صمیمِ قلب بهتون تبریک می گَم و براتون شادی و خوشبختیِ پایدار رو از خدای مهربون می خوام.
ما مجرد ها رو هم دعا کنید تا بلکه بختمون باز شِ.
همیشه و همیشه جشن و شادی باشه این جا به خواستِ خدا.
در پناهِ یزدان

سلام سلام.
من هم به سهم خودم به ملیسا و آریای عزیز تبریک میگم و امیدوارم که سالیان سال در کنار هم زندگی کنید و خوشبخت باشید.
از پریسا و دکتر پرواز هم به جهت انتشار پستشون تشکر می کنم.
به قول آجی رهگذر دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن
شااااااد باشید.

دخترم مل مل و پسرم آر آر ….من ک دیگه تبریکامو فرمودم تو پست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.!
تموم شدن باور کنین …عمه چرا دیدمش شاهزاده رو .داش راجع بت تحقیق میکرد .منم گفتم ک داداش زادتم و این حرفا …از سنت و سوابق درخشانت و حملت ب آپاچیا و اون قضیه دندون مصنوعیاتو اینا رو گفتم نمیدونم کجا رف بچم … گف باس برم با ولیم بیام خواستگاری .. فک کنم حالا میاد منتظر باش …
فاطمه و وحید از لطفی ک ب من داشتین ممنونم عزیزانم ….انشالله ک تو شادیامون جبران کنن عروس داماد امشب خخخخخخخخخخخخخخخخخخ . !هععععععععععععععععععععععععععععععععععععع!پریسا .و اما جناب عالی .ساطور مبارکم ک یادت نرفته /..نمیخوای ک یه وخ ب دو نیم تقسیم شی #حیفی اول جوونیت فرزند

به به دک دکیییی,سلام سلاااااـااااـااااـاااااام خوبی,پر پر,میگم بابا جون من کماکان دارم گاوا و گوسفندا رو میدوشم که,این پسر ناخلفت منو فرستاده برم واسه کل محله شیر بدوشم,حالا منم که بلدم نیست که,ای خیر نبینی پدر با این پسرت خخخخخ,
کلا دستت درد نکنه دک دکییییی,میسیییی زیادتا

چیزه. اینه. نه ممنون نمی خوام باشه خدمت خودتون. شکلک برق پلید خصمانه یواشکی در نگاه به سوی پرواز همراه با زمزمه های زیر جلدی. باش تا سر مهلت خدمتت برسم وایستا دستم به ساطور مبارکت برسه بهت تضمین اینترنتی میدم که نصفه شب خودم بالای سرت نازل بشم و با ساطور مبارکت از وسط به۵۹قسمت نامساوی تقسیمت کنم. حالا با اون چاقو میوه خوریه کندش اینجا تهدیدم می کنه! دهه! میگم بهت! شکلک سر بالا کردم و شکلک لبخند مشخصا مصنوعی شکلک همچنان نگاه پلید همراه با لبخند پلید تر به پرواز.

سلاااااام! تبریک تبریک و باز هم تبریک!
عااااااااااالیییییییییییییی
باشید ایشالا صد سال با خوشبختی کنار هم باشید و لذت ببرید از زندگیییییییییییییییییییییی!
سبز باشید سبز تر از بهار! بادا بادا مبارک بادا! ایشالا مبارک بادا!
هزاران دسته گل تقدیم به این دو دوست گل!
سبز باشید و شاداب

سلام سلاااام خوبی استاد من ملیسام که دارم با استادم میحرفم,میگم استاد چه خبر از کلاسای زبان خخخخ,من شاگرد تنبلی بودم که دیگه ادامه ندادم که, خخخخخی
****
ممنونیم ازت امید که بهمون تبریک گفتی,انشا الله قسمت مجردای محله

سلااااااااااااااووومممم ملیسا عزیییییییزم مبااااارکا باشخ آریا رو نمیشناسم اما واااااقعا خوشبخت بشید
چقد امسال سایت پر بار شدن بهترینها نصیب همگی مخصوصا زوج خوشبختمون ملی جون و آریا خان

سلام سلام سلام
وااااای خدای من
خیلی وقته حتی سایتو باز نکرده بودم.
دوستم لینک این پستو الان برام فرستاد خبرشو داد یه راست اومدم اینجا.یعنی اینقدر ذوق کردم خدا میدونه.
خیلی خیلی خیلی زیاد برای هر دو عزیز خوشحالم و پیوندتونو از صمیم قلبم بهتون تبریک میگم.خوشبخت بشید و همیشه در کنار هم روزهای خوبی رو ورق بزنید.
مرسی پریسا جون از پست و خبر خوبی که منتشر کردی خانم معلم مهربون.
همگی در پناه خدای مهربون خوب و خوش باشید و بازم خبرهای خوب ازتون بشنویم.

سلاااام. خدا میدونه که چقدر از شنیدن این خبر خوشحاااال شدم. از صمیم قلب براتون
دنیا را شاد شاااد و شادی را دنیا دنیااا آرزو میکنم.
خوشبخت و عاقبت بخیر باشید.
امیدوارم بزودی زوووود عروسی بقیه هم محلی ها رو جشن بگیریم.

درود و هزاران درود!
من که از شوق زبونم بند اومده و نمیدونم این جشن شادی را چگونه و با چه زبانی باید تبریک بگویم…
واقعا من حول شدم و نمیدونم چه جملاتی به زبان بیاورم که قابل این زوج خوشبخت باشه…
ای کاش کمی بیشتر سواد داشتم تا بتوانم بهتر بنویسم و بتوانم این جشن شادی را بهتر تبریک بگویم…
راستی اگر کسی بخواهد به زوجهای محله یه کادوی واقعی بدهد چگونه میتواند این کار را انجام دهد…
من که گیج گیج شدم و دارم دیوونه میشم…
تبریک تبریک تبریک تبریک تبریکهای صمیمانه ی مرا هم پذیرا باشید ای زوج خوشبخت محله!

سلااااااـاااااـاااااـاااااـااااااـاااااام بر عدسی مهربون و خوش قلب محله,خوبی آیاااااا,خعععععلی خععععععلی ممنونیم ازت,عدسی بخدا هیچ کوتاهی نیست باور کن,منو با پیامایی که دادی بخدا شرمنده کردی,شرمنده که نتونستم جواب بدم,سرم خیلی خیلی شلوغ بود,بازم ممنونیم ازت بسیار زیاد زیاد

درود درود بازم خبر خوب و خوشحال کننده آقا آریا و ملیسا خانم تبریک میگم خوشبخت بشید انشا الله خدایا شکرت اینم از این خبر خوب من هر وقت میشنوم همنوعانمان با هم تشکیل خوانواده میدهند خیلی خیلی خوشحال میشم پریسا خانم ازت هم ممنون تشکر.

سلاااام به آریای ورزشکار و ملیسای نازنین.
پیوندتونو تو این روز زیبای خدا تبریک میگم، بهترین ها رو واستون ازون بالایی خواستارم و الهی که در کنار هم خوشبخت و خوشحال باشید.
برای هم تو زندگی چیزی کم نذارین و مراقب هم و زندگیتون باشید.
تبریییک از صمیم قلب.

سلام بر عروس و داماد جدید محله. خوشحالیم که باز هم خبر پیوند دو هم محلی رو اینجا میبینیم. از صمیم قلب بهترینها رو واستون آرزو داریم و زندگی پر از شیرینی و خوشبختی و عشق و مهر رو از خدامون واستون خواهانیم. از پریسا خانم بزرگوار هم بابت اطلاع رسانیشون بسیار ممنونیم و امیدواریم باز هم از این خبرای خوش اینجا بشنویم و عروسی همگروهیهای عزیزمون رو با هم جشن بگیریم.

خب تا حالا که بچهها سنگ تموم گذاشتند و به معنی واقعی احساسات لطیف و بی غل و غششون رو بیان داشتند که از همگی به سهم خودم واقعا ممنون و سپاسگزارم هرچند که هنوز جای بعضیها خالیه و ما همچنان منتظرشونیم همچنین منتظر عروس گل و داماد نازنین هم هستیم که یه دستی پایی چیزی به این همه احساسات پاک نشون بدند. نمیشه که تا حالا هیچ کدوم به نت دسترسی نداشته باشند. آآآآآی پریسا برو عروس و دوماد رو بیار وسط تو میدون تا یه تکونی بخودشون بدند.

دوباره سلاااام عمویی,بخدا ما دیروز ساعت ۴ که عقدمون بوده تا ساعت ۱ شب مراسم داشتیم,یعنی تا مهمانامون رفتن و اینا ساعت دو نیمه شب شده بود که دیگه کلا نایی واسه اینکه بیاییم نت نداشتیم,ما همینجا اگه تاخیری صورت گرفته از تک تک دوستای گلمون عذر خواهی میکنیم و شرمندشونیم که دیر شد,

سلام شب به خیر ایول شما ها بیدارید هنوز آیا؟ عمو جان عروس و داماد هم میان ایشالا فعلا شب بیداری رو عشقه و شلوغی و باقیه ملزوماتش رو و آخ جون! یعنی عجیب خوش گذشت بهم دیدم هنوز شلوغه. من۱دفعه دیگه از تمام اون هایی که اسم ازم بردن ممنونم و باز هم میگم که حسابی خوشحالم و حسابی مفتخر. ایشالا تا هست از این اخبار مثبت ها باشه و من هم وسط شلوغی های بسیار مثبتش۱گوشه جا بشم. آقا حالا گفتم۱گوشه بکشید عقب می خوام این وسط بچرخم و عه همه خوب هاش رو که خوردید پس من چی بابا من گشنمه خوب!

آفرییییین پریسااااا حالا شد. بلکه دیگر بچهها هم ازت یاد بگیرند بابا عروسی و جشن بدون رقص که فایده نداااره. پس همگی دست دست دست رقص رقص رقص خانم و آقا هم نداااریم. پیر و جوونم نداااریم. اصفهانی و شمالی هم نداااریم همه با هم همه با هم ۱ ۲ ۳ عروسو روی صندلی میبرنش بالا و پایین دومادو روی صندلی میبرنش بالا و پایین تعبیرش اینه زندگی هم بالا داره هم پایین تو خوشیا و ناخوشی همش کنار هم باشین گل بگین گل بشنوین صدای بلبل بشنوین.

عمو از شما چه پنهون من امروز کامنت های اینجا رو موزیکال دنبال کردم تمام مدت اینجا حسابی واسه خودم داستان داشتم الان هم نصفه شب شده همسایه ها گناهی میشن وگرنه همچنان سر پام. حالا۱خدا خیر داده ای بیاد۱موزیک عروسی نشان حسابی شاد بده این وسط که می خوام از بس شاد و شلوغ باشه نفس بِبُرَم!

درود
یه نفر بود که قدیم ندیما کلی شعر اینجا میگذاشت و همه کیف میکردن.
حالا معلوم شد که از خیلی وقت پیش دیگه اشتراک شعرهاشو از حالت عمومی در آورده و رمزدارشون کرده خخخخ!
وصال شما دو دوست هم محله ای رو صمیمانه شادباش میگم و امیدوارم در پناه عقل و عشق سالهای سال شادکام زندگی کنید.

سلاااااـااااااـااااام بر سعید مهربون محله,امیدواریم حالتون خوب خوب باشه و از مریضیتون فارغ شده باشید و در سلامتی کامل به سر ببرید,سعید ممنونیم ازت که اینجا اومدی,واقعا خوشحالمون کردی,مرررررسی زیادتا,به الهام خانم هم سلام زیاد برسونید,

پریسا بگم چطور بشی این آب زرشکت از اون هفت سالههاش بودااا یهوییی بیهوش شدم رفتم که رفتم بی وفا رفتم که رفتم. بابا رفتم که رفتم عزیز رفتم که رفتم رفیق رفتم که رفتم آره رفتم که رفتم ببین هنوزم تاثیرش تموم نشده همش رفتم که رفتم جیگر رفتم که رفتم ولی بازم از عروس دوماد خبری نشد نکنه همه سر کار بودیماااااا آخه عروسی بی عروس و دومادم میشه!

سلام قاسدک محله چه پر کار شده خبرهای خوب پشت سره هم خدا را شکر امیدوارم بازهم ازین خبرها بشنویم عروس و داماد جدید پیوندتان مبارک خوشحالم که اولین عروس و داماد محله قدمشان سبک بود پریسا جان از تو هم تشکر میکنیم

سلااااام بازم شادی تو محله، چه خوبه چه خوشحالم وقتی میشنوم دوستانم دارن میرن پی سر زندگی. منم تبریک میگم خدمت آریای عزیز و ملیسا خانم گرامی. امیدوارم همیشه خبرای خوش بشنویم و زندگی سرشار از نشاط داشته باشید پاینده باشید.

درود بر شما من هم این پیوند زیبا را به ملیسا دختر شاد و مهربون محله و آریا پسر دوست داشتنی و لطیف محله شادباش میگم
گفتم دیگه خبری از رمان های متنی آریا نشد نگو آقا خودش داره رمان عشقی می نویسه

سلااااام بر آرتیمان و آرتین,انشا الله که حال پسرای گلتون عالی عاااااالی باشه,خخخخخ,بعععععله دیگه من کلا تو کار رمانم دیگهههه,اونم واسه تنها عشق زندگیم,که واقعا با تمام وجودم میپرستمش,
*****
ممنونیم ازت که اینجا اومدی و تبریک گفتی,خیلی خیلی خوشحالمون کردی

سلااااام به سیتای مهربون خوبی دوست عزیز,ممنونیم ازت که هم دیشب با زنگ زدنت و پیامت ما رو غافلگیر کردی و هم اینجا دیدیمت,خیلی خوشحال شدیم,واقعا ممنونیم ازت,انشا الله از ته ته دلمون میخواییم که عروس بعدی محله تو باشی,بازم مرررسی

سلام سلام خوب این هم از عروس و داماد بفرمایید تحویل بگیرید! شکلک۱عالمه کف و جیغ از اون هایی که عروس داماد وارد میشن همه از جا می پرن با هرچی زور داخل موجودیت هاشونه کف می زنن و کل می کشن و شکلک۱عالمه از این صحنه شاد ها!

وای چقد جالب راستش تا الان نمیدونستم ملیسا کی هستش! خخخ میگم اسم شمارو یه جایی شنیدم..!نگو تقریبا هم استانی هم که هستیم..!پس خیلی هم دور نیستم پس این دفعه تبریکم رو میفرستم بیاد زاهدان! ایشاء الله خوشبخت شین!

سلاااااام یا که چطوررری ملیس,جونم,خب من دیر اومدم هم که اما اومدم خب خخخخخ اومدم ی تبریک ویژژه بهت بگم و آرزو کنم خوشبخت بشی در کنار همسر گرامیت,خوشحال و شادان شدم فراوونا.خوشحال و خوشبخت بشید ی عالمه تاااا.

عه محمد بیدار شدی آیا؟ بچه ها این رو من دیشب خوابش کرده بودم تا الان حالا به جای بطری آب زرشک ضربتی میریم و با۱ضربه بطری خالی می فرستمش به عالم رویا تا حالش جا بیاد چیز یعنی حالش رو ببره!سلام سلام خوب این هم از عروس و داماد بفرمایید تحویل بگیرید! شکلک۱عالمه کف و جیغ از اون هایی که عروس داماد وارد میشن همه از جا می پرن با هرچی زور داخل موجودیت هاشونه کف می زنن و کل می کشن و شکلک۱عالمه از این صحنه شاد ها!

سلااام بر دو دوست گرامی و هم محله ای به خصوص دوست عزیز و دوست داشتنی خودم ملیسااااا نمیدونید که چقدر از شنیدن این خبر خوشحال شدم خیلی زیااد تااا انشاالله که سالهای سال در کنار هم زندگی خوب و خوشی رو سپری کنید پیوندتون مبارک و تبریک من رو هم به عنوان یه دوست بپذیرید .. اصلا از خوشحالی نمیدونم چی بنویسم خیلی خوشحالم انشاالله که شما هم شاد شاداان باشید همیشه و همه جا

سلام لنای حسابی عزیز. من کاری نکردم جز۱گوشه از وظیفه ای که ای کاش دستم می رسید بهتر انجامش می دادم! ایشالا شادی های خودت و همه بچه های محله رو خودم همینجا هوار بزنم! از اون هوار های از جنس شادیِ صد درصد خالص. لنا! بیشتر باش! خوشحالم باز هم می بینمت دوست من!آخ جون از صاحب های مجلس مجوز اذیت کردن گرفتم خودشون گفتن اذیت کنم سند کتبیش هم ثبت شده اینجا پس من مجازم به اذیت کردن های متوالی و متعدد!

سلام من خوشحال شدم وقتی که شنیدم ملیسا خانم ازدواج کردند. من هم به سهم خودم این پیوند مبارک رو به هر دو عزیز تبریک عرض میکنم و براشون آرزوی خوشبختی و سعادت از درگاه خدای منان رو طلب میکنم. انشا اله پریسا خانم هم به زودی خبر خوشی از ازدواج خودشون بشنویم.

درود!
باز هم تبریک میگویم و امیدوارم هرچه زودتر زندگی مشترک خود را با شادی و شادابی در زیر یک سقف شروع کنید و فرزند اولتان دو یا سه یا چهار بچه ی خشکل و مامانی باشه و در کنار فرزندانتون سالیان سال خوش باشید…
البته من از حقم نمیگذرم و همچنان منتظر پاسخ پیامم با پیام میمانم…
با تشکر فراوان!

سلااااام به همه دوستای گلمون که با تبریکاتشون ما رو بسیار بسیار خوشحال کردن,صمیمانه ازتون تشکر میکنیم,
****
از پرواز عزیز و پریسای گل و مهربون هم میتشکریم زیاد زیاد که پست عقدمون رو زدن,
****
گفتیم که باز هم جداگونه تو یه کامنت مجزا از همه یه تشکر ویژه ویژه داشته باشییییییم,

آریا و ملیسای عزیز ××پریسا ک وظیفش رو انجوم داده .کوچیک ترین کاری بوده ک میتونسته در حق شما انجام بده .و اما من …من هم ک ماااااااااااااااااااااااااااااااااااه هستم دیگه و لطفم شامل حالتون شده و همونطور ک در پست هم عرض فرمودم باعث افتخارتونه ک من سهمی بس بزرگ در پست عقدتون داشته باشم .خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
.اون ساطور منو بدین خطریه اوضاع .هععععععععععععععععععععععع

سلام، کلی تبریکات نوشتم که همه پرید، به علت ذیق وقت نه بابا بذار دو باره می نویسم: کلمات در مقابل بیان بیان شادی ناشی از شنیدن چنین خبرهایی واقعاً ناچیزند. آریا خان و ملیسا خانم، پیوندتون مبارک، و دست حق یارتون. امیدوارم که لحظه لحظه ی زندگیتون سرشار از مهر و برکت و لطف حق و شادی و خلاصه هرچه خوبیه باشه. دست حق یارتون.

هوهو برید کنار که dj omid وارد میشود
سلاااااااااااااااااام وای خدایه من چی میبینم اینجا …!!! یعنی از خوشحالی دارم پرواز میکنم
منم پیونده این دو زوج خوشبخت رو تبریک میگم .ملیسا و آریای عزیزم براتون بهترین هارو آرزو دارم
خیییییلی زیاااااد مبااااارک باااااشه .
پریسایه عزیز ازت خییلی تشکر میکنم که این خبر خوب رو بهمون دادی همیشه خوشخبر باشی

دوباره سلام حالتون خوبه همگی ؟ خب با ی آهنگ شاد کُردی چطورین ؟؟؟
خب این آهنگ رو که از کارهای خودم هست رو تقدیم میکنم به عروس خانم و شاه دامادش
امیدوارم که تمومه لحظات زندگیتون همیشه پراز شادی باشه
و انشالله همه ی جوونا به هم برسن آمین
راستی خخخخ شیرینی من یادتون نره هاهاها اوا داشت یادم میرفت لینک دانلود آهنگ رو بدم خخخخ از پس خوشحالم یهووووووووو
دانلود آهنگ کُردی از لینک پایین
http://download1503.mediafireuserdownload.com/t7otsbsos4og/ix9p9f4etktzbgi/%DA%A9%D8%B1%D8%AF%DB%8C+%D8%B4%D8%A7%D8%AF.mp3

سلاااااام بر آریا و ملیسای خوشبخت .
از دیدن خبر قشنگتون خیییییلی ذوق زده شدم .
به جفتتون , تبریک و تهنیت خالصانه میگم .
و براتون و در کنار هم , شیرین ترین لحظات زندگی رو آرزو میکنم و حدس هم میزنم .
امید که با هم , هم طول و هم , عرض زندگی رو به شادی و سلامتی روز افزون طی کنین و در کنار هم , , همدیگه رو کامل کنین .
با آرزوی خوشبختی براتون مادام .
از پریسا و رععععد بارونی که واقعا خندوندمون و شادمون کرد هم سپاسگزارم و براشون سلامتی و شادکامی آرزومندم .

سلاااام بر مهدی عزیز,خوبی آیااا,بابا کجایی دلمون واست تنگ رفته که,میگیم یا تو نیستی یا ما نمیبینیمت,بابا بیشتر بیا اینجا دیگهههه,ممنونیم از تبریک بسیار قشنگت,دست گلت درد نکنه,خیلی خوشحال شدیم اینجا دیدیمت,
اما اماااااا,پریسا و پرواز این پست رو نوشتن,رعد نبوده که, باز هم ما این این دو دوست عزیز یعنی دکتر پرواااااز و خانم معلم پریسا سپاس گزاریم شدید شدید

واااااـااااـاااااـاااااـااااااییییی خدای من,ببین کیو اینجا میبینیم,اصغر خوبی آیا,الهام و بچهها خوبن انشا الله,ممنونیم ازت که اومدی,خیلی خیلی خوشحالمون کردی,واااااای اصن باورم نمیشه اینجا دارم میبینمت,واقعا از ته ته قلبم خوشحال شدم تو پست عقدمون دیدمت,بازم بینهایت ممنونیم ازت,به الهام سلام زیااااد برسون,دست گلت درد نکنه

نکاتی که باید قبل از خواستگاری بدانید
نکاتی وجود دارند که باید قبل از خواستگاری از عشق زندگی تان به آنها توجه کنید. ما در اینجا نکات لازم را که به شما یادآوری می کنیم تا در این راه موفق باشید و شیرین ترین جواب مثبت زندگی تان را بگیرید.
حال که نیمه گمشده تان را یافته اید و می خواهید تشکیل زندگی دهید، فکر های زیادی به سرتان زده که نمی دانید چگونه آنها را مدیریت کنید. در این شرایط، شما باید تمام استرس خود را دور بریزید و بهترین خود را در لحظه ای که هیچگاه تکرار نمی شود، ارائه دهید. مهمترین چیز آن است که از ته قلب تان سخن بگویید و عمل کنید، اما نکاتی هم وجود دارند که باید قبل از خواستگاری از عشق زندگی تان به آنها توجه کنید.
ما در اینجا نکات لازم را که به شما یادآوری می کنیم تا در این راه موفق باشید و شیرین ترین جواب مثبت زندگی تان را بگیرید.
جواب او را بدانید
قبل از هر پیشنهادی، بهتر است که از جواب مثبت طرف مقابل تان آگاه باشید. مردانی که در ملا عام از زن مورد علاقه شان خواستگاری می کنند، از جواب مثبت او نیز اطمینان دارند. بنابراین شما هم باید بدانید که نظر فرد مقابل تان در مورد ازدواج با شماست چیست. اگر دوست ندارید که سرخورده شوید، این سوال را از خودتان بپرسید که آیا او دوست دارد با من ازدواج کند؟ اکنون زمان مناسبی برای این کار است؟ اگر به جوابتان شک داشتید، کمی دیگر هم صبر کنید. شما نباید در این کار عجول باشید زیرا یک حرکت اشتباه می تواند شما را از عشق زندگی تان دور کند. آنچه شما فکر می کنید برای خودتان درست است، شاید به نفع او نباشد. بنابراین قبل از هر اقدامی، خوب فکر کنید.
سورپرایز
سورپرایز یکی از هیجان انگیزترین کارهاست، به خصوص اگر در مورد پیشنهاد ازدواج باشد. به علاوه، اگر هنگام خواستگاری از فرد مورد علاقه تان او را سورپرایز کنید، کار شما سر زبان ها میان دوستان، اقوام و خانواده ها خواهد چرخید. مطمئنا نامزد شما تمام مراحلی را که برای غافلگیر کردن او طی کرده اید، برای دیگران تعریف خواهد کرد. بنابراین اگر می خواهید که کارتان مطابق برنامه هایی که ریخته اید پیش رود، بهتر است که در مورد آن با دیگران سخن نگویید زیرا که ممکن است دهن به دهن بچرخد و در نهایت به گوش همسر آینده تان رسد.
یادتان باشد که اگر در مورد پاسخ پیشنهادتان اطمینان ندارید، از پیشنهاد دادن در ملا عام بپرهیزید. هیچ کس دوست ندارد در مقابل دیگران جواب «نه» بشنود. در این شرایط حتی ممکن است که فرد مورد علاقه تان در جمع و زیر فشار نگاه دیگران، مجبور به «بله» گفتن شود، در صورتی که هنوز آمادگی این کار را ندارد. بنابراین اگر هنوز هم شک دارید، دست نگه دارید.
شما باید از خواسته های طرف مقابل تان آگاه باشید، زیرا پس از گرفتن جواب مثبت، ۵۰ سال آینده خود را باید به دنبال انتظارات او بدوید و مطمئنا کم می آورید اگر که توانایی لازم را نداشته باشید.
سوالات مهم خواستگاری
سورپرایز یکی از هیجان انگیزترین کارهاست، به خصوص اگر در مورد پیشنهاد ازدواج باشد‎
صحبت کردن با خانواده دختر
اگر چه ما در قرن مدرن زندگی می کنیم اما هنوز هم باید برخی از سنت ها را به جای آوریم، به خصوص آداب و رسوم ازدواج. اگر چه مهمترین چیز، نظر عشق زندگی تان است اما اجازه خواستن از پدر او نیز رسمی است که باید ادا شود. این عمل شما احترام و جدی بودن نظرتان را ثابت می کند.
طبق آماری که در سال ۲۰۱۷ گرفته شد، از هر ۵ دختر، یک نفر به دلیل مخالفت خانواده خود جواب منفی می دهد. بنابراین قبل از این که از دختر مور علاقه تان درخواست ازدواج کنید، از نظر پدر او مطمئن شوید.
اگر که او پدر خود را از دست داده یا که ارتباط خوبی با او نداشته باشد، چه کار باید کرد؟ باید نظر دیگر اعضای خانواده او را جویا شوید.
آماده باشید
گفتن یک جمله «با من ازدواج می کنی؟» ساده است اما آیا به بعد از آن لحظه طلایی هم فکر کرده اید؟ شما باید قادر باشید که به راحتی حرف دلتان را بزنید. به او توضیح دهید که چرا می خواهید با او زندگی کنید؟ یا این که هدف شما از ازدواج چیست؟ بنابراین قبل از آن اتفاق، چند بار حرف هایتان را با خود مرور کنید.
زمان خواستگاری
زمان خواستگاری بسیار اهمیت دارد. چه زمانی هم برای شما و هم برای شریک زندگی تان مناسب است؟ شما باید آمادگی لازم برای این کار را داشته باشید. به عنوان مثال استرس نداشته باشید یا این که تمام برنامه ریزی ها را از قبل و به صورت دقیق تر بچینید تا اشتباهی رخ ندهد. پس از آن که احساس کردید همه چیز آماده است، موارد زیر را نیز در نظر بگیرید.
• آیا روزی که می خواهید در خواست ازدواج دهید، روز خاصی برای هردویتان است؟ به عنوان مثال سالگرد آشنایی یا روز تولد یا حتی ولنتاین از جمله تاریخ های مناسب برای خواستگاری است.
• شاید عشق زندگی تان دوست داشته باشد که روز، ماه یا حتی فصل خاصی ازدواج کند، بنابراین قبل از هر اقدامی از دوستان یا آشنایان او بپرسید و طبق آن برنامه ریزی کنید.
• پس از خواستگاری، وقتی را خالی کنید تا با نامزدتان تنها باشید. به عنوان مثال اگر مراسم شما در مقابل دیگران بود، به دنبال مکانی باشید تا با او خلوت و احساسات تان را برای هم بیان کنید. این لحظه نابی است که دیگر در زندگی تان تکرار نمی شود، بنابراین نهایت لذت را از آن ببرید و عاشقانه آن را به سر کنید.

درود!
خوب من به نظرم رسید که اگر فرزند اولتون بچه باشد و چند قلو باشد پس از چند سال با خیال راحت زندگی آرامی خواهید داشت و همیشه دقدقه ی بچه بزرگ کردن ندارید…
خوب میدونید که آرزو بر جوانان عیب نیست و منم که جوانم و آرزو زیاد دارم…
من بیشتر اوقات به خواهران خانم میگم زودتر دست بکار شوید و یه دوقلو یا سه قلو یا چهار قلو بیاورید تا منم بیشتر بادکنک بیاورم و بیشتر دورهم با بچه ها باشیم و شلوغ کنیم…
من که آب از سر خودم گذشته و بچه ای برایم وجود نداره که بخواهم بزرگش کنم پس بهتره که برای دیگران از قبیل دوستان و آشنایان آرزو های بزرگ کنم…
باز هم پیوندتان مبارک موفق باشید!

سلاااااٱاااام عدسی،خوبی آیا،میگم چرا داری نفرین میکنی آیاااا خخخخخی،حالا کو تا بچه،هنو خودمون بچه هستیم،انشا الله خدا به همه جوونایی که آرزوی بچه دار شدن دارن بچه بده،دستت درد نکنه،دیگه حال نداشتم با آریا و ملیسا بیام ج بدم،آریا اینجاست و سلام میرسونه،

درود
اگر زیاد دیر نشده باشد و اگر جائی برای این زوج جوان داشته باشم ، آرزوی قشنگ و زیبای خوشبختی را با دو بال مشترک برایشان مسئلت دارم .اگر خدا بخواهد با این دو بال قشنگ که نامش زندگی است به پرواز در آئید و زیبائی زندگی را در آغوش بکشید .ارمغان زندگی با هم بودن و شاد بودن است .همیشه زندگی اتان بهاری باد .
راستش من به دلیل نامهای مستعار و عدم جستجو برای نام شما نتوانستم با نام محله اتان کنار بیایم اما حالا هم مانده ام که مینا آریا است و آرش ملیسا و یا اینکه نه اشتباه است .این را پریسا گفته به خدا آها نوشته است به خدا و من بیچاره هنوز مانده ام که کدام کدام است به هر حال اکثر پاسخ ها هم کی نوشته است و پاسخ داده هر کی نوشته مطمئنا سکان مدیریت در دست اوست دیگه .
بچه ها بریم ببینیم که چی در آمد از این فتنه انگیزی .
داداش حسین این مجتبی صدر نشین بچه های اصفهان است و خانمی مهربان در میان دختران هم صدر نشین است یا زودتر فکری به حال بچه ها در اصفهان انجام دهید والا که مجبوریم از این انواع مصری و چینی و فرانسوی و امریکائی را به بازار اصفهان نازل کنیم .

سلااااام عمو قنبر،ممنونیم از آرزوهای بسیار زیبایی که واسمون کردی،دستت درد نکنه،
عمو اسم شناسنامه ای آریا آرش هست و اسم مستعارش آریا،منم اسم شناسنامه ایم مینا هست و تو خونه ملیسا صدام میزنن،یعنی اما این اسمم مستعار نیست که،امیدوارم که تونسته باشم واضح توضیح داده باشم،خلاصه که کلی خوشحال شدیم منو همسرم که شما رو اینجا دیدیم عمو،خدافسی

سلام و درود بر پریسا
خوبی آیا
خب من به دلیل نبود نت تازه این پست رو دیدم
و منم که اساساً پادشاه مجردام
این پیوند خوجسته رو به ملیسا خانم و آقا آریا تبرییییییک میییگم
و امیدوارم که سالهای سال در کنار هم دیگه خوشبخت و سعادت مند
بشید
و زندگی پر از خیر و برکت رو داشته باشید
احمد پادشاه مجردین محله برا این زوج جدید محله آرزوی زندگی پر از عشق و سفا رو داره
عرسسیتون مبارک زندگیتون پر از عشق روزتان همراه با شادی و خرمی روز خوش و خدا نگهدار

دیدگاهتان را بنویسید