خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی اول

درود بر شما دوستان عزیز.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

از امروز تا نوزده مردادماه قصد داریم توی کوچه پس کوچه های محله بگردیم و از اولین روز فعالیت محله تا حالا رو کند و کاو کنیم. روال کار هم به این شکل هست که توی هر پست، من پستهای یک ماه محله رو میخونم و سه تا از اونها رو انتخاب میکنم و لینکهاشون رو اینجا براتون میذارم. بعد از شما میخوام که از بین این سه پست یک پست رو به عنوان پست منتخب اون ماه انتخاب کنید. تاریخ پستها در بازه های یک ماهه از پانزدهم هر ماه تا چهاردهم ماه بعد خواهد بود. دلیلش هم اینه که ماههای گوشکنی از پانزده هر ماه شروع میشه نه اول ماه. فاصله ی هر پست تا پست بعدی هم چهل و هشت ساعت خواهد بود. برای افزایش انگیزه نسبت به مشارکت شما، توی هر پست بین تمام کسانی که در نظرسنجی شرکت کردن قرعه کشی میشه و به فرد برنده یک کارت شارژ دو هزار تومنی اهدا میشه. نفر برنده ی هر پست هم در متن پست بعدی معرفی میشه. این رو هم بگم که مهم نیست شما کدوم پست رو انتخاب کنید. صرفاً مشارکت شما و انتخاب یکی از پستها شما رو وارد قرعه کشی خواهد کرد. بنابر این، برای حضور در قرعه کشی، نیازی نیست به پستی که بیشترین رأی رو میاره رأی بدید و در انتخاب پست برتر کاملاً آزاد هستید. قرعه کشی رو هم خودم انجام میدم و پیشاپیش از اعتماد شما سپاسگزارم. خیلی بیپرده بگم که هر کس به من اعتماد نداره و احساس میکنه این قرعه کشی سالم نیست شرکت نکنه. من هیچ تلاشی برای جلب اعتماد کسی نمیکنم و هیچ انتقادی رو در این زمینه نمیپذیرم. دنبال برگزاری قرعه کشی در ملأ عام هم نیستم و در کل خواستم بگم که همین اول شرایط رو بخونید و با آگاهی کامل مشارکت کنید. بعدها اگر گله و شکایتی هم شد، من اینجا توضیحات لازم رو دادم و هیچ جای دلخوری نیست. به نویسندگان پستهای منتخب جایزه ای داده نمیشه. این یک مسابقه نیست و فقط قصد داریم تاریخ محله رو کمی مرور کنیم و جدیدترها با گذشته ی محله بیشتر آشنا بشن. لینک پست منتخب توسط شما به عنوان پست برگزیده در پست بعد گذاشته میشه.این نکته رو هم بگم که تمام پستها توسط شخص بنده خونده میشه و انتخاب سه پست برتر هم به عهده ی خود من هست و هیچ شخص دیگه ای دخالتی نداره. تمام مسئولیت این مجموعه هم به عهده ی خود من هست و مدیریت سایت هیچ دخالت و مسئولیتی در این زمینه نداره. میدونم که قطعاً مشکلاتی پیش خواهد اومد و انتقاداتی خواهد شد. پیشاپیش بابت تمام کمیها و کاستیها پوزش میخوام و امیدوارم من رو توی این پروژه ی سنگین همراهی کنید. حدود هشتاد پست باید در این چند ماه آینده منتشر بشه و تنها عامل انگیزه بخش برای من حضور پررنگ شما خواهد بود. امیدوارم نوزده مرداد، همه با هم یه گردش حسابی توی محله کرده باشیم و کلی مطلب جدید یاد گرفته باشیم.

اما بریم سراغ اولین قسمت. استثناً زمان مشارکت در این پست چند ساعتی کمتر از پستهای دیگه هست و دلیلش هم اینه که کمی انتشارش دیر شد. ولی به هر حال شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز هجده اسفند فرصت دارید، تا در این نظرسنجی شرکت کنید.

پستهای منتخب در این مطلب، در بازه ی زمانی پانزده مرداد هزار و سیصد و نود، تا چهارده شهریور هزار و سیصد و نود میباشد. شما باید از بین سه پستی که اینجا لینکهاشون گذاشته میشه، فقط و فقط یک پست رو به عنوان پست منتخب خودتون انتخاب کنید. تأکید میکنم که نمیتونید بیش از یک انتخاب داشته باشید و اگر بیش از یک انتخاب رو انجام بدید، آخرین انتخاب شما برای شما محاسبه خواهد شد. فقط کافیه عدد پست منتخبتون رو توی کامنتها بذارید.

اما بریم سراغ سه پست منتخب امروز:

1: به گوشکن خوش اومدید: ارسال شده در شنبه، پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی

2: چرا ما نابینا ها گاهی اوقات در جمع احساس تنهایی می کنیم؟!: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

3: بازی جنگ کشتی ها با کرک دایمی کننده بازی و به همراه آموزش فارسی کاملا رایگان!: ارسال شده در پنجشنبه، سوم شهریور هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

بیصبرانه منتظر مشارکت حد اکثری شما عزیزان هستم.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۱ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی اول»

سلام من پست شماره ی ۳ رو دوست دارم چون با اون گوشکن رو شناختم اما پست شماره ی ۲ رو انتخاب میکنم چون خیلی آموزنده هست و میشه از اون الگو گرفت یادمه زمانی که خوندمش خیلی توم تأسیر داشت
ممنون از ایجاد همچین پروژه ای سال نو رو پیشاپیش به شما تبریک میگم و سالی پر از اتفاقات خوب براتون از خداوند آرزومندم

۱۳۹۰؟ اوووووووووووووووه. یعنی رفدی از اول اول داری ریشه یابی میکونی؟ ما تو فرهنگمون به این میگیم نبش قبر. خخخخخخخخخخخخ
خو نظر منم شد ۲
کارت شارژمو رد کون بیاد.

سلام. من پست شماره ۲ رو انتخاب میکنم. فقط یه سؤال فنی! چرا تاریخ پست ۱۳۹۰ هست,اولین کامنت تاریخش ۱۳۹۲ و آخرین کامنت تاریخش ۱۳۹۴ هست؟ خخخ. یعنی دو سال بعد کامنت دادن بچه ها؟
ممنون. خوشبخت باشید.

سلام با عرض معذرت از دوستان بنده تصور میکنم اون اوایل که سایت تأسیس شده بود لذا دوستان ترجیح میدادند بیشتر مخاطب باشند تا نظر دهنده اما بعدها که پیشرفتهایی در سایت مشاهده کردند راغب شدند مشارکت کنند و نظر بذارند. کما اینکه هنوزم ما داریم و خواهیم داشت پستهایی که مال ۳-۵ سال قبله اما الآنها دوستان میان میخونند و نظر میذارند همه اینها به انضمام کسانی که جدیداً مخاطب سایت میشن رو هم در نظر بگیرید موفق باشید.

سلام
ممنون بابت پاسخ و توضیحی که دادید. فقط با اجازه یه نکته رو هم اضافه کنم اونم اینکه قبلا این سایت یه وبلاگ شخصی تو بلاگفا بود، و به خاطر مشکل کد های امنیتی دوستان نمیتونستند کامنت بذارند این شد که جناب خادمی گوش کن رو روی وردپرس آوردند و شد چیزی که الآن میبینیم.
همگی موفق باشید.

درود دوستان.
از مشارکت همگی سپاسگزارم. تا اینجای کار، پست شماره ی یک شش رأی، پست شماره ی دو بیست و سه رأی و پست شماره ی سه چهار رأی رو به دست آوردن. باز هم تأکید میکنم که مهم نیست به کدوم پست رأی میدید. هر نظری داشته باشید توی قرعه کشی شرکت داده خواهید شد. پس فکر نکنید باید به پستی که بیشترین رأی رو آورده رأی بدید تا توی قرعه کشی شرکت کنید. موفق باشید.

سلام مجدد. با اجازه اوستا شهروز: همانطوری که مشاهده میشه اکثر دوستان ۲ رو انتخاب میکنند و این خیلی خوبه. چرا که حکایت از این داره که اکثر دوستان در پی تعامل با افراد جامعه و به نوعی گریز از در خود فرو رفتن بچهها هستند. دست شهروز یا بقول رعععـعععـعععـعععـعععـعععـعععـعععـعععد بارانی خخخ شکلک کشش حروف رو عشقست. شب و شور درد نکنه که با انتشار این پستها در واقع میتونیم یه جوری ذائقه و سلیقه مخاطبین رو متوجه بشیم و بیشتر در بهبود کیفیت سایت عمل موفقیت آمیزی داشته باشیم. موفق باشید

سلام شهروز آلی پست شماره ۲

۲: چرا ما نابینا ها گاهی اوقات در جمع احساس تنهایی می کنیم؟!: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

درود.
چه کار جالبی! خوشم اومد از این طرح.
نظر من با پست دومه: پست آقای خادمی در باره این که چرا ما نابینا ها گاهی اوقات تنها میشیم.
شاد باشید و خوش بخت