خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی دوم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم هرجا هستید خوب باشید.

خیلی زود به دومین مرحله ی جشنواره ی کندوکاو رسیدیم.همونطور که گفتم، نتیجه ی به دست اومده در هر مرحله توی مرحله ی بعد اعلام میشه. بنابر این میریم سراغ اعلام نتیجه ی نهایی نظرسنجی در مرحله ی قبل:

مجموع آراء: پنجاه و پنج رأی.

پست سوم: بازی جنگ کشتی ها با کرک دایمی کننده بازی و به همراه آموزش فارسی کاملا رایگان!: ارسال شده در پنجشنبه، سوم شهریور هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با چهار رأی.

پست دوم: به گوشکن خوش اومدید: ارسال شده در شنبه، پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با ده رأی.

و در نهایت، برترین پست از نظر کاربران: چرا ما نابینا ها گاهی اوقات در جمع احساس تنهایی می کنیم؟!: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با چهل و یک رأی.

اما همونطور که گفتم، از بین تمام کسانی که تو نظرسنجی در هر مرحله شرکت میکنن، صرف نظر از این که کدوم پست رو انتخاب کردن، به قید قرعه، یک نفر به عنوان برنده ی کارت شارژ دو هزار تومنی انتخاب میشه. اولین برنده ی جشنواره ی کندوکاو هم کسی نیست جز: علی حضرتی.

علی حضرتی گرامی. ضمن تبریک به شما، ازتون خواهش میکنم که شماره ی خطی که میخواید شارژش کنید رو به آدرس ایمیل من که در قسمت درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید تا مستقیماً خط شما رو شارژ کنم.

اما بیشتر از این پست رو طولانی نمیکنم و میریم سراغ پستهای منتخب این مرحله:

در این مرحله، مطالبی که از تاریخ پانزده شهریور هزار و سیصد و نود تا چهارده مهر هزار و سیصد و نود منتشر شدن مورد بررسی قرار گرفتن و در نهایت سه پست به عنوان پستهای برتر انتخاب شدن که شما باید از بین این سه پست فقط و فقط یک پست رو به عنوان پست برتر انتخاب کنید. مهلت شرکت در نظرسنجی، تا ساعت بیست و دوی روز جمعه، بیستم اسفند نود و پنج میباشد. سه پست منتخب عبارتند از:

1: آموزش و آشنایی با واسط کاربری و خدمات بانک ملت! bank mellat user enterface part2!: ارسال شده در جمعه یک مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

2: مجموع داستان های یک سال اخیر رادیو فرهنگ به صورت یک جا و کامل!: ارسال شده در یکشنبه سوم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

3: یادداشت ششم مهرماه ۹۰: ارسال شده در چهارشنبه ششم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

منتظر مشارکت شما در این مرحله هم هستم. استقبال و مشارکت شما در مرحله ی قبل، بسیار خوب و امیدوار کننده بود. امیدوارم تا پایان هم به همین شکل، من رو همراهی کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۰ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی دوم»

سلام. لینک لیست فایلها سالمه. ولی اگر منظورتون لینکهای خود سایت رادیو فرهنگه حق با شماست. همونطور که تو متن پست نوشته شده دیویدی این فایلها وجود داره و امیدوارم مدیر محله اونها رو آپلود کنه که این مشکل حل بشه.
موفق باشید.

درووووود میگما. خب ایجوری که خودت اذیت میشی. همون یه پست رو بروز کن و هی هدینگ قسمت اول دوم و تا آخر رو بهش اضافه کن. هم همش به صورت یک جا هست, و هم خودت اذیت نمیشی. نمیدونم. یه پیشنهاد بوووود. تصمیم با خودته.
منم میگم تو این قسمت پست دوم.
ولی راااستی یه سؤال. کسی که تو قسمت قبل برنده بشه. تو پستهای بعدی هم میتونه شرکت کنه و برنده بشه یا نه آیا؟
مرسی از پست. درسته اصلش همون شخم زنی هست ولی اینم یه نوعه دیگشه دیگه. ارادت فراااااوووووووون.

سلام. هیچ محدودیتی نداره. ممکنه تو توی پست قبلی برنده شده باشی و بیایی توی این پست هم برنده بشی. به روز کردن پست هم مشکلات خاص خودش رو داره. در کل این شکلی بهتره و آرشیو قشنگتری رو هم درست میکنه.
موفق باشی.

سلااااااام!
اولا ۱،
دوما کسی که میگفت دانلود نمیشه من دانلود کردم! (تو موزیلا فایرفاکس) رو لینک Application زدم، اومدم پایین تا به باز کردن در زبانه جدید رو زدم و صفحه دانلود ضاحر شد.
ممنوووووووون!

سلام
دیشب جناب امید صالحی تو پست شماره ۳ کامنت گذاشتند. فکر کنم سوتی دادند.
فعلا شما پست شماره ۳ رو به عنوان رأی ایشون در نظر بگیرید.

سلام نازنین جان لطفا ایمیل یا تلفنی بده تا در مورد مرکز پرسش محله سؤالی برات بذارم یا بهت زنگ بزنم هر کدوم راحتی متشکرم

سلام ضمن تشکر راستش غرض از مزاحمت سؤالی غیر از این پست دارم به روابط عمومی هم ایمیل ارسال کردم اما پاسخی دریافت نکردم اگر پاسخ میدهید تا مطرح کنم متشکر

سلام شهروز پست ۱
شهروز من ۱۰ دوست دارم خخخ

۱: آموزش و آشنایی با واسط کاربری و خدمات بانک ملت! bank mellat user enterface part2!: ارسال شده در جمعه یک مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.