خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سوم

درود بر شما گرامیان.

خیلی سریع میرم سر اصل مطلب.

فقط یه نکته. از اونجا که این مجموعه بر اساس سیاستهای مدیران محله، فاکتورهای لازم برای سنجاق شدن رو نداره، از شما خواهش میکنم که اگر مایل به پیگیری این مجموعه هستید، اگر این پست رو در قسمتهای بالایی سایت پیدا نکردید، با زدن حرف h روی مطالب حرکت کنید تا به این مجموعه برسید. ممکنه بعد از انتشار این پست، تا انتشار پست مرحله ی بعد تعداد زیادی پست از دوستان دیگه منتشر بشه و باعث بشه پست جشنواره به پایین صفحه و حتی صفحه ی بعد بره. بنابر این کمی اگر بگردید میتونید اون رو پیدا کنید.

اما بریم سراغ اعلام نتایج مرحله ی قبل:

تعداد آراء: پنجاه و یک رأی.

پست سوم: مجموع داستان های یک سال اخیر رادیو فرهنگ به صورت یک جا و کامل!: ارسال شده در یکشنبه سوم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با هشت رأی.

پست دوم: یادداشت ششم مهرماه ۹۰: ارسال شده در چهارشنبه ششم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با پانزده رأی.

و در نهایت برترین پست از نظر کاربران: آموزش و آشنایی با واسط کاربری و خدمات بانک ملت! bank mellat user enterface part2!: ارسال شده در جمعه یک مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی، با بیست و هشت رأی.

اما بریم سراغ برنده ی قرعه کشی مرحله ی قبل. برنده ی مرحله ی دوم کسی نیست جز: نازنین.

نازنین گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ای که میخواید شارژ بشه رو به ایمیل من که در قسمت درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

حالا بریم سراغ مرحله ی سوم.

پستهای بررسی شده در این مرحله، مربوط به بازه ی زمانی پانزده مهر هزار و سیصد و نود تا چهارده آبان هزار و سیصد و نود میباشد. شما تا ساعت بیست و دوی روز یکشنبه، بیست و دوم اسفند نود و پنج فرصت دارید تا تنها یک پست رو به عنوان پست برگزیده ی خودتون انتخاب کنید. قرعه کشی شارژ دو هزار تومنی، بین همه ی شرکت کنندگان، صرفه نظر از این که به کدوم گزینه رأی میدن انجام میشه. اما سه پست منتخب این مرحله:

1: نابینایان و کم بینایان می توانند فیلم ها را با زیر نویس تماشا کنند!: ارسال شده در یکشنبه هفدهم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

2: یادداشت بیستو سوم مهرماه ۹۰: ارسال شده در شنبه بیست و سوم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

3: بازی با شماره ها, یک بازی کاملا ایرانی, نسخه ی ۱٫۰: ارسال شده در یکشنبه هشتم آبان هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

این نکته رو بگم که لینک دانلود پست سوم خرابه و امیدوارم که زودتر توسط مدیران اصلاح بشه چون پست با ارزشیه.

منتظر مشارکت خوب شما مثل مراحل قبل هستم.
مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۵۱ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سوم»