خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دسته‌ها
موسیقی

عیدی استاد عارف ابراهیمپور آلبوم تقدیم به اساتید و گفتگوی من با ایشون.

درود به همه ی شما دوستان عزیز و گرامی.

بله درست شنیدین عیدی. عیدی قبل از عید عیدی میگیرید.

استاد عارف ابراهیم پور عزیز و نازنین آلبوم جدیدشون رو به همه ی نابینایان هدیه کردند.

این آلبوم هنوز منتشر نشده و یکی دو ماه دیگه توسط آمازون قراره منتشر بشه, ولی استاد گفتند که قبل از منتشر شدنش دوست دارم این آلبوم رو به همه همنوعانم تقدیم کنم.

و این هدیه ی قشنگ و شنیدنی ارزش دانلود و گوش کردن رو واقعا داره دوستان.

نام آلبوم هست به یاد اساتید, که به یاد چند استاد بزرگ, استاد عارف کاراشون رو تنظیم مجدد کردند و با ارکست خودشون این آلبوم رو دوباره تنظیم کردند.

همه ی سازها رو به جز چند ساز که از کامپیوتر کمک گرفته شده رو خودشون نواختند.برای اطلاعات بیشتر در باره این آلبوم به گفتگویی که با استاد داشتم گوش بدید تا بیشتر در جریان قرار بگیرید.

 

خب دوستان عزیز اگه دوست دارید که آلبوم تقدیم به اساتید که یک آلبوم موسیقی بیکلام هست رو دانلود کنید میتونید به لینکهای زیر مراجعه کنید

برای آلبوم تقدیم به اساتید به

این لینک

مراجعه کنید.

 

و برای گفتگوی من با استاد عارف درباره آلبوم تقدیم به اساتید به

این لینک

مراجعه کنید.

 

امیدوارم که خوشتون بیاد و لذت ببرید. خب دوستان با شما خداحافظی میکنم و شما رو به خدا میسپرم مواظب خودتون و خوبیاتون باشین تا درودی دوباره بدرود.

Avatar photo

از کوروش

با درود فراوان به شما من کوروش اهل استان خراسان رضوی و ساکن گلبهار در نزدیکی شهر مشهد هستم. از بدو تولد نابینا هستم و متولد 1365 میباشم.

۳۴ دیدگاه دربارهٔ «عیدی استاد عارف ابراهیمپور آلبوم تقدیم به اساتید و گفتگوی من با ایشون.»

سلااااام سلااااام سلاااااام بر کورش کبیر و بزرگوار. اینقدر خوشحالم که نمیدونم چی بگم. با افتخار دانلود میکنم و گوش میدم حتما. از تو و این استاد عزیز و بزرگوار هم کمال تشکر رو دارم. همیشه شاااااد و موفق باشی. فک کنم اول شدم. مدال یادت نره. هاهاها.

درود به تو فرشته ی گرامی ممنونم از لطفت. منم برا شما و استاد و همه ی رفقای هم محله ای آرزوی بهترینها رو دارم مرسی که هستی. مدال هم به روی چشم بهت میدم انشا الله در همه ی مراحل زندگی برتر و اول باشی.

سلام بر کورش عزیز.
من عاشق کار های استاد ابراهیمپور هستم و مخصوصاً آهنگ مست از معین رو اون قدر گوش دادم که به قول اون هایی که لفظ قلم حرف می زنند از حیز شمار بیرون است خخخخخ
واقعاً ممنون بابت آلبوم و همین طور مصاحبه.
امیدوارم استاد سال های سال با انرژی و البته در کمال سلامتی به کارشون ادامه بدن.
موفق و پیروز باشی.

درود حسین عزیز ازت بسیار بسیار سپاسگزارم که هستی و حضور داری. من هم برای تو آرزوی بهترینها رو دارم و باهات هم عقیده هستم آره واقعا آهنگ قشنگ و شنیدنیی هست و من هم توی دوران نوجوونیم اتفاقا خیلی گوشش میدادم و برام خاطره های خوبی رو رقم میزنه این آهنگ. مرسی که هستی امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشی.

درود به شما آقای محمدی گرامی کاری نکردم انجام وظیفه بود خودمم خوشحالم که شما پسندیدید و این که همنوعان به کارای استاد علاقه نشون میدند ایشون رو بیشتر خوشحال میکنه. من هم برای شما و همه ی رفقای هم محله ای آرزوی بهترینها رو دارم و برای استاد عارف هم آرزوی طول عمر و سلامتی و بهترینها رو از خدا میخوام.

درود بر کوروش کبیر نازنین. آقا دستت درست بخاطر این اقدام شایسته و ارزشمند. از استاد ابراهیمپور هم نهایت سپاس و تشکر را بخاطر این هدیه گرانبها و ماندگار را داریم. کوروش اینقدر دیر به دیر به محله سر میزنی که آدم یادش میره که عضو اینجایی. خب پسر خوب پس لطف کن و آثار بانو آستاره را همینجا برامون بذار. من که نتونستم از طریق اسکایپ کاملش رو بگیرم. پس لطف کن همینجا منتشر کن تا همه از هنرنمایی این مهردخت نازنین چهار محال بختیاری لذت ببرند. البته میتونی قبلش یه مشورتی با مدیرکل محترم داشته باشی. پس منتظرم نازنین پسر.

درود عمو جان سپاس از شما برای حضورتون واقعا خب اگه سر نمیزنم به محله برای اینه که حرفی برای گفتن ندارم که قابل باشه وگرنه من که از خدامه که بتونم فعال باشم. به روی چشم ازین به بعد سعی میکنم بیشتر بیام. راستش در باره کارای آستاره خانم منم دوست دارم که کاراشون رو بذارم این جا ولی خب فکر کنم که فیلترینگ و این چیزا نذارند که من کاری که دوست دارم رو بذارم این جا و ازین که برای سایت و محله درد سر درست کنم ناراحت و نگران میشم و برای همین سعی میکنم با احتیاط بیشتری نوشته هام رو بذارم این جا که مبادا خدای نکرده فیلترینگ اذیتمون کنه. من براتون کارا رو کامل گذاشتم ولی دوباره امشب براتون میذارم که بتونید دانلود کنید راحت عمو جان.

درود هاجر گرامی مرسی که هستی خیلی خوب کاری میکنی که پیانو کار میکنی با استاد. واقعا از اطلاعات ایشون استفاده کن چون خیلی ارزشمند و خوب هست هم خودشون خیلی دوستداشتنی هستند و هم اطلاعات خوب و کاملی دارند.
من هم هستم همیشه سعی میکنم که پستها رو ببینم ولی خب چون مطلب خاصی نداشتم که بذارم برای همین کم پیدا بودم ولی سعی میکنم که در خدمتتون باشم انشا الله البته اگه قابل باشم.

سلام بر شما جوون محله و سلام بر استاد معزز و گرامی جناب آقای ابراهیمپور. من هم بنوبه ی خودم ضمن تبریک پیشاپیش سال نو, از شما هممحله ای عزیز و استاد مهربون جامعمون بپاس این عیدی و ارمغان گرانسنگ, قلبا و صمیمانه متشکرم. با شعف فراوان و کمال سرخوشی و افتخار هر دو هدیه را دانلود نمودم. واقعا از شما دوست گرامی و استاد عزیزم که مایه ی افتخار و مباهات جامعه موسیقیایی ما ایرانیها هستند, خیلی خیلی ممنونم. دست مریزاد. کورش خان اگه دیگر آثار ایشان را هم در اختیار دارید, لطفا در نوبتهای بعدی برایمون به اشتراک بگذارید. شاد باشید.

شلالالالاااااااٱاااامی،که،خوبی کورش،میگم بچه جون بیا کامنتا تو بجوااااااب،ورنه واست نمیکامنتم،خخخخ،یکی نیست بهم بگه پس تو الآن داری چیکار میکنی هااااا،میگم خانمت خوبه آیا گویا که،بعدشم میگم که میسی از این پست،و میسی از عیدی،دستت طلااااٱاااااا،هوهوهوه،هوهو،هو،هو،هو،هو،هووووووو،خدافسی

درود ملیسای همیشه خندان و شاد مرسی از حضورت ههههاهاهاهاهاهاها دارم کامنتها رو جواب میدم یکی یکی میخونم و میام پایین ههههههاهاهاهاها. مرسی از حضورت واقعا. خانمم هم خوبه سلام میرسونه بهت خودت چه طوری امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشی در کنار خانواده عزیزت. بازم ممنونم از حضورت مرسی که هستی. امیدوارم که همیشه همینطور شاد و سر حال و خندون باشی.

کوروش جان برای همین گفتم یه مشورتی با مدیر سایت داشته باشی چون سابقه داشته که آلبومهایی از خوانندگان خانم دیگر داشته ایم اینکه دیگه از آثار همنوعان هست و از اوجَب واجبات که با آثار همنوعانمون آشنا بشیم اصلا اینجاییم برای همین کار. این امکان هست که فقط کاربرهای رسمی سایت بتونند برخی لینکها را وارد بشند. اگرم قرار شد دوباره برام زحمتشو بکشی پس لطف کن لینک بده بابا خخخ.

درود اراهیم گرامی مرسی از حضورت حتما میام و سر میزنم بازم سپاسگزارم ازین که هستی.باشه حتما عمو جان قطعا همین کار رو خواهم کرد. آثار رو هم امشب براتون آپلود میکنم فعلا که مهمان داریم و کمی سرم شلوغ هست ولی امشب قطعا آپلود میشه و لینک رو هم تقدیم حضورتون میکنم.

درود پر ادعا چی ببخشید بی ادعا مرسی که هستی علی جان. خدا نکنه ممل فدا بشه. خوب کردی که بهش زنگ زدی دمت گرم. واقعا براش دعا کنید که حالش بهتر بشه ممل از دوستان خوب و عزیزم هست و منم براش آرزوی موفقیت و سلامتی رو از خدا میخوام.

درود کورش. امیدوارم حالِت خوب باشه.
ممنون بابت این هدیه ی ارزشمند. دست و پنجه ی استاد ابراهیمپور درد نکنه واقعاً. اِی کاش می تونستم آثار دیگه ای که از این استاد گرانقدر وجود داره رو از طریقی دانلود کنم، آیا ایشون اجازه ی استفاده برای خوانندگی بر روی آهنگ های بی کلامی که می سازن رو می دن یا خیر؟
ممنون از وقتی که گذاشتی واسه مصاحبه، تنظیم هم کاملاً متناسب با مصاحبه پیش رفته بود و اسم هر آهنگی که برده می شد، همون جا زیر صدای استاد پخش می شد و این عالی بود.
امیدوارم تو زندگی همیشه احساس خوشبختی کنی. اگه احیاناً بهنام رو دیدی بهش سلام بِرِسون.
امیدوارم کینه های گذشته فراموش شده باشه.
شاد و پیروز باشی

درود.
درباره آلبومهای ایشون باید بگم که آلبومهاشون توی سایت آقای بیطرفان هست یک یا دو آلبوم باید باشه یکیش هست دیار من. و اون یکی رو خاطرم نیست.
حتما سلام میرسونم مرسی از توجهی که به آلبوم و مصاحبه نشون دادی. من هم برات آرزوی خوشبختی و آرامش بیشتری رو از خدا میخوام. در باره این که روی آهنگهاشون هم میشه خوند یا نه از خودشون میپرسم و اینجا خبرش رو میدم. باز هم ازین که هستی سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید