خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

نتایج نظرسنجی نویسنده برتر سال 95

به نام خدا.

سلام.

همین اول از همه کسانی که در این نظر سنجی شرکت کردند صمیمانه تشکر میکنم و از کسانی هم که خودشون رو مستحق حضور در این نظرسنجی میدونستند با تمام وجودم عذرخواهی میکنم.

این اولین تجربه من در برگزاری همچین نظرسنجی بود و بی شک اشکالاتی در نحوه برگزاری وجود داشت که مطمئنم شما این موضوع رو به خوبی درک خواهید کرد.

و اما نتایج بدست آمده این نظرسنجی که به صورت پیامکی برگزار شد.

تعداد کل شماره های منحصر به فرد و قابل قبول: 414

اسامی و تعداد آرا به ترتیب رتبه:

 

رتبه اول: آقای شهروز حسینی با 194 رای.

رتبه دوم: خانم فرزانه عظیمی با 86 رای.

رتبه سوم: آقای مجتبی خادمی با 31 رای.

رتبه چهارم: آقای امیر سرمدی با 28 رای.

رتبه پنجم: آقای محمد میرقاسمی با 17 رای.

رتبه ششم: آقای مهدی عابدی با 15 رای.

رتبه هفتم: خانم پریسا جهانشاهی با 12 رای.

رتبه هشتم: آقای علی کریمی با 9 رای.

رتبه نهم: خانم رهگذر با 8 رای.

رتبه دهم: آقای احمد عبدالله پور با 6 رای.

رتبه یازدهم: خانم سارا با 3 رای.

رتبه دوازدهم به صورت مشترک: خانم ها زهرا سلامی و زهره مظاهری هر کدام با 2 رای.

رتبه سیزدهم: آقای محمدحسین قزل سفلی با 1 رای.

 

 

بنابراین آقای شهروز حسینی, خانم فرزانه عظیمی و آقای مجتبی خادمی به ترتیب برنده 50, 30, و 20 هزار تومان جایزه نقدی شدند که توسط آقای محمد ملکی تقبل شده است.

به این سه عزیز که با رای شما به عنوان سه نویسنده برتر سال 95 سایت گوش کن انتخاب شدند, تبریک میگم و برای تمام کسانی که فعالیتی در محله نابینایان داشتند,آرزوی موفقیت میکنم.

و اما شماره هایی که طبق قرعه کشی برنده یک شارژ پنج هزار تومانی شدند به شرح زیر است:

0903, 5806

0911, 9040

0933, 5323

0912, 6647

0939, 3086

 

یک بار دیگر از عزیزانی که در این نظرسنجی شرکت کردند واقعا تشکر میکنم و امیدوارم کمی ها و کاستی ها رو بر ما ببخشید.

 

براتون آرزوی بهترین ها رو در سال 96 دارم.

یا علی.

۵۰ دیدگاه دربارهٔ «نتایج نظرسنجی نویسنده برتر سال 95»

بابا شمشیر !بابا موتسارت .بابا باخ !!!!بابا آموزش دهنده پیانو @بابا نویسنده برتر !!!!خب من اینجا به نمایندگی از پریروز ب دلیل این ک مال دنیا ب کسی وفا نمیکنه و این مالها رو همگی زبونش لاااااال باس بذاریم و بریم !!!!!!مبلغ جایزه ای ک شهروز جان برده رو به یک موسسه خیریه تقدیم میفرمایم !
باشد ک باقیات و صالحاتی براش در آن دنیا باقی بمانه !!!! چته شمشییییییییر ؟؟بده میخوام نوم نیکی ازت در گنبد دوار باقی باشه ؟؟؟؟؟!زود تشکر کن از محضر پاکم . به دو برنده دیگر هم تبریک عرض فرموده و آرزوی علو درجات رو واسشون دارم.
اما .اما برسیم به آخرهای لیست !!!خانم معصومه اوشلی معروف به رهگذر !چنتا رای آوردی
با ۸ رای در مقام نهم قرار گرفتی ؟؟؟
خدایا .عاق داداش زادت میکنم .من دیگه عمه ای ب اسم رهگذر ندارم !هععععععععععععععع .خدایا .خدایا کاری کن ک طلوع صوب فردا رو زبونش لال نبینم ک دیگه مرا یارای تحمل چنین ننگی نیست /./ننگ سیااااااااه بر تو ای عمه .ننگ سیااااااااااااااااااه …..!

؟؟؟نه تو خجالت نمیکشی ؟؟؟؟؟همین ی دلخوشی رو داشتم بلکم ی مقامی بیاری بتونم بت افتخار کنم ک عممی . .اما افسوووووووووس !و شرم سیااااااااااااااه بر تو ک باز هم ثابت نمودی ک تنها افتخار این شوصون سال زندگیت همانا عمه آقا پرواز بودنست و لا غیر.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ! هعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع

سلام و درود بر داش محسن گلم
اول جا داره به نوبه خودم روز زن و مادر و خجسته زاد روز ولادت با سعادت خانم حضرت فاطمه زهرا (س) رو تبریک بگم
و همین طور پیشاپیش عید رو تبریک میگم
خب منم جا داره اول یه خسته نباشید جانانه به داش محمد و داش محسن بخاطر این کار خوب عرض کنم
و به داداشای گلم داداش شهروووز که اول شد و داش موجییی که سوم شد و همین طور به آبجی فرزانه عظیمی خوب و بزرگوارم که دوم شد تبریک بگم به نظرم حق به حق دار رسید و منم همین که اسمم بین چهار ده نفر بود خوش حال و خرسند شدم همین که کارم هر چند کوچک به چشم آمد برای من بس است و دست تک تک کسایی که به من رأی دادند رو از همین جا به گرمی میفشارم و قول میدم اگه وقتم در سال جدید هم اجازه داد و عمری باغی بود در خدمتتون باشم
به دیگر دوستانم هم که در این لیست بودن و چهارم به بعد شدن یه خسته نباشید میگم و امیدوارم که موفق و سربلند باشند
بازم به این سه عزیز که اول تا سوم شدن تبریک میگم
اوقات باقی مونده تا بهار طبیعت خوش سالی سرشار از بهروزی سلامتی و خوبی و خوشی در کنار موفقیتهای فراوان برای همه آرزو دارم
مخلص و کوچک همه ی هم محلهی ها احمد یا به قول پدر بزرگ محله کبییییر رععععد پسر شرور همسایه
ایامتون خوش و به شاد کامی در پناه یگانه دادآر دادآفرین بدرود و خدا حافظ نگهبان و نگهدارتان باشه

دروووود. میگم مثل اینکه قرار بود تو برنامه اعلام بشند. چی شد مگه آیا؟
می تبریکم شدید به همه ی برندگان عزیز و امیدوارم همیشه تو زندگیشون موفق باشند.
و مرسی از تو و محمد ملکی که این مسابقه رو برگزار کردین. ایول به همگی, ایول به محله مون, ایول به گوشکن.

پسر خوب! مهدی به خاطر نوشتههاش انتخاب نشد! اگه میخواستیم نوشتهها رو ملاک انتخابمون قرار بدیم این لیست کاملا متفاوت بسته میشد! فراموش نکن، که مهدی فقط ۱۴ سالشه. اقتدار مهدی توی پست زدن برای من قابل ستایشه، و به خاطر همین بود که مهدی توی نویسندگان برتر قرار گرفت. مهدی ی دانش آموز، پا به پای بزرگان محله فعالیت میکرد، و همین فعالیتش باعث میشد که دانش آموزای هم سن و سالش، به فعالیت ترغیب بشن. تو پسر بسیار خوب و فهمیده ای هستی و میدونی که باید مشوق مهدی باشی و توی بالا رفتن کیفیت نوشته هاش بهش کمک کنی.

من حتی اگه کمکیم از دستم براید، برا مهدی که انجام نمیدم!
همچنین واسه امیرمحمد رمضانی و Amir که خودش میدونه کیه که نمیدونم اصلا اینجا عضوه یا نه! اشتباهی آقای سرمدیو نگینااااااا و برا قادری هم همینطور.
این از این،
البته خودشونم میدونن واسه چی!
مخصوصا عابدی و از اونم مخصوصتر قادری!
پس هییییییییچ وقت از من، درخاست کمک به اینا رو نکن و نکنید.

راستشا بخایی همین قصدم داشتم اما بدلایلی ؟ دموکراسیش کردیم گفدیم هرکدوم مایلن حالا اگه دوتاییشونم بخان که من روشونا زمین نمیندازم بین دوستامم فرق نمیذارم توهم بخایی عیدی بدی بهت شماره حساب میدم خخخ هاهاها هاهاهاهااا

سلام. اول به برگزار کنندگان این نظرسنجی خسته نباشید میگم و از زحماتشون تشکر میکنم.
دوم به هر سیزده نفر دیگه تبریک میگم که به هر حال زحماتشون دیده شد.
سوم به همه ی کسایی که اسمشون توی این لیست نبود خسته نباشید میگم. به هر حال بخشی از این انتخابها سلیقه ای هست و شاید اگر کس دیگه ای انتخاب میکرد مثلاً اسم من توی این لیست نبود. به هر حال هر کس سلیقه ی خاص خودش رو داره.
اما در مورد جایزه من تصمیمی گرفتم که اینجا میگم.
از محمد میخوام که نیمی از جایزه ی من رو به مهدی عابدی تقدیم کنه به خاطر تلاش خوبی که توی این مدت داشته. نصف دیگش رو هم خودم میگیرم و باهاش کتابی که انتخاب کردم رو برای محله ضبط میکنم. مطمئن باشید کتاب خیلی خوبیه و گویندش هم خیلی خوبه البته اگر رهگذر قبول کنه که بخوندش.
به هر حال باز هم از همگی تشکر میکنم و سال نو رو هم به همه تبریک میگم و سال خوبی رو براتون آرزو میکنم.
موفق و سربلند باشید.

شهروز کتاب حقوقی باشه کتابو میکوبم تو مغزت تا مخت از حلقت بزنه بیرون. خخخخخخخخخخخخ
کتاب ادبی مدبی باشه چشم میخونم برا بچامون. پولشم نیمیخواد. اگه میخوای پولشو بدی ، وردار ببر بده یکی دیگه بوخونه. خخخخخخخخخخخ
بهرحال مبارکت باشه. بخورش بنظرم جایزه تا. شالا گوشت شه به تنت. خخخخخخخخخ

ایول تبریک به همه برندگان.
کاشکی خودم با ۴ تا خواهرهام و دامادمون و بابا مامانم رو گفته بودم رأی بدن خخخخخخ. من یکی از رأیهامو میدونم کی بود دومی رو فقط نمیدونم. ولی دمش گرم باشه ههههههههههههههه.
مجدد تبریک میگم و امیدوارم همگی در میدان زندگی برنده باشید همیشه.

وای ۸ نفر بمن رأی دادن. هاها. دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن. وخسم سجده شکر بجا بیارم که ۸ نفر پستای منو راس و حسینی دوس داشتن.
حتی اگه یه نفرم بم رأی میداد خودمو برنده میدونسم. وخسین وخسین برید کنار خودم بشدت احساس بَرَنده گی میکنم.
من با سارا رأی داده بودم. بنظرم تلاشش واقعاً قابل ستایشه در منتشر کردن کتاب آنه شرلی. تلاش و پشتکارش رو و دلسرد نشدنش رو تحسین میکنم.
شهروز و بقیه بر و بچ مبارکتون باشه اول دوم سوم شدنتون.
خادمی بیس تومن برنده شدی. وخی وخی دعوتمون کون هتل عباسی ناهارمون بده. خخخخخخخخخخخخخخ

سلام رفقا.
بدون تعارف میگم، که برنده ی واقعی ی این ماراتون منم! چرا؟ چون که ایده ام توسط شما دیده شد. چون که جمعا واسه طرحم ۴۵۵۴۰ تومن حزینه شد. چون که محسن واسه ی این که طرحم به بهترین شکل ممکن اجرا بشه از خوابش گذشت. از خوراکش گذشت. از برنامه ی نود گذشت. چون که مجتبی چندین بار تماس های طولانی من رو تحمل کرد، و پستی که مربوط به طرحم بود رو ۶ روز سنجاق کرد.
رفقای گلم؟ شاید حرفم بوی شعار بده. ولی، من به این واقفم که شعار هم بعضی وقتا بد نیست. بدون تعارف و تملق میگم، که خیییییلیییی خوشحالم که دارمتون. یه تبریک ویژه هم به ۱۴ نویسنده ی برتر، خصوصا، به ۳ نویسنده ی برتر میگم، و یک تبریک فوق ویژه به خودم میگم که شما رو دارم. در پایان باید بگم که تک تک پست های سال ۹۵ عالی بودن، و اگه کسی حس میکنه که اسمش باید توی این نویسنده ها می بود ولی از سوی من در حقش اجحاف شد، من شدیدا ازش عذرخواهی میکنم

یادتون نره که دوستون دارم

ضمن تبریک به همه ی هم محلی ها از جمله خودم و شما و اونا و اینا برای داشتن یه فضای به این خوبی و شیکی و پیکی و آنتیکی، همیشه باید توی ذهنمون باشه که طرح های این شکلی، فقط و فقط بهانه ای هست برای دور هم بودن و گفتن و شنیدن، برای گل دادن و گل گرفتن، یاد دادن و یاد گرفتن، شاد بودن و شاد ماندن و خندیدن. نه من خودمو سوم میدونم، نه اول، و نه آخر. شعار هم نمیدم. از نظرم کسی که در طول پنج شش سال گذشته حتی یه پست یا کامنت داده باشه، نشون داده که یه هم محلیه! حتی کسی که پست و کامنتی کلا توی گوش کن نداره ولی اطلاعات اینجا رو به اطرافیانش منتقل می کنه، بسیار ارزشمنده!
جیغ و کف و هوووووراااااااااااااااا!
در ضمن، کامبیز اگه خداییش جوابم چرتو پرت بگی، حرف کم بزنی، زیاد بزنی، متوسط بزنی، اصلا نزنی، هم بزنی هم نزنی، یه حالت سوم اختیار کنی، کلا هر کاری کنی دهنتو قلم می کنم. گفته باشم!

سلام سلاااام ایول تبریک۳تایی ها۱عالمه تبریک میگم به۳تاییتون! ایشالا در تمام مسابقه های زندگی برد کنید و تبریک بگیرید و حالش رو ببرید!
کامبیز خدا شاهده من خودم به خودم رأی ندادم. باور کن راست میگم من نبودم!
باز هم کامبیز بگو اون۱دونه که گفتی مشخص شد کیه! ببین! دارم از فضولی رسما میمیرم. کبود شدم الان کامبیز خفه میشم دیگه نیستم اذیتم کنی بگو طرف کیه ببین وایستا اینجا نگو نمی دونم کجا بگو فقط بگو خونم می افته به گَل و گردنت بگو!
محمد باهات موافقم برنده تویی! دلیل هاش رو هم خودت شمردی و به نظرم درست گفتی. تو بردی! ایول تو و ایول محسن و ایول۳تا اولی ها و ایول همه گوش کنی ها و ایول محله فوق با حال خودمون! کامبیز کجا در میری وایستا ببینم باید اون۱نفر رو که مشخص شد بهم معرفی کنی وایستاااا بچه ها من این رو پرس کنم الان میام!

حالا جدی یک سوال دارم.
اگر من بودم، یعنی اسمم در چهارده نفر بود ازشون میخواستم اسممو حذف کنن و در مسابقه قرار نگیرم.
دلیلش رو خودم نمیدونم.
از نظر تو چرا من چنین رفتاری رو انجام میدادم؟
اعتماد به نفسم پایینِ؟ به چنین مسابقاتی اعتقاد ندارم
یا چیز دیگر؟

سلام
منم اول به برگزار کنندگان این مسابقه تبریک میگم و خیلی خیلی تشکر میکنم به نظر من طرح خیلی عالی بود
و به همه ی نویسندگان پست ها به ویژه این سه نفر تبریک میگم زیاااد خیلی زیااد
واقعا خدا کنه که تو مسابقه ی زندگه همیشه برنده باشید و سال ۹۶ سال بسیار خوبی براتون باشه
همیشه پیروز باشید.

سلام, علی اکبر, بخشی از کامنتت لایک داره بخشی هم نداره! عابدی پست زیاد میداد, ولی پستاش نه به درد میخوردن, نه توشون ادب رعایت شده بود! به بیشتر کامنت نویس ها توهین میشد به بنده هم توهین شده بود.

و علی اکبر منکه از قادری و امیر هیچ بدیی ندیدم اگه بهشون هم بدی کرده باشم به بزرگی خودشون بخشیدن. ی طوری میگی کاری از دستم بر میاد مثل اینکه … آقا من برم تا دعوا نشده.

دارم کامنتها رو از بالا میخونم هاهاا علی اکبر خیلی بچهگانه رفتار میکنی. اول باید به هرکس ی فرصت دومی هم داد و نظر همه یکی نیست مهدی درسته کمی addon content هست ولی به تو چه طرف میخواد بهش جایزه بده یا نه هاهااا.

کامبیز خودتون انتخاب نشدین دارین به بقیه میگین که خودشون رای دادن خخخخ

خب تا کامنتهای دیگر شما رو به دست جلاد یا به قول ایسپیک چلاد میسپارم

سلام
به تمامی دست اندر کاران این طرح و همچنین به تمامی ۱۴ نفر نویسنده به خصوص سه نفری که اول تا سوم شدند به همگی تبریک میگم و همینطور سال نو را به همه ی هم محله ای های عزیز تبریک میگم
همگی سال خوبی را پیش رو داشته باشید, پر از شادی و لحظات خوب.

دیدگاهتان را بنویسید