خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و دوم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا، میریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و هفت رأی.

پست سوم: عیدی من به شما دوستان هم محله ای عزیز: ارسال شده در شنبه، سوم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط مینا، با هفت رأی.

پست دوم: دانلود آموزش روش جدید هک گوشی موبایل مخصوص نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، سی ام اسفند هزار و سیصد و نود و یک، توسط محمد میرقاسمی، با هجده رأی.

و پست منتخب شما: آموزش کار با facebook مخصوص نابینایان بخش دوم: ارسال شده در چهارشنبه، چهاردهم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی، با چهل و دو رأی.

و اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل کسی نیست جز: سید داوود حسینی.
جناب حسینی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید. در صورت عدم ارسال شماره تا شش روز آینده، این شارژ هدیه به فرد جایگزین تعلق خواهد گرفت.

حالا بریم سراغ مرحله ی بیست و دوم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز چهارشنبه، سی فروردین نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.

در مردادماه امسال هم در پایان جشنواره، به سه نفر از کسانی که بیش از شصت و پنج بار در نظرسنجیها شرکت کرده باشن، به قید قرعه، سه جایزه ی یک ملیون ریالی اهدا خواهد شد. هرچی بیشتر از شصت و پنج مرحله شرکت کنید، امتیاز و در نتیجه شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی بیست و دوم، مطالبی که از تاریخ پانزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و دو تا چهاردهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و دو منتشر شدن مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: نور یاب رنگ خوان پول شناس: ارسال شده در یکشنبه، بیست و پنجم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط محمد میرقاسمی.

2: تبدیل متون اسکن شده و تصاویر حاوی متن به متن قابل خواندن با OCR آنلاین RoboBraille: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط میثم امینی.

3: آموزش صوتی کار با ماکرو ها مکرو ها macro برای نابینایان: ارسال شده در جمعه، سیزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۴ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و دوم»

سلام, پست شماره ی دوم را انتخاب میکنم, من همه ی مراحل را تا ماه مرداد حساب کردم به هفتاد مرحله نمی رسن, البته اگه مرداد هم ادامه نداشته باشه,