خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و یکم

درود بر شما دوستان عزیز.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

قبل از هر چیز بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و چهار رأی.

پست سوم: مصاحبه ای با استاد اهورا کرباسی از چشمک اختصاصی محله نابینایان گوشکن: ارسال شده در پنجشنبه، سوم اسفند هزار و سیصد و نود و یک، توسط چشمک، با یازده رأی.

پست دوم: معرفی یک ادیتور متن مخصوص نابینایان با امکانات عالی خصوصا برای برنامه نویسان: ارسال شده در یکشنبه، بیست و دوم بهمن هزار و سیصد و نود و یک، توسط میثم امینی، با بیست و چهار رأی.

و پست منتخب شما: کلاسی دیگر و درسی دیگر: نابینا و آسانسور: ارسال شده در سه شنبه، یکم اسفند هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با بیست و نُه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل کسی نیست جز: خانم کاظمیان.

خانم کاظمیان گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ی مورد نظرتون رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

یه نکته هم اضافه کنم که از این به بعد، هر کس که اسمش به عنوان برنده ی شارژ اعلام میشه، اگر تا سه مرحله ی بعد شماره رو برای دریافت شارژ ارسال نکنه، اون شارژ دیگه بهش تعلق نمیگیره و نفر جایگزین انتخاب خواهد شد. الآن هنوز سه چهار نفر هستن که شماره ای ارسال نکردن. اگر تا سه مرحله ی دیگه این کار رو انجام ندن، شارژشون به نفر جایگزین اهدا خواهد شد. لطفاً شماره هاتون رو به موقع ارسال کنید که حساب کتابهای من برای پرداختها به هم نریزه. اگر هم تمایل به دریافت شارژ ندارید، با ایمیل این موضوع رو به من اعلام کنید تا توی قرعه کشی شرکتتون ندم. از بقیه ی دوستان هم میخوام که اگر در کل نمیخوان شارژ رو دریافت کنن، به من اطلاع بدن که من توی قرعه کشیها شرکتشون ندم. چون این که شما شرکت کنید و برنده بشید و شارژ رو دریافت نکنید، باعث تضییع حق دیگران میشه و بهتره که قرعه کشی بین کسانی که مایل به دریافت شارژ هستن انجام بشه. ممنون میشم که در این زمینه همکاری لازم رو با این حقیر داشته باشید.

اما بریم سراغ مرحله ی بیست و یکم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز دوشنبه، بیست و هشتم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال هم در پایان جشنواره، بین کسانی که بیش از شصت و پنج بار در نظرسنجیها شرکت کردن، سه جایزه ی صد هزار تومنی قرعه کشی و اهدا خواهد شد. هرچی بیشتر از شصت و پنج بار شرکت کنید، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی بیست و یکم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و یک تا چهاردهم فروردین هزار و سیصد و نود و دو مورد بررسی قرار گرفتن و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود آموزش روش جدید هک گوشی موبایل مخصوص نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، سی ام اسفند هزار و سیصد و نود و یک، توسط محمد میرقاسمی.

2: عیدی من به شما دوستان هم محله ای عزیز: ارسال شده در شنبه، سوم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط مینا.

3: آموزش کار با facebook مخصوص نابینایان بخش دوم: ارسال شده در چهارشنبه، چهاردهم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۸ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و یکم»

سلام شهروز جان من پست ۳ رو میپسندم. البته یه چیزی هم بگم: بنظرم شاید بد نبود به این نکته هم اشاره میکردی البته هرچند این از بدیهیات هست اما خب گفتنش باعث شفافسازی بهتر میشه. اون نکته این هست که: همین که شما کامنت میدید صرفاً بمعنی اینه که متقاضی شرکت در قرعهکشی و دریافت شارژ هستید. حالا خودت استادی این نظر من بود. موفق باشی ۳

سلام. پست ۱ در ذمن من در دفعه قبلی اینترنت نداشتم نتونستم شرکت کنم. حالا با پارتی بازی هم که باشه باید یه کاریش کنید حاذری دفعه قبلی منو بزنید. وگرنه میگم آی ایوهالناس توی قرعه کشی خیلی وقتها پیش آقا شهروز با پارتی بازی خانمشو برنده اعلام کرد. خخخ. شوخی میکنمهاااا. حالا شوتم نکنید بیرون. والا من مظلومماااااااا. گفتماااا ۱ ۱ ۱

سلاااااااااااام. یه دنیا ممنون بابَتِ معرفیِ پستِ سوم.
خداییش عالیه، عالی، خیلی دنبالِ چنین آموزشی می گشتم چون اصلاً کار با facebook رو بلد نیستم. دمتون گرم آقا شهروز. واقعاً ممنون.
شاد باشید