خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سیزدهم

درود بر شما گرامیان.

عیدتون مبارک.

خب رسیدیم به مرحله ی سیزدهم و یه مرحله ی متفاوت.

اول بریم سراغ معرفی نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و یک رأی.

پست سوم: آموزش ساخت ایمیل به کودکان نابینا و مبتدی ها: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و نهم تیر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با چهارده رأی.

پست دوم: دانلود صفحه خوان NVDA همراه با صدای انگلیسی eloquence و صدای فارسی Espeak: ارسال شده در پنجشنبه، پانزدهم تیر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با هجده رأی.

و پست منتخب شما: معرفی و آموزش کار با Dropbox: ارسال شده در دوشنبه، نهم مرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط میثم امینی، با بیست و نُه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل کسی نیست جز: پوریا علیپور.

پوریای گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ی مورد نظر خودتون رو به ایمیلی که توی بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

اما بریم سراغ مرحله ی سیزدهم. این مرحله یه تفاوت با مراحل قبلی داره. توی این مرحله، من از بین دوازده پستی که توی دوازده مرحله ی قبل به عنوان برترین پست انتخاب شدن، سه پست رو به عنوان پست منتخب توی این مرحله به شما معرفی میکنم و شما از بین این سه پست، یک پست رو به عنوان برترین پست سال اول فعالیت سایت گوشکن انتخاب میکنید. این سه پست از بین دوازده پست منتخب شما از تاریخ پانزده مرداد هزار و سیصد و نود تا چهارده مرداد هزار و سیصد و نود و یک کاندید شدن.

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز شنبه، دوازدهم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله مشارکت کنید.

به یک نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه شارژ دو هزار تومنی اهدا خواهد شد. در پایان جشنواره در مردادماه امسال هم به سه نفر از کسانی که بیش از هفتاد بار در جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا میشود. هرچی تعداد مشارکت شما بیش از هفتاد مرحله باشه، به معنی امتیاز بیشتر و شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعه کشی خواهد بود.

اما بریم سراغ معرفی کاندیدهای این مرحله:

1: چرا ما نابینا ها گاهی اوقات در جمع احساس تنهایی می کنیم؟!: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

2: فارسیساز تلفن همراه! برای نابینایان!: ارسال شده در سه شنبه نهم اسفند هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

3: عیدی من به شما: آموزش واریز به تمام کارت های شتاب و نه فقط ملی!: ارسال شده در دوشنبه، هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

منتظر مشارکت همیشگی شما هستم.
سال خوبی داشته باشید.
مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۸۶ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سیزدهم»

سلام. ببخشید من یک سوال دارم.
شما میفرمایید تا ساعت ۱۲.
امشب ساعت یازده کامنت دونی بسته شد.
علت چیست؟ آخه خواستم دوباره رای بدم

خخخخخخخخخخخخ. خو ولش کون. یه نفر بود داشدم باش چت میکردم فامیلش اسدزاده بود. فک کردم تویی. توام اسد داشتی. هاها. یه لحظه فک کردم تویی. ولی نه الانی گف حدیثه س.

دروووود شهروز جان
میشه خواهش کنم که بچه ها تو این پست چت نکنن
چون عیده خونه نیستم با گوشی میام و فقط تو پستای ضروری میام
کامپیوتر ندارم سختمه
بعدش هم اصلا کامنتایی که اصلا به این پست و جریانش ربتی نداره میذارن
پس خواهش میکنم که این کارو نکنید ببخشید شرمنده

درود. پست شماره ی
۱
قطعاً همین بهترینه. ولی میگم راااستی چرااا هنو به سبک سنتیها قرعه میکشی. مگه برنامه نذاشته بودم. چراااا ازش استفاده نمیکنی. دلیل خاصی داره آیا؟
مرسی از زحمتی که میکشی. چاااکریم.

آهااااااااااای مردم این کامبیز از زبون من خالی بست من کی گفتم رای ندید گفتم چت نکنید این کامبیز به دلیل دروغ گویی و چاخان از زبان شخص بزرگ مملکت به چندین سال ابد و بینهایت ضربه شلاق محکوم گردید
پس کامبیز رو جلو جمع شلاق میزنیم تا برای همه معلوم شود که با شخص و اشخاص بزرگ کشور شوخی نکنند فهمیدید