خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفدهم

درود بر شما دوستان عزیز.
خیلی سریع میریم سراغ نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و نُه رأی.

پست سوم: دانلود و شنیدن online نُتهای موسیقی: ارسال شده در شنبه، ششم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط javad.tyros، با هشت رأی.

پست دوم: تعریف کلید shortcut یا تغییر دادن یا اصلاً حذف shortcut های جاز: ارسال شده در یکشنبه، چهاردهم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط امیر فتوحی، با سی رأی.

و پست منتخب شما: معرفی و دریافت برنامه ویراست یار: یاور نابینایان!: ارسال شده در جمعه، پنجم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با سی و یک رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل کسی نیست جز: علیرضا نصرتی.

علیرضای عزیز، ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ی مورد نظر خودتون رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

حالا بریم سراغ مرحله ی هفدهم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز یکشنبه، بیستم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید. در مردادماه امسال هم در پایان جشنواره، بین کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از نظرسنجیها شرکت کنن، سه جایزه ی صد هزار تومنی قرعه کشی و اهدا خواهد شد. هرچی بیشتر از شصت و پنج مرحله در نظرسنجیها شرکت کنید، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در این مرحله، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم آبان هزار و سیصد و نود و یک تا چهارده آذر هزار و سیصد و نود و یک مورد بررسی قرار گرفتن و این سه پست به عنوان کاندیدا انتخاب شدن:

1: دانلود آخرین ورژن کرک شده talks همراه با آموزش هک گوشی: ارسال شده در جمعه، نوزدهم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط javad.tyros

2: والدین نابینایان بخوانید: نقش خط نابینایی یا بریل در رسیدن کودک به قله موفقیت از نظر یک مادر: ارسال شده در چهارشنبه، هشتم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

3: نابینایان و علاقهمندان کتب صوتی را سریعتر از همیشه بخوانید!: ارسال شده در پنجشنبه، نهم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مسعود.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۷ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی هفدهم»

شهروز من چهار هزار بهت میدم, ولی تو این مرحله اسم منو در بیار و بعدش یه شارژ دو هزاری بهم بده خَخ. اگه این کارو نکنی, منم مث کامبز مجبور میشم اعتراف کُنَما. حالا دیگه انتخاب با خودته.

یه چیز جالب! آقا شهروز! داشتم همینطوری سابقه یه چیزهایی رو جستجو میکردم که برخوردم به پست مشتی سفر که جا داره به خاطر اون پست واقعا ازت تشکر کنم!