خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جوایز صد هزار تومنی اضافه شد: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی دهم

درود دوستان.
عیدتون مبارک.
خیلی سریع اول بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء:شصت رأی.

پست سوم: آموزش صوتی ثبت نام در بازی های اینترنتی آر اس!: ارسال شده در شنبه، نهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و یک، توسط سجاد آریانفر، با چهارده رأی.

پست دوم: نابینا و دوچرخه سواری؟!: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با شانزده رأی.

و پست منتخب شما در مرحله ی قبل: مستند صوتی سفر مجتبی خادمی به شیراز!: ارسال شده در پنجشنبه، هفتم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با سی رأی.

اما برنده ی خوششانس شارژ دو هزار تومنی اسمش هست: سارا.

سارا خانم، ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ی مورد نظر خودتون رو به ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

اما بریم سراغ مرحله ی دهم:

در این مرحله، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزده اردیبهشت هزار و سیصد و نود و یک تا چهارده خرداد هزار و سیصد و نود و یک مورد بررسی قرار گرفتن.

شما تا ساعت بیست و دوی روز یکشنبه، ششم فروردین نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید. طبق روال گذشته، یک شارژ دو هزار تومنی بین تمام کسانی که در نظرسنجی مشارکت کنن قرعه کشی خواهد شد. همچنان سه جایزه ی صد هزار تومنی در پایان مرحله ی هفتاد و نهم، بین کسانی که بالای هفتاد بار در نظرسنجیها شرکت کرده باشن قرعه کشی خواهد شد. هرچی بیشتر از هفتاد بار مشارکت کنید به معنی امتیاز بیشتر و شانس بیشتر در قرعه کشی خواهد بود.

اما بریم سراغ پستهای منتخب این مرحله:

1: دانلود آموزش بازی بتل شیپ (از مجموعه بازی های Rs): ارسال شده در دوشنبه، هجدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و یک، توسط سجاد آریانفر.

2: بازی خانه های رنگی – ایرانی و کاملا پارسی مخصوص نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، چهارم خرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط میثم امینی.

3: گزارش بازدید از نمایشگاه نابینایان و کم بینایان ۲۰۱۱ آلمان: ارسال شده در شنبه، ششم خرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

منتظر مشارکت همیشگی شما هستم.
مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۹ دیدگاه دربارهٔ «جوایز صد هزار تومنی اضافه شد: جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی دهم»

درووووود شهروز
خواستم یه چیزی رو بهت بگم
ببین به نظر من بعد هر مرحله کامنت دونی رو ببندی خیلی خوب میشه با خودت ص
مثلا فک کن رفتی جایی بعد چند روز میای تو محله اشتباه یه مرحله دیگه از میکنی و داخلش کامنت میدی بعد هی میگی من شیرکت کردم ولعی کلا اگه نمیتونی ببندی مبحداقل آخر هر مرحله بگو که مثلا این مرحله فلان بود و در تاریخ فلان به پایان رسید مرسبج