خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

برید کنار آن شرلی تخت گاز اومد! فصل های17تا22از جلد4آن شرلی!

سلام به همگی! ای بابا چیه هوارت در اومد خوب تکراری اومدم که اومده باشم خیلی هم خوبه پریسا اینجا پریسا اونجا پریسا همه جا! عه! بابا بذار من بگم بعد جیغ بکش! عجب داستانیه! بچه ها این دفعه جای خودم نیومدم! اولا برید کنار1میز خالی نشونم بدید دستم افتاد! شکلک هرچی روی این میز خوشگله بود با پشت آرنج زدم کنار بیخیال افتضاحی که بالا آوردم1بغل کتاب که روی دستم مونده بود رو ولو کردم روی میز شکلک همه چیز ها ریخت پایین جای آرامش طلب ها خالی1صدای جرنگ جیرینگ ترنگ تارونگی بلند شد که صد رحمت به تشت مسی اوخ عجب افتضاحی شد الان تمام محله رو بیدار می کنه ظهر جمعه ای می ریزن اینجا! اوخ جان دستم سبک شد ولی کلا1محله از شدت سر و صدا سر و ته میشه الان! زود تر بگم و در برم!

یکی بود یکی نبود! یک صبح جمعه ای بود که امروز بود! من سر صبح جمعه ای داشتم واسه خودم به زمین و زمان نق می زدم و حالش رو می بردم که سارا داخل واتساپ بهم پیام داد که آن شرلی واسه محله دلتنگیش شده می خواد هر مدلی هست بیاد دیدنتون! بنده خدا سارا هرچی به گوشش خوند که بابا من اینترنت ندارم وایستا بعدا می فرستمت محله به گوش آنی نرفت که نرفت! خلاصه سارای بی اینترنت یا ضعیفلینترنت که دید آنی به هیچ صراطی مستقیم نیست، دست به واتساپ من شد که بیا به جای من پست آن شرلی رو بزن و واگن های17تا22از جلد4رو برسون به محله. من هم گفتم باشه بفرست بیاد تا بفرستم بره! این وسط سر آپلود فصل هایی که شمردم و ایمیل لینک به من و هماهنگ شدن ما2تا با اینترنت فوق داغون سارا و ماجرا های جانبیش چی بر ما گذشت و چه ها دیدیم بماند! خلاصه آنی داخل فصل های ذکر شده رسید دستم من هم بسته بندی آوردمش خدمت شما تا ماجرا ختم به خیر بشه!

واسه اون هایی که از زبون قاطی و چپ اندر اره ی من سر در نیاوردن عرض کنم خلاصه ی اینهمه پراکنده اینه که سارا این هفته اینترنتش داغونه نشد بیاد فصل های17تا22از جلد4آن شرلی رو بزنه گفت من به جاش پست رو بزنم و لینک ها رو به شما برسونم و من الان به جای سارا اینجام تا مأموریتم رو انجام بدم! این طور که سارا به من گفت اگر اشتباه نکرده باشم، هر هفته2فصل رو می رسوند که با این هفته3هفته میشه که اینترنتش بهش اجازه پست زدن و لینک فرستادن نمیده بنا بر این6فصل رو رسونده به من که میدم خدمتتون!

هیچ چی دیگه تموم شد برید آنی رو بگیریدش تا داخل محله گم نشده و اینجا رو به هم نریخته!

اینجاست!

بچه ها من عجله دارم می خوام برم این فصل ها رو بخونم. شانس آوردید. خوب این هم از این! من رفتم تا دفعه بعد که به1بهانه دیگه داخل1پست دیگه بیام و شلوغ کنم و حالش رو ببرم و حال سکوت طلب های محله رو چیز کنم یعنی جا بیارم یعنی چیزه حالشون رو دیریریم!

بچه ها امروز و هر روزتون به خیر! مثل همیشه،

شاد باشید تا همیشه!