خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

الوعده وفا: مستند صوتی بررسی عملکرد عصای هوشمندِ خبر‌ساز

در گزارش مکتوبی که در
روز چهارشنبه
در باره عملکرد عصای هوشمندی که جوانان بوشهری اختراع کرده‌اند، در سایت ایران سپید و گوش‌کن منتشر کردن، این وعده را به رفقایم دادم که مستند صوتی مربوط به حضور این دوستان در دفتر روزنامه و بررسی‌هایی که در مورد عملکرد عصا انجام دادیم را هم به زودی در فضای مجازی منتشر خواهم کرد.
آنچه تقدیم حضورتان می‌شود، فایلی است یک ساعته که در آن، ابتدا دوستان بوشهری در دفتر روزنامه توضیحاتی در خصوص نحوه‌ی کار عصا ارائه کرده‌اند و در ادامه، ما به خیابان رفته‌ایم تا عملاً قابلیت‌های عصای پانصد هزار تومانی را محک بزنیم.
در این فایل، غیر از من، شما صدای این افراد را خواهید شنید:
جناب آقای سهیل معینی، مدیر مسؤول روزنامه، آقای مجید سرایی، دوست و همکار من در روزنامه و همینطور جناب آقای «امیر برکت»، کسی که این روز ها بسیاری از نابینایانِ پیگیرِ عصا از طریق تلفن با او در ارتباط هستند و به عنوان یکی از همکارانِ این پروژه، فعالیت دارد.
البته ایشان، همان خبرنگاری هستند که آن گزارشِ خبرساز را برای باشگاه خبرنگاران جوان هم تهیه کردند و از قضا گزارششان هم در یکی از بهترین ساعاتِ رسانه‌ی ملی، از این رسانه پخش شد.
حال اگر پرتقال‌فروش را یافتید، سلام مرا هم به او برسانید.
لینک دانلود به مدت یک ساعت و با حجم 34 مگابایت
منبع: وبسایت ایران سپید

۳۸ دیدگاه دربارهٔ «الوعده وفا: مستند صوتی بررسی عملکرد عصای هوشمندِ خبر‌ساز»

سلام و درود بر استاد هاشمی گرامی
خوبید که به لطف یزدان دادآفرین
خب من این فایل شما رو الآن دانلود کردم و در اولین فرصت میگوشم تا ببینم کی پرتغال فروش بوده خخخ
حتماً که این فایل شما مفید و کاربردی هستش و میتونه تمامی ابهامات رو از بین ببره به هر حال که مرسی شبتون خوش و خدا نگهدار

سلام یک سوال اینجا هست آیا قرار است مشکلات رفع بشه یا همینطور هست
به نوعی منظورم این هست در ورژن بعدی چقدر این مشکلات حل میشند
و کاش قبل از فروش ورژن بعدی اول بیارند به کارشناسان بدن تا مشکلاتی اگر داشت حل بشه بعد برای فروش آماده بشه
مرسی

درود. خَخ. دمت گرم آق امید. خعیییلیی چاکریم, خعیییلیی ارادت.
مرسی که اذهان عمومی رو روشن کردین. دم همه ی شما روزنامه نگارا گرم.
بنظرم این شاید بیشتر به درد نابیناهای کندذهن میخوره خَخ. البته. گفتم که شاید.
نمیدونم واس فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی باید به خودم افتخار کنم, و یا واس ایرانی بودنم و این اختراعهای مسخره و مزخرف متأسف باشم.
راااستی پرتقال فروشو هم پیدا کردم. داشت قلیون چاق میکرد خَخ.
حتمی باید بیام دفتر روزنامه از نزدیک زیارتت کنم. یه طرحی دارم واس عصای هوشمند که میام و حضوری و به صورت عملی در موردش توضیح میدم.
میخوام بدونم کیها دفتر روزنامه هستی.
و اینکه افتخار میدی ببینیمت یا نع.
اگه آره, نشونی دفتر روزنامه رو واسم همینجا با یه شماره بذار تا باهات هماهنگ شم استاد.
باز هم ارادت. مخلصیم.

سلام رفیق. ممنون از توجهت. حتماً مشتاق دیدار هستم. درتف روزنامه که می‌دونی تو خیابون خرمشهر‌ه. من حضورم در دفتر روزنامه یه کم بی حساب و کتاب‌ه. اصولاً خیلی نظم مشخصی نداره. ولی با شماره‌ی دفتر در تماس باش ردیف می‌کنیم که هم دیگه رو ببینیم. ۸۴۷۱۱۳۷۱.

سلام آقای هاشمی عزیز.
راهنمایی های شما همیشه مفید و کارآمد بوده و هست و من که شخصا با اینکه مدت کمی باهاتون صحبت کردم ولی خیلی ازتون استفاده کردم. واقعا ممنون که این عصا رو به طور کامل به ما معرفی کردین.
از زحمتتان تشکر می کنم و یه دنیا ارادت داریم بهت.
شاد، موفق و پیروز باشید.

سلام و درود مجدد
خب منم این فایل رو گوش دادم
و این عصا هم شده مصداق این مسئله که میگن در ایران اول شهر رو میسازن بعد تازه یادشون میاد شهر برق گاز تلفن آب فازلآب فیبر نوری جدول کشی و غیره رو نداره دوباره خراب میکنن تا آباد کنن ولی درست که نمیشه هیچ خرابتر هم میشه
به هر حال مرسی که روشنگری کردید که اگه کسی هم خواست چنین عصایی رو بخره با دید باز بخره
به هر حال مرسی و روز خوش

سلام امید جان مرسی از لطفت قرار بود تهیه مستند را من انجام بدم که شما زحمت کشیدی. واقعا کامل بود. به عنوان کسی که در بوشهر زندگی می کنم بارها گفته ام و نوشته ام که اختراع کنندگان بهتر بود یک مشاور نابینا داشته باشند تا دسته کم بتوانند بهتر عمل کنند. باز هم از گزارش شما ممنونم.

سلامٌ علیکم.
زمانی که داشتی داربست ها رو رد میکردی به این فکر میکردم اگر چنین عصایی توی محیطی مثل محیط خوارزمی کرج قرار باشه استفاده بشه, نابینا نه تنها نمیتونه راهشو پیدا کنه, بلکه احتمالا اونم با درصد بسیار بالا, به درجه رفیع شهادت نائل میشه.
اول خواستم گزارش رو بخونم بعد بیام اینجا که دیدم اینجا رو بیشتر حوصله دارم.
خسته نباشی و ممنون بابت گزارشت.
ارادت مند.

سلام آقای هاشمی خیلی ممنون از شفاف سازی که انجام دادین میگم خیلی جالبه این عصا اومده که کمک کنه ما مسیر رو بهتر پیدا کنیم ولی برعکس شده بیشتر حرافی میکنه اگه یه درصدم مسیر درست باشه این آدمو به اشتباه میندازه اینجای حرفشون جالبه ۵۰۰ تا فروختن هیشکی خبر نداره راستی پرتغال فروش رفته بوشهر بار پرتغال ببره گفتم قربونت داری میای اون لیستم بگیر بیار خخخ

دیدگاهتان را بنویسید