خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و ششم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و نه رأی.

پست سوم: آموزش صوتی نوشتن سیستم عامل قسمت اول: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم تیر هزار و سیصد و نود و دو، توسط امیر رضا رمضانی، با هفده رأی.

پست دوم: تبدیل آنلاین متون ۶ زبان زنده ی دنیا به گفتار: ارسال شده در پنجشنبه، بیستم تیر هزار و سیصد و نود و دو، توسط manchester، با نوزده رأی.

و پست منتخب شما: دستور پخت کیک کشمشی در رستوران محله : ارسال شده در جمعه، بیست و یکم تیر هزار و سیصد و نود و دو، توسط ساجده، با سی و سه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: مسعود.
مسعود عزیز ضمن تبریک به شما، لطفاً شماره ی مورد نظرتون رو برای دریافت شارژ، حد اکثر تا شش روز آینده، به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی بیست و ششم:

در این مرحله، شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز پنجشنبه، هفتم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.

در پایان جشنواره در مرحله ی هفتاد و نهم در مردادماه امسال نیز به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از نظرسنجیها شرکت کرده باشن، سه جایزه ی یک ملیون ریالی به قید قرعه، اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی بیست و ششم، از بین دوازده پستی که در دوازده مرحله ی قبل، با انتخاب شما به عنوان پستهای برتر برگزیده شدن، سه پست به عنوان کاندیدا برای تعیین پست برتر سال دوم فعالیت سایت گوشکن مشخص شدن. این پستها از تاریخ پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و یک تا چهاردهم مرداد هزار و سیصد و نود و دو منتشر شدن. سه پست کاندیدای برترین پست سال دوم سایت گوشکن عبارتند از:

1: تبدیل متون اسکن شده و تصاویر حاوی متن به متن قابل خواندن با OCR آنلاین RoboBraille: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط میثم امینی.

2: عصا زدن را به کودک نابینا از بچگی بیاموزید!: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

3: دستور پخت کیک کشمشی در رستوران محله : ارسال شده در جمعه، بیست و یکم تیر هزار و سیصد و نود و دو، توسط ساجده.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۰ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و ششم»