خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و چهارم

درود بر شما دوستان عزیز.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

مجموع کل آراء: شصت و هفت رأی.

پست سوم و دوم به طور مشترک: یک شبکه ی اجتماعی برای نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، هفتم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط محمد جواد جمشیدیان، به همراه متون فینگلیش خود را به پارسی تبدیل کنید: ارسال شده در پنجشنبه، نهم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط مسعود، هر کدام با هفت رأی.

و پست منتخب شما: آموزش کار با اندروید و گوشی های اندرویدی android مخصوص نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، هفدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی، با پنجاه و سه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی قبل، کسی نیست جز: شیده.

خانم شیده ی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون رو جهت دریافت شارژ، به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میریم سراغ مرحله ی بیست و چهارم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز یکشنبه، سوم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید. در پایان جشنواره در مرحله ی هفتاد و نهم در مردادماه امسال، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج نظرسنجی شرکت کرده باشن، به قید قرعه، سه جایزه ی یک ملیون ریالی تقدیم خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در این مرحله، مطالبی که از تاریخ پانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و دو تا چهاردهم تیر هزار و سیصد و نود و دو منتشر شدن مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: عصا زدن را به کودک نابینا از بچگی بیاموزید!: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

2: دانلود مجموعه آموزشی جامع و کامل خرید نابینایان از اینترنت: ارسال شده در یکشنبه، بیست و ششم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

3: دانلود آموزش کدنویسی HTML مخصوص نابینایان عزیز بخش سوم: ارسال شده در یکشنبه، دوم تیرماه هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۴ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی بیست و چهارم»

ببین شهروز، من بخاطر صد هزارتومان دارم به سایت خیانت میکنم و رای میدم. امیدوارم مزد خیانتم رو بدهی.
پست شماره ۲