خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی ام

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا بریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و شش رأی.

پست سوم: رمان من و میترا و زهرا: ارسال شده در پنجشنبه، دوم آبان هزار و سیصد و نود و دو، توسط مرتضی معصومی، با نُه رأی.

پست دوم: آموزشی برای بالا بردن کیفیت روابط جنسی: ارسال شده در یکشنبه، پنجم آبان هزار و سیصد و نود و دو، توسط چشمک، با بیست و هفت رأی.

و پست منتخب شما: دانلود کتاب صوتی مروارید درخونگاه به گویندگی سارا بشارت: ارسال شده در پنجشنبه، هجدهم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط سارا بشارت، با سی رأی.

و اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: مینا.
همچنین برنده ی شارژ هدیه ی ویژه ی روز معلم، کسی نیست جز: maliwerdi

ضمن تبریک به هر دو برنده ی ارجمند، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون رو برای دریافت شارژ، به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی من نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی سی ام.

در این مرحله، شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز جمعه، پانزدهم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در پایان جشنواره که در مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که بالای شصت و پنج بار در نظرسنجیها شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه، اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج بار باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی سی ام، مطالبی که از تاریخ پانزدهم آبان هزار و سیصد و نود و دو تا چهاردهم آذر هزار و سیصد و نود و دو منتشر شدن، مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا انتخاب شدن:

1: آموزش متنی کار در اتاقهای کنفرانس اسکایپ: ارسال شده در شنبه، نهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط سعید درفشیان.

2: چرا؟ چرا؟ چرا؟: ارسال شده در دوشنبه، یازدهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط شهروز حسینی.

3: دانلود آموزش صوتی گوش دادن به صداها با دو برابر سرعت واقعی ویژه نابیناها: ارسال شده در دوشنبه، یازدهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۲ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی ام»

سلام
ضمن این که من پست سعید را شایسته تقدیر میدانم چون آموزش گره گشایی بود
ولی به دلیل این که پست شهروز را یک پست بر اساس خلاقیت ذهنی یک نویسنده می دانم و این که مشکلی از نابینایان را بیان میکرد و در آخر این که برای مردم عادی هم جنبه فرهنگ سازی داشت و میتوانستیم در فضای بیرون هم انتشارش دهیم
پس به گزینه دو رای میدهم

سلام. برای اولین بار دارم شرکت میکنم تصمیم گرفتم از این به بعد شرکت کنم.
من هم پست ۲ رو منتخب قرار میدم.
خوش باشید

سلام و خدا قوت و همچنین سپاس فراوان از بذل عنایت شما من هم باید ابتدا از پست ۲ تشکر کنم ولی به نظرم پست ۱ هم خیلی خوب بود و با سپاس و تشکر از پست ۲ به پست یک رای میدهم