خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و دوم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراأ: هفتاد و یک رأی.

پست سوم: دانلود چهارمین کنفرانس محله ی نابینایان ادامه ی چالش مصرف خوراکی: ارسال شده در جمعه، پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی، با نوزده رأی.

پست دوم: آموزش مهارت خودشناسی! قسمت اول: ارسال شده در چهارشنبه، چهارم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط javanmardeh daana، با بیست و دو رأی.

و پست منتخب شما: درب اتوبوس کجاست؟؟؟: ارسال شده در شنبه، بیست و سوم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط بانو، با سی رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: نیایش.
نیایش گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی سی و دوم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز سه شنبه، نوزدهم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در پایان جشنواره که در مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که بیشتر از شصت و پنج بار در نظرسنجیها شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی سی و دوم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و دو تا چهاردهم بهمن هزار و سیصد و نود و دو مورد بررسی قرار گرفت و سه پست زیر به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: ما نابینایان چگونه با تورنت torrent کار کنیم و تورنت torrent چیست: ارسال شده در یکشنبه، پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

2: دانلود بخش اول آموزش شطرنج: ارسال شده در جمعه، بیستم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط پرسپولیس.

3: راست میگویند که چه زود دیر میشود: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و ششم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط شهروز حسینی.

این نکته رو یادآوری کنم که گزینه ی دو به نمایندگی از کل مجموعه ی آموزش شطرنج انتخاب شده.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۱ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و دوم»

سلام با تشکر از پست زیبای شهروز که همه ما از خواندنش لذت بردیم و پیشنهاد میکنم شما هم این پست را بخوانید و ازش لذت ببرید
ولی به دلیل پست کاربردی مجتبی به گزینه یک رای میدهم

سلام.
پست سوم رو انتخاب می کنم هر چند که با عاشق شدن به خاطر صدای افراد موافق نیستم ولی به هر صورت نخستین قدم در عاشق شدن بیشتر افراد نابینا چه جنس موافق و چه مخالف از روی صداست.

سلام آقا شهروز. به قولِ عادلِ فردوسیپور که در توصیفِ گلِ جهانبخش به قطر گفت: این دیگه گلِ محشری بود. باید بگم پستِ سوم که نوشته ی خودِتونه واقعاً نوشته ی محشری بود. آفرین. فوق العاده زیبا بود و بد جور تأثیر گذار.
هزاران آفرین بر ذوق و قلمتون.
شاد باشید