خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و ششم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و دو رأی.

پست سوم: در مسیر رفتن به کتابخانه قسمت آخر: ارسال شده در سه شنبه، نوزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط سکوت، با نُه رأی.

پست دوم: کتاب صوتی چگونه زندگیم را شکوفا کنم ویژه والدین نابینایان مربیان نابینایان کارشناسان نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، نوزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی، با بیست و چهار رأی.

و پست برگزیده ی شما: گزارشی از خاطره ی روز برفی من: ارسال شده در شنبه، سیزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی، با بیست و نُه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: مهدی عزیززاده.
مهدی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی سی و ششم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز چهارشنبه، بیست و هفتم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیش از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی سی و ششم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم خرداد هزار و سیصد و نود و سه مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: آموزش کار با pazera مبدلی قدرت مند برای فایلهای صوتی و تسویری: ارسال شده در چهارشنبه، هفتم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط بهزاد هند آبادی.

2: دانلود آموزش نصب، فعال سازی و به روز رسانی آنتی ویروس Kasper Sky Internet Security: ارسال شده در جمعه، نهم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط جواد ایزدی.

3: دانلود مستند زندگی یک نابینا، راه یافته به جشنواره رسانه ها سال ۹۳: ارسال شده در یکشنبه، یازدهم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۲ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و ششم»

سلام پست ۱ البته من خیلی قبلاَ دنبال این پست گشتم ولی تو سایت پیداش نکردم حتی از آقای چشمه هم این نرم افزار رو درخواست کرده بودم و حتی ایشون هم داخل سایت پیداش نکردند من همه ی فایلهای آشپزیم رو با این نرم افزار تبدیل کردم و نرم افزاری بسیار عالی هست البته من هنوز پست سوم رو گوش نکردم