خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و هشتم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

قبل از هر چیز میخوام یه نکته رو خدمتتون عرض کنم.

بر اساس پیامی که مدیر محترم سایت به من ابلاغ کردن، شما دوستان فقط و فقط مجاز هستید در قسمت کامنتهای جشنواره ی کندوکاو رأی خودتون رو بنویسید و از گذاشتن کامنت متفرقه خودداری نمایید. چرا که من به احترام سیاستهای مدیر محترم این سایت، موظف هستم که کامنتهایی که حاوی رأی شما دوستان گرامی نباشه رو حذف کنم. پس از شما خواهش میکنم که به تصمیم مدیریت احترام بذارید و فقط رأی خودتون رو ثبت بفرمایید. چرا که به هیچ وجه حس خوبی نسبت به حذف کامنت کسی ندارم و قلباً راضی به این کار نبوده و نیستم. ولی موظف به تبعیت از قوانین اینجا هستم و پیشاپیش بابت حذف احتمالی کامنت متفرقه ی شما از شما پوزش میطلبم. در صورت داشتن هر گونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد در مورد جشنواره، میتونید از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده با من در تماس باشید.

اما در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و دو رأی.

پست سوم: فلسفه کلام یا عرفان کدام برای اثبات وجود خدا به ما کمک میکنند: ارسال شده در سه شنبه، دهم تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط بهزاد هند آبادی، با ده رأی.

پست دوم: زنگ اول از کارگاه آموزشی بریل نویسی,, , خخخ: ارسال شده در جمعه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط ملیسا، با پانزده رأی.

و پست منتخب شما: آموزش زبان انگلیسی به دو لهجه بریتانیایی و آمریکایی: ارسال شده در شنبه، بیست و چهارم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی رحمانیان، با سی و هفت رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: بهار خانم.
بهار خانم گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون جهت دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی سی و هشتم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز یکشنبه، سی و یکم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی سی و هشتم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم تیر هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم مرداد هزار و سیصد و نود و سه مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: گزارش و دانلود مستند سفر ما به یک مکان شگفت انگیز: ارسال شده در جمعه، بیستم تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی.

2: چگونگی تجهیز به مرورگر فایر فاکس و افزونه وبویسوم، ارسال شده در جمعه، بیستم تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط پریسا.

3: بازی dominos از مجموعه ی اتاق بازی: ارسال شده در دوشنبه، سی تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط سعید درفشیان.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۵ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و هشتم»