خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و هفتم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و نُه رأی.

پست سوم: آموزش کار با pazera مبدلی قدرت مند برای فایلهای صوتی و تسویری: ارسال شده در چهارشنبه، هفتم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط بهزاد هند آبادی، با نُه رأی.

پست دوم: دانلود آموزش نصب، فعال سازی و به روز رسانی آنتی ویروس Kasper Sky Internet Security: ارسال شده در جمعه، نهم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط جواد ایزدی، با شانزده رأی.

و پست منتخب شما: دانلود مستند زندگی یک نابینا، راه یافته به جشنواره رسانه ها سال ۹۳: ارسال شده در یکشنبه، یازدهم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی، با چهل و چهار رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: رضا وزینی.
رضای گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون جهت دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی سی و هفتم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز جمعه، بیست و نهم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیش از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

نکته ی خیلی مهم اینه که هر سه پست این مرحله، مجموعه هستن که قسمت اولشون به نمایندگی از کل مجموعه توی این مرحله شرکت داده شدن.
در مرحله ی سی و هفتم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم تیر هزار و سیصد و نود و سه مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: آموزش زبان انگلیسی به دو لهجه بریتانیایی و آمریکایی: ارسال شده در شنبه، بیست و چهارم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی رحمانیان.

2: فلسفه کلام یا عرفان کدام برای اثبات وجود خدا به ما کمک میکنند: ارسال شده در سه شنبه، دهم تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط بهزاد هند آبادی.

3: زنگ اول از کارگاه آموزشی بریل نویسی,, , خخخ: ارسال شده در جمعه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط ملیسا.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۲ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و هفتم»