خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و پنجم

درود بر شما همراهان ارجمند.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و چهار رأی.

پست سوم: آموزش صوتی شبکه کردن کامپیوتر مخصوص نابینایان: ارسال شده در شنبه، نهم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط محمد میرقاسمی، با هجده رأی.

پست دوم: مژده مژده، دانلود اولین ویژه برنامه نوروزی ما با نام عید دیدنی: ارسال شده در جمعه، اول فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی، با بیست و سه رأی.

و پست منتخب شما: به روز شد! آموزش نصب ویندوز هفت ویژه ی نابینایان از موج نور، برای اولین بار، دانلود اختصاصی از گوشکن!: ارسال شده در چهارشنبه، ششم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی، با سی و سه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: مهدی عابدی.
مهدی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی سی و پنجم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز دوشنبه، بیست و پنجم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از نظرسنجیها شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی سی و پنجم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و سه مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: در مسیر رفتن به کتابخانه قسمت آخر: ارسال شده در سه شنبه، نوزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط سکوت.

2: کتاب صوتی چگونه زندگیم را شکوفا کنم ویژه والدین نابینایان مربیان نابینایان کارشناسان نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، نوزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی.

3: گزارشی از خاطره ی روز برفی من: ارسال شده در شنبه، سیزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی.

این نکته رو اضافه کنم که پست شماره ی یک به نمایندگی از تمام قسمتهای این مجموعه انتخاب شده.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۶ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و پنجم»

سلام کرچه امیدی به برنده شدن من تو این جشنوره نیستولی من تا آخر ادامه میدم
فکر کنم پست شماره ی ۳ بهتر باشه
موفق باشید

سلام خب انتخاب سخته اینجا هم یک هم سه….
ولی با عنایت به اینکه یه پست باید انتخاب کنیم و با توجه به اینم که من یه خورده ای فمنیستم پست شماره یک
ولی در کل هر دوشون

یادش بخیر. هر وقت این گزارش رو میخونم، واسم تازگی داره.
فارغ از اینکه بچه ها به پست سوم رأی بدن یا ندن، به کسانی که تازه عضو محله شدن یا قبلا عضو بودن ولی گزارش خاطره ی روزِ برفی من رو نخوندن، توصیه میکنم حتما حتما حتما این گزارش رو که یک روایت مستند گونه از ۱۴ و ۱۵ بهمن ۹۲ محسوب میشه، بخونن.
این گزارش، پروژه پایان ترم من در کلاس گزارش نویسی استاد علی اکبر قاضیزاده در دوره های روزنامه نگاری بود که در نهایت، تونست جز گزارش های برتر سالنامه مرکز مطالعات رسانه ها قرار بگیره.

سلام. خوندم.
همین قدر بگم که توی این گرما سردم شد وقتی داشتم میخوندم.
چقدر زیبا نوشتی.
ای کاش خدا فرصتی دگر بهم میداد تا انتخابش کنم.
آی ام ساری رشت گرگان.