خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و چهارم

درود بر شما دوستان گرامی.

امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میریم سراغ اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و هشت رأی.

پست سوم: espeak: ارسال شده در دوشنبه، بیست و یکم بهمن هزار و سیصد و نود و دو، توسط حسین غلامی، با شانزده رأی.

پست دوم: دسترس پذیر بودن یک سند برای نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم بهمن هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی، با بیست و دو رأی.

و پست منتخب شما: صندلی داغ: ارسال شده در چهارشنبه، چهاردهم اسفند هزار و سیصد و نود و دو، توسط ترانه، با سی رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: حسن احمدی.

جناب احمدی گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون جهت دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی سی و چهارم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز شنبه، بیست و سوم اردیبهشت نود و شش فرصت دارید تا در نظرسنجی این مرحله شرکت کنید و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید. در مردادماه امسال و در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از نظرسنجیها شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه، اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی سی و چهارم، مطالبی که از تاریخ پانزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و دو تا چهاردهم فروردین هزار و سیصد و نود و سه منتشر شدن مورد بررسی قرار گرفت و این سه پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: مژده مژده، دانلود اولین ویژه برنامه نوروزی ما با نام عید دیدنی: ارسال شده در جمعه، اول فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی.

2: به روز شد! آموزش نصب ویندوز هفت ویژه ی نابینایان از موج نور، برای اولین بار، دانلود اختصاصی از گوشکن!: ارسال شده در چهارشنبه، ششم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی.

3: آموزش صوتی شبکه کردن کامپیوتر مخصوص نابینایان: ارسال شده در شنبه، نهم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط محمد میرقاسمی.

این نکته رو اضافه کنم که پست اول به نمایندگی از کل مجموعه ی برنامه های عید دیدنی انتخاب شده.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید. بدرود.

۷۴ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی سی و چهارم»

اینجانب کامبیز معروف به شهروز‌نوچه پست ۳ را می انتخابم.
من از این به بعد خود را نوچه شهروز میدانم و تنها در این پست کامنت میگذارم.

سلام اصلا باورم نمی شه من برنده شدم .یادمه یه بارم بیست هزار تومن توی یک بانک برنده شدم همین.بچه ها امشب شام همتون مهمون من اگه تونستید حتما تشریف بیارین خوشحال می شم خخخ .راستی تا یادم نرفته گزینه ی انتخابی من شماره دو.