خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

خوب و بد

سلام. دلم می خواست یک چیزایی بنویسم اما نمی دونستم چی همین جور قر و قاطی می نویسم دیگه از خوشیام که کمتر از بدبختیام هستن فعلا خخخ چیکار کنم پسرم امروز شیش و نیم ماهشه کارم شده غصه بخورم که چه جوری بهش غذا بدهم یا قطره یا فکر مگساش باشم یا غصه آیندشو بخورم که آیا با این بی پولیا اصلا آیندش خوب میشه آیا یا غصه درسی که خواندم روش پیر شدم اما الان از کار خبری نیست همش دلم به این حرف خوشه که از من حرکت و از خدا برکت دوستان اشتباه نکنین ازدواج کنین ها خخخخخ بی پولی خفتون می کنه و نابینایی که روزی هزار بار از جلو چشتون می رده خخخ اینم از بدیا. اما مادر شدن خوبه لذت داره زیاد وقتی غصه داری می گیریش تو بغلت دیگه غصه ها پر می کشن میرن فعلا خدا نگهدار.

۲۷ دیدگاه دربارهٔ «خوب و بد»

مهدیه جان سلام. زندگی خوب و بدش با هم هستن. این رو مدت ها پیش۱عزیزی یادم داد و حالا ها من همیشه و همیشه میگم. عزیز! ناخوشی های تاریک زندگی رو با نور خوشی هاش سپری کن و همیشه به خاطر داشته باش که خدا هست. نگران نباش. زندگی با شب و روزش قشنگه! باور داشته باش و پیش برو!
همیشه شاد باشی!

سلام مهدیه . فعلا که پسرت باید شیر خودتو بخوره و نگرانی نداره . در آینده هم نگران خوردنش نباش . ماشالله پسرت از قیافش معلومه خوشگل موشگل و مامانیه . بعد میرسیم به فقر و نداری . تا میتونی هیچ موقع از کسی قرض نکن که غم بدهکاری هزاران برابر بدتر از نخوردن و گرسنگیه .
نگران آینده پسرت هم نباش . خدای پسرت بهش مهربونتر از توئه و حواسش بهش هست .

سلام. توی شناسنامه نوشتی دانشجوی سال آخری و بعد می نالی که کار نیست؟ والا من به سن و سال تو بودم یارانه بابامو می خوردم الهی شکر هم نمی گفتم. فعلا همه دلخوشیت همونه که خدا بهت داده. قدرشو بدون و سعی کن واسش مادر خوبی باشی. بیشترش پیشکش. ارادت.

ای جووونم مامانی غم نخور نینیتو داری با وجودش بنظرم هیشی نباید ناراحتت کنه خدا بزرگه
عااااشششقه نینی هستم دنیا همینه هیچ کس بی مشکل نیست خدارو شکر کن چون یه فرشته کوچمولو کنارته از طرف من ببوسش و براتون بهترینها رو آرزو میکنم. گلم مواظب خودتو نینیت باش

سلام مهدیه خانم با قصه خوردن که چیزی درست نمیشه من این حرفو به همه میگم ولی خودم بهش عمل نمیکنم درسته که مشکلات و بویژه این نابینایی هست ولی اینم بدون که توبا قصه خوردن هم روی کوچولوت و هم روی همسرت تأسیر بد میزاری انشا الله که همیشه شادباشی.

درود عزیزم. نا امید نباش و اگر واقعا دلت میخواد شاغل بشی دنبالشو با
سماجت و سر سختی بگیر.
تجربه بهم نشون داده که توی ایران ما تقریبا هر کاری رو میشه با پیگیری
و دوندگی انجام داد. امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی دوست من.

سلام، برای مشاوره در امر بچه داری میتونید از خانمهای نابینا و کم بینایی که قبلاً تجربه ی این کار را داشتند کمک بگیرید، روی خانم بنده هم میتونید حساب کنید، اگر مایل بودید، یک ایمیل به a_a_hatami@yahoo.com یا در پیام خصوصی یک پیام بفرستید تا شماره ی خانمم را خدمتتون تقدیم کنم.
مگه شما علوم تربیتی نخوندید خوب خدا هم یک برگه ی سفید بهتون داده تا حاصل تحصیلاتتون را عملی رویش پیاده کنید، (شاه پسرتون را عرض می کنم.) کار بهتر از این کجا میشه پیدا کرد. شما باید شاداب باشید و نگذارید غم توی خونه لونه کنه تا آقا میلاد هم با دلگرمی که شما بهش میدید مثل شیر در بیرون از خونه برای خوشبختی هر سه تون تلاش کنه. ببخشید زیاد حرف زدم. یا علی.

دیدگاهتان را بنویسید