خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

نباید بخوابی! واسه چی پریدی بابا اسم کتابه داخل پست بود راحت باش!

حالا گیریم که سلام. چیه بابا اعصاب ندارم! ای بابا میگم اعصاب ندارم برو کنار عه! اعصابم خورده! شکلک خشم شکلک حرص شکلک اخم شکلک بغ کرده1عالمه از این شکلک اخم های زمین جارو کن و از این چیز ها!

آخه این درسته؟ نه! درسته؟ آخه این انصافه؟ این انصافه که من چند وقتی هوای پادکست ساختن زده باشه به سرم، بعدش دنبال1مهلت و1موضوع درست درمون باشم پیدا نشه، بعدش1روزی سر کلاس همکارم خربزه پرتقالی آورده باشه به بچه ها نشون بده و قاچ کنه بده بخورن، بعدش1دفعه کار واسه این بنده خدا پیش بیاد1زنگ کامل از کلاس بره خربزه و بچه ها و نشون دادن و قاچ کردن و خربزه خوردن بچه ها رو بسپره به من، بعدش من حواسم جمع بشه که این ازش1پادکست از اون مدیر پسند هاش در میاد و کلی واسه خودم نقشه بکشم که این فایله رو درستش کنم بفرستمش واسه هات گوش کن8و از این نقشه کیف دار ها و به خودم کلی تأکیدات مؤکد بنمایم که این مهلت الماسی رو باید6دستی بچسبمش و از دست ندم، بعدش خاطرم بیاد که پلیر نیاوردم، بعدش بگم بیخیال و با گوشی ضبط کنم، بعدش ضبط صدای گوشی رو فعال کنم، بعدش با بچه ها بریم سر عملیات خربزه ها، بعدش با کلی حال و هوای پاد کَستانه جنابان خربزه ها رو به بچه ها نشونشون بدم و توضیح و شلوغ کاری های بچه ها و قاچ کردن خربزه ها و یاد دادن کار با چاقو و خربزه به بچه بزرگ تر ها و یاد گرفتن اون ها و ذوق کردن و شلوغ کردن و تقسیم کردن خربزه و خوردن ها و توصیف و توضیحات شفاهی بچه ها و شرح مزه شیرین خربزه و جوگیر شدن امیر و تقسیم موز تغذیه خودش با همون چاقو بین بچه های کلاس و خلاصه کلی عشق و حال بچه ها و و و و و، بعدش زنگ تفریح، بعدش من سر مهلت برم سراغ گوشیم واسه میکس و فیکس فایله، بعدش، … آخ از اون بعدش، … آقا1جعبه دستمال کاغذی بده این طرف! هرچی داخل گوشیم گشتم، فایل بی فایل! اگر شما فایل اون زنگ کزایی رو دیدید من هم دیدم. نتیجه اینکه دکمه نرم افزار ضبط صدای گوشیم در آخرین لحظه تصمیم به انصراف از عمل گرفتن و از تأیید منصرف شده و ضبط فایل رو شروع نکرده تمام فرموده و بنده سراپا پادکست خواهی رو ناکام باقی نهادند! خوب چیه! نه چیه! نه می خوام ببینم چیه الان واسه چی می خندی! بزنم گوشیم رو وسط دماغت هم گوشی هم دماغت رو له کنم آیا؟ یعنی که چی الان داری می خندی! خوب نخند دیگه! عه! اعصاب روان ندارم این هم می خنده!

خوب این که نشد. جدی حس مزخرفی بود اصلا عادلانه نیست اگر گوشیم جفتک نمی زد چیز قشنگی از کار در می اومد. خوب حالا که نشد باید1فکری واسه خودم کنم که خیلی ضایع شدنم به چشمم نه به گوشم نه یعنی به اعصابم فشار نیاره. پادکسته که پرید این کتابه رو فعلا داشته باشید تا نمی دونم چی!

کتاب نباید بخوابی از سری کتاب های اگر اشتباه نکنم مجموعه وحشت بود انگار. اثر استاین. همونی که به زیرزمین نزدیک نشو و چند تا کتاب دیگه رو ازش خوندیم و با حجم تقریبی450k.b.

به نظرم2یا3جاش خط های افتاده داشتن که نتونستم تعمیرش کنم. به بزرگواری خودتون ببخشید.

این هم لینکش!

من رفتم1چیزی پیدا کنم اعصابم رو آتل ببندم بلکه1خورده از این کج و کولگی در بیادش!

هیچ چی دیگه من رفتم. تو هم نیشت رو جمع کن دیگه! عه! از اولش حواسم بهشه هی داره زیر جلدی می خنده! واقعا که! حس همدردی هم خوب چیزیه! ای بابا!

باز میام حالا فعلا شاد باشید تااآاااآااا، همیشه و همیشه و همیشه!