خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

پادکست: تور دریایی

درود بر شما دوستان گرامی

چندی پیش مطلبی در مورد کشتی تفریحی میرزا کوچک شنیدم. بر آن شدم تا با مسئولین این کشتی جذاب ارتباط برقرار کنم.

به اتفاق تعدادی از دوستان ساعتی را مهمان راهنمای کشتی بودیم. کشتی کروز سفید و زیبا بر پهنه آب ایستاده بود. در سال 1971 توسط کشور ژاپن ساخته شده است. پنج طبقه دارد با 74 متر طول، 12 متر عرض و 20 متر ارتفاع.4 متر و 80زیر آب است و ما بقی بر روی آب. رستوران و کافیشاپ و همچنین اتاق های دو تخته تا هشت تخته برای اقامت شبانه مسافران نیز دارد.

از شما دعوت می کنم توضیحات بیشتر در مورد این کشتی را در اینجا بخوانید.

ایشان توضیحات بسیاری را به صورت تلفنی و حضوری ارائه نمودند که من فرصت چندانی برای باز نویسی آنها ندارم. پادکست بخش هایی از دیدارمان را برایتان می گذارم تا شما هم دست در دست ما دل بسپارید به نسیم خوش دریا.

۲۸ دیدگاه دربارهٔ «پادکست: تور دریایی»

درود بر شما دوست گرامی. وقتی تلفنی با ایشون صحبت می کردم به این نتیجه رسیدم که حتما ملاقات حضوری رو ضبط کنم چون واقعا خوب توضیح می دادند و منطقه رو به خوبی می شناختند.
خوشحالم که به عنوان یک گردش علمی این پادکست رو پسندیدید.

درود بر شما خواهر خوبم. واقعا کار زیبایی بود. چقدر سلیس و روان این آقا توصیف و تشریح میکنه. برای رفتن به این کشتی چه باید کرد؟ شاید منم تصمیم بگیرم در سفرم به شمال بازدیدی ازش داشته باشم. بازم سپاسگزارم بخاطر اشتراکگذاری این فایل مفید.

سلام فاطمه جان
زدم دانلود بشه تا هم گوش بدم هم کامنت بزنم اما انگار خیلی طول میکشه دانلودش و من شاید دیگه نتونم بیام کامت تشکر بذارم.همین جا ازت تشکر میکنم تا دانلود بشه گوش بدم.مرسی برای برای پادکست.
خوب و خوش باشی همیشه.

سلام خانم معلم بزرگوار. واقعا عالی بود و بسیاار لذت بردم … خیلی توووپ بود ایول به شما که این کار با ارزش رو به اشتراک گذاشتید. کاش واقعا بیشتر بود توضیحات راهنما چون خیلی خوب و واضح توضیح میدادن و دقیقا میشد تصویر سازی کرد. بازم سپاس فراوان از زحمتی که کشیدید

سلام بر سمانه عزیزم. توضیحات که بیشتر بود اما من فقط بخش دریایی رو برای اینجا تنظیم کردم تا یک بسته منسجم رو ارائه کرده باشم. واقعا خوشحالم از این که لحظاتی رو با این سفر مجازی به خوشی سپری کردید.

سلام و صد سلام فاطمه خانم بسیار بسیار بسیار لذت بردم و استفاده کردم
من انزلی رو خیلی دوست دارم
آقای که توضیح میداد واقعا از لحاظ اطلاعاتی پُر بودن و قشنگ هم حرف میزدن
و صداشون هم شبیح به یکی از بازیگر ها بود
واقعا از این کارتون صمیمانه قدر دانی می کنم سپاس

حقیقتاً لذت بردم خانم جوادیان.
بسیار زیبا بود.
البته هنوز فرصت نکردم کامل بگوشمش ولی همون ده دقیقه ابتدایی رو که گوش دادم، لذت بردم.
بقیه این فایل رو هم که فکر کنم حدود ۱۰ دقیقه دیگه باشه، عصری که دارم میرم خونه در مترو گوش خواهم داد.
موفق تر باشید.

آقای سرمدی! «موفق تر باشید» چقدر این جمله بر من تأثیر مثبتی داره. ممنونم از شما به خاطر این جمله پر انرژی.
راهنما داشت توضیح می داد که صدای بوق ممتد کشتی بلند شد. به قدری این صدا رو دوست دارم که آرزو کردم راهنمایی که به این زیبایی توضیح میده این لحظه رو سکوت کنه. گویا او بیشتر از من قادر به درک این زیبایی بود. و به راستی یکی از نقاط اوج این مصاحبه از نظر من همانجا بود. آنجا که او با تمام احساس از بوق ها سخن گفت. احساسی که فقط باید همچون ما غرق در عالم اصوات باشی تا بدانی که جنسش چیست.
امیدوارم از شنیدن این فایل به اندازه شنیدن صدای بارش برف بر روی کلاه کاپشن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید