خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

چگونگی خرید عصای سفید هوشمند

سلام دوستان.

اگر یادتون باشه چند روز پیش یک عصای سفید هوشمند معرفی شد که گزارششو همکاران ما در باشگاه خبرنگاران بوشهر کار کرده بودند.

به همین خاطر افراد زیادی با من تماس گرفتند و روش تهیه این عصا رو پرسیدند. اگر کسی می خواد این عصا را بخره به این شماره

09171764146

نام کامل منظورم نام و نام خانوادگی به همراه نام استان و شهرشو به این شماره پیامک کنه. شرکت خودش تماس می گیره و هماهنگی های لازم رو به عمل میاره. لطفا تماس نگیرید و فقط پیامک بدید.

راستی بچه ها برای خرید ابزار توانبخشی بهزیستی بودجه خوبی داره حتما مراجعه کنید و بخواهید براتون تهیه کنند. در ضمن قیمت عصا پانصد هزار تومان هست.

شاد باشید

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «چگونگی خرید عصای سفید هوشمند»

سلام و درود بر آقا فرشاد گرامی
خوبید که انشالله
خب اگه بتونید یه مصاحبه ی کامل و جامع هم از این عصا استفاده کنید عالی میشه
و به نظرم اگه انجمنهای خوب و کارای نابینایی این عصا رو تست کنند تا بعد از تست این عزیزان با اطمینان کامل این عصا خریداری شود بهتر است
به هر حال مرسی بابت این پست و مرسی بابت اطلاع رسانیت
روزت خوش و خدا نگهدار

درود فرشاد جان اولا ممنون از بابط این پستت و صدای ضبط شده ای از شما که در گروه ها منتشر شد
بله اگه امکانش هست یک فایل ضبط شده کامل در مورد این عصا تهیه کنید واقعیتش میدونید که مثلا وضعیت پیاده روها در ایران خوب نیست خیلی پستی بلندی داره به هر حال خود شما که از نزدیک میخوایید یک آموزش کامل تهیه کنید حتما این موارد را مد نظر داشته باشید یا چه قدر باتریش میتونه جوابگو باشه یا میتونیم یک باتری هم همراه خودمان داشته باشیم که اگه تمام شد حد اقل باتریش را عوض کنیم موفق باشید

سلام آقای امیدوار. بسیار عالی. در جواب دوستان برای تکمیل منم ایده ای داشتم. همچنین بهتره در نظر گرفته بشه که آیا این عصا طایر داره زیرش یا باید بکوبی زمین. آیا امکان استفاده از هندسفری هم در این عصا وجود داره یا خیر. در خصوص قیمتش باید بگم که خیلی بالاست. میشه قسطی هم برش داشت؟

درود!خیلی جالبه که یکی از این عصاهای هوشمند را در کوچه پس کوچه های شهر ما امتحان کنیم که پر از چاله چوله های فاضلاب است و من یه روز باهاش پیاده برم اداره و عصر هم برم به کتابخانه خیلی حال میده و کامپیوترش قاتی میکنه و از کار میفته و ۵۰۰۰۰۰ تومن را به عنوان صدقه باید ببخشم به تولید کننده و طراحش که نیازمندتر از همه ی نابینایان است!

دیدگاهتان را بنویسید