خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و دوم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

قبل از هر چیز، باید مطلب خیلی مهمی رو به اطلاعتون برسونم. اونطور که مدیریت سایت گوشکن به من اطلاع دادن، ظاهراً از روز دوشنبه، بیست و نهم خردادماه، سایت گوشکن به دلیل انجام تعمیرات و انتقال به سرور جدید، به مدت تقریبی یک هفته از دسترس خارج خواهد شد. بنابر این، جشنواره ی کندوکاو نیز در پایان این مرحله، تا راه اندازی مجدد سایت گوشکن متوقف شده و مرحله ی بعدی جشنواره ی کندوکاو، بعد از راه اندازی مجدد سایت گوشکن برگزار خواهد شد. از این رو، برای این که از جشنواره جا نمونید و بعد از راه اندازی سایت از اون غافل نشید، توصیه میکنم روزانه سایت رو بررسی کنید و به محض راه اندازی مجدد، در مراحل بعدی جشنواره هم مشارکت داشته باشید. برای تیم مدیریت هم در این مسیر سخت و پیچیده آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هرچی زودتر، این کار مهم انجام بشه و شاهد ادامه ی راه سایت گوشکن باشیم.

و اما در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و شش رأی.

پست ششم: آموزش آشپزی، طبخ فرنی به شیوه نابینایی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محب، با سه رأی.

پست پنجم: دانلود مصاحبه ی من با برادرزاده نابینایم درباره تجربیاتش از دامداری و دام پروری یک نابینا: ارسال شده در یکشنبه، چهارم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط عمو حسین، با شش رأی.

پست چهارم: نابینایان را در امور خانه مشارکت دهید: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مریم شیبانی، با هفت رأی.

پست دوم به طور مشترک: نامه ای سرگشاده به یک نابینا: انتخاب هایی که میتواند زندگیت را تغییر دهد: ارسال شده در جمعه، نوزدهم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی، به همراه تکنیک های پذیرایی از مهمان برای نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی، هر کدام با چهارده رأی.

و پست منتخب شما: داستان کوتاه پرواز: ارسال شده در چهارشنبه، هفتم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین آگاهی، با بیست و دو رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: محمد جواد جمشیدیان.
محمد جواد گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی پنجاه و دوم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز یکشنبه، بیست و هشتم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی پنجاه و دوم، از بین دوازده پستی که از تاریخ پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار با رأی شما به عنوان برترین پستهای سال چهارم فعالیت سایت گوشکن انتخاب شدن، این شش پست برای تعیین برترین پست سال چهارم فعالیت سایت گوشکن به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: آموزش عملی و گام به گام کار با NVDA توسط خودم یعنی محسن غلامی ویژه ی شما دوستان خوب: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط محسن غلامی.

2: مجموعه ی کامل آموزش کوتاه نویسی بریل زبان انگلیسی: ارسال شده در شنبه، بیست و نهم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط پریسیما.

3: جلسه ی سیزدهم آموزش غلط ننویسیم: ارسال شده در شنبه، دوم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط تبسم چَلَوی.

4: عیدی من به دوستای گوشکنی,آموزش کامل برنامه ی DotWalker از محمد میرقاسمی: ارسال شده در سه شنبه، یازدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی.

5: گوگل OCR فارسی ارائه کرد + یک نمونه آزمایش شده: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی.

6: داستان کوتاه پرواز: ارسال شده در چهارشنبه، هفتم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین آگاهی.

نکته ی اول این که گزینه های دوم و سوم به صورت مجموعه در سایت گوشکن منتشر شدن.

نکته ی دوم هم این که پست سوم حاصل همکاری مشترک تبسم چلوی و رعد بارانی هست.

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۱۰۳ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و دوم»

درود امروز بعد از مدتا اومدم سایت و دیدم پست داماد عزیزمون تو صفحه اول سایته واردش شدم و طبیعیه که به عشق خودم پری دریایی رأی بدم
بازم اگه فرصت کنم میام جشنواره رو پسندیدم
پست دو رأی منهئ سپاس.