خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش عملی استفاده نابینایان از نرم افزار تپسی برای سفارش آنلاین تاکسی

سلام به همه‌ی دوستان ارجمند

استفاده از سرویس‌های مختلف تاکسی از دیرباز برای نابینایان صرف‌نظر از هزینه‌اش امری عادی بوده‌است و اکثر نابینایان به منظور سهولت در سفر به خصوص در مواقعی که بهره‌وری از زمان هم مطرح باشد به این کار اقدام می‌کرده و می کنند و بعد از این هم خواهند کرد.

اما با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از سرویس‌های تاکسی تحت برنامه‌های تلفن همراه در حال رایج شدن است و شهرهای مختلف کشور در حال پیوستن به این برنامه‌ها هستند.

یکی از این برنامه‌ها نرم‌افزار Tap30 است.

با توجه به نیاز گروه هدف به منظور آموزش استفاده از این نرم‌افزار در انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان دست به کار شدیم و به صورت عملی آموزش آن را آماده کردیم و در این پست آن را به حضورتان تقدیم می‌کنیم؛ امید که از آن استفاده کرده، با نظرات خود ما را در ارائه آموزش‌های این چنینی در آینده یاری کنید.

 

برای دانلود این آموزش که در سه قسمت به صورت صوتی و عملی ارائه‌شده و در قالب یک پوشه زیپ با حجم تقریباً ۹.۵ مگا‌بایت برای دانلود آماده‌است روی لینک زیر کلیک کنید.

 

آموزش استفاده از نرم‌افزار سفارش تاکسی Tap30 توسط نابینایان

 

به امید روزهای روشن‌تر.

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «آموزش عملی استفاده نابینایان از نرم افزار تپسی برای سفارش آنلاین تاکسی»

سلام خدا قوت بازم مثل کارهای قبلی آموزش مفیدی بود دست مریزاد. البته من خودم اغلب با اسنپ کار میکنم و فکر میکنم دگمه های بدون برچسب اون نرم افزار کمتره اما خیلی دوست داشتم بیشتر با این نرم افزارها بتونم کار کنم. سلامت شاد و موفق باشید.

سلام مجدد آموزش بسیار مفید بود فقط جسارتا در تکمیل فرمایشات استاد بزرگ وار جناب آقای رضایی چند نکته دیگه را در مورد این برنامه عرض میکنم. یکی اینکه در این برنامه و پس از گرفتن تاکسی گزینه کد معرف هست که میتونیم اونو از طریق پیامک ایمیل یا سایر امکانات اشتراک گذاری با دوستانمون به اشتراک بگذاریم که اگه اون شخص با استفاده از اون کد و لینک در این برنامه ثبت نام کنه در اولین بار تا مبلغ ۵۰۰۰ تومان سفرش رایگان خواهد بود و به معرفی کننده هم همین مبلغ سفر رایگان داده میشه. نکته دوم اینکه در این برنامه هم امکان پرداخت نقدی وجود داره و هم پرداخت اعتباری که با شماره کارت هست و حتی میتونیم اعتبار تپ۳۰ خودمونو شارژ هم بکنیم. با آرزوی سلامتی برای همه هم محله ایهای گل.

سلام و درود بر شما گرامیان انجمن موج نور
با سپاس و تشکر بیکران بخاطر این آموزش کاربردی و تشکر بخاطر اینکه در همه حال و در هر وضعیت در سدد اعتلای دانش جامعه ی هدف هستید یک سؤال از حضورتان داشتم این اپ فقط مختص به تهرانیها میشود یا اینکه در شهرهای دیگری مثل شیراز هم میتوان از آن استفاده نمود
به هر حال با تشکر فراوان بخاطر این فایل آموزشی
شبتان خوش تاعاتتان قبول و خدا نگهدار

سلام، به عرض شما دوست عزیز می‌رسانیم که این نرم‌افزار مختص به تهران نیست و در اصفهان هم کار می‌کند و شهرهای بزرگ به مرور به این نرم‌افزار اضافه می‌شوند؛ ولی تا جایی که ما اطلاع داریم هنوز شهر شاعرپرور شیراز تحت پوشش قرار نگرفته‌است. با تشکر از توجه شما.

با درود خدمت تلاشگران موج نور. ضمن تشکر و سپاس بخاطر این آموزش مفید، دوستانی خواستند که اعلام کنم که به دنبال آموزش اسنپ هستند آیا در برنامهتون هست که اسنپ را هم آموزش بدید یا نه، یا اینکه اصلا با هم فرقی ندارند.
پیروز باشید.

با سلام خدمت دوستان پرتلاش انجمن موج نور و سپاس فراوان بابت زحمات این عزیزان. یک سؤال از حضورتون دارم و اون هم اینه که اگر gps مبدأ رو درست تشخیص نداد و نسبت به جایی که ما هستیم تا حدودی فاصله داشت باید چکار کنیم؟ این سؤالو میپرسم چون برای خودم اتفاق افتاده و از دوستم برای دقیقتر مشخص کردنش کمک گرفتم. راهی هست که مکان مبدأ رو دقیقتر مشخص کنیم؟ با آرزوی پیروزی روز افزون شما گرامیان

دیدگاهتان را بنویسید