خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش نصب و فعالسازی آنتی ویروس Nod32

با سلام
سری جدید آموزش نحوه نصب و فعالسازی آنتی ویروس نود 32:
– با فراگیری این آموزش دیگر نگران آپدیت آنتی ویروس خود نباشید!
– این نرم افزار تا سال 2030 میلادی فعال و روزانه خود را بروزرسانی خواهد کرد.
– این نرم افزار از نظر امنیتی هیچگونه تفاوتی با نسخه های دیگر و بخصوص نسخه های پولی نداشته و نیاز شما به یک آنتی ویروس سبک را برآورده می سازد.
– این آموزش مخصوص نسخه 64 بیتی نیست و شما قادر خواهید بود نسخه 32 بیت این نرم افزار را نیز با یادگیری این آموزش نصب نمایید.
– این آموزش فقط مخصوص نرم افزار ESET Smart Security 8.0.304.0 Final
بوده و تضمینی در مورد صحت عملکرد فایل کرک نرم افزار بر روی نسخه های نمونه این نرم افزار به شما داده نمی شود.
– بی نیاز از هرگونه برنامه جانبی جهت فعالسازی دائمی نرم افزار.
لینک دانلود آموزش با حجم 49.5 مگابایت:

لینک دانلود

لینک دانلود ESET Smart Security 8.0.304.0 Final x64 با حجم 78 مگابایت:

دانلود

لینک دانلود ESET Smart Security 8.0.304.0 Final x86 با حجم 69 مگابایت:

لینک دانلود

با تجدید احترام

۶۲ دیدگاه دربارهٔ «آموزش نصب و فعالسازی آنتی ویروس Nod32»

مهندس
من دو سه روز پیش یه نود نصب کردم. که بهم گف هر ماه باس آپدیتش کنم خودم. یعنی میگی اونو حالا آن ایستالش کنم و اینو نصب کنم؟
بعدم اون فینال ۸۶ با فینال ۶۴ چه فرقی با هم دارن؟ کدومو دانلود کنیم؟
لینک دانلود آخریه چیه؟ آموزشه؟

با سلام
در صورتی که آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم شما نسخه ای پایین تر از نسخه ای است که در این پست آموزش داده شده و یا اینکه از امکان آبدِیت دائمی نرم افزار برخوردار نیست، آنرا بطور کامل حذف کرده و سپس اقدام به نصب نسخه جدید نمایید.

با درود. اومدم که از جناب رحیمی تشکر کنم. آموزش را شنیدم. واقعا که خیلی خوب تدریس میکنند خلاصه و موجز سخن میگند اصلا طفره نمیرند از تلاشگران دیگه در عرصه آموزش میخوام که کار ایشون رو الگو قرار بدند.
جناب رحیمی تشکر و سپاس فراوان. پیروز و موفق باشید.

سلام دوست عزیز. اولا که برای یه نصب ساده نرم افزار نیاز به این همه کشدار کردن مطلب نبود. بالاخره کسی که میخواد نرم افزار نصب کنه لااقل بلده که چجوری وارد مای کامپیوتر بشه. نیاز نبود این همه مطلب رو کشدار کنی.ثانیا نیاز نیست که رایانه رو از اینترنت قطع کنیم. همین که در پنجره نصب تیک مربوط به دانلود ورژن جدید را برداریم دیگه نرم افزار مجددا دانلود نمیشه. ثالثا این ورژن دیتا بیس آپدیتش مربوط به سال ۲۰۱۴ هست. حتی اگه شما بتونید اونو کرک کنید که بعید میدونم واقعا کرک اتفاق بیوفته باز هم برای آپدیت دیتابیس به تاریخ امروز حدود ۷۰۰ مگابایت نیاز به دانلود آپدیت دارید یعنی خودم عملا امتحان کردم که میگما. و وقتی دیدم این حجم از آپدیت باید دانلود بشه کلا بیخیالش شدم. چون هم حجم رو نابود میکنه و هم خیلی خیلی وقتگیر هست. لطفا در ارائه آموزش ها کمی بروز باشید و کمی هم رعایت حال دوستان رو بکنید. با این سرعت پایین اینترنت. همین آموزش رو میتونستید با کمی سرعت بیشتر در بیان و صرف نظر از اطناب و با حجم کمتری در اختیار دوستان بذارید. بای تا بعد

امید صالحی گرامی شما که خودت خدای خالی بندی هستی. هیچکی ندونه من خودم باهات توی خوابگاه مفتح دمخور بودم و کاملا میشناسمت. ضمنا شما برو خودت تست کن ببین حجم آپدیتش چقد هست. آخه بشر نرم افزاری که از سال ۲۰۱۴ آپدیت نشده الان بخواد آپدیت بشه میدونی چه فاجعه ای است؟ من ورژن ۹ که تا آپریل هم بروز رسانی شده رو که نصب میکنم ۹۵ مگ آپدیت داره. بعد شما میگی از سال ۲۰۱۴ تا الان ۸۰ مگ آپدیت میشه؟؟؟!!! دکتر باید در بیانت دقت بیشتری داشته باشی.

باور بفرمایید بزرگ کردن این عدد هیچ کمکی به پرستیژ شما نمی کنه. کل حجم آپدیت نرم افزارهای eset چه از نوع آنتیویروس یا امنیت هوشمند بیش از ۸۰ مگابایت نیست. از دوستان خواهش می کنم دانلود کنند و حجم آپدیت رو اینجا بگذارند تا هرکسی به خودش جرأت نده واسه کوبیدن طرف مقابلش هر عددی به ذهن مبارکش میاد ول بده توی سایت. موفق باشید.

سلام کامبیز. خب راست میگم دیگه. نرم افزار Kaspersky internet security یا bitdefender با اون عظمتشون آپدیت اولشون به ۱۲۰ مگابایت نمی خوره، اون وقت یکی میاد اینجا میگه آپدیت eset 700 مگابایته، اصلا هم خجالت نمی کشه. عجیبه واسم، عجیب. خب لابد باید به عقاید ایشون هم احترام گذاشت دیگه. ارادت دارم گونی گونی.

خدا وکیلی برید نصب کنید و کرکش کنید و آپدیتش کنید ببینید چقد آپدیت لازم داره. حاضرم با هر کس مرد میدون هست شرط ببندم. ببینم کی واقعا مردونگی داره بیاد اعلام کنه. من کسی نیستم که بخوام حرف الکی بزنم. من دیروز خودم این نرم افزار رو نصب و کرک کردم و در بخش آپدیت وارد شدم و مراحلش رو انجام دادم و با کمال تعجب دیدم که ۷۸۸۵۰۰ کیلوبایت نیازمند آپدیت هست. نمیدونم شاید شما این عدد رو بخواید به مگابایت تبدیل کنید چه فرمولی به کار میگیرید. اما قاعدتا باید این عدد تقسیم بر ۱۰۲۴ بشه تا مگابایتش به دست بیاد. حالا دکتر زحمت بکشن یه حساب سر انگشتی انجام بدن ببینیم چقد میشه؟؟؟ ارادت مند همگی

شما یه بار می فرمایید معلوم نیست کرک بشه یا نشه. حالا اومدید میگید من کرک کردم و چنین و چنان شده. من خودم با شما شرط می ذارم. دو میلیون تومن فقط از طرف خودم. یعنی اگر باختید من نمی گیرم، اما اگر بردید تقدیم می کنم. خب حالا دوستانی که نصب کردند بگن چقدر حجم برده.

اولا من خودم طبق راهنمایی های جناب پست گذارنده انجام دادم و ظاهرا کرک شد. اما من گفتم بعید میدونم در واقع کرک بشه. یعنی بعد از گذشت یک ماه که لایسنس ترایال نرم افزار تموم میشه اون موقع هست که سرورهای eset دیگه اجازه آپدیت نمیدند. ثانیا مرد باش و برو نصب کن و اون دو میلیون تومان رو هم خداییش آماده کن. چون من اونقد مطمئن هستم که برای اون دو میلیون هم برنامه ریختم و گورشو کندم دکتر.

شما هنوز نمی دونید که این کرک فایل های رجیستری مربوط به روزشمار دوره آزمایشی رو حذف می کنه اون وقت چطور اظهار فضل می فرمایید؟ این کرک همیشه کار می کنه. مرد بودم هفت سال از محصولات این شرکت استفاده کردم و یه زمانی هم خودم لایسنس می فروختم. به نظرم با توجه به معلومات ناچیزتون توی کامپیوتر، واسه کوبیدن دوستی که زحمت کشیده واسه ضبط این آموزش، بهتره دنبال راه دیگری بگردید.

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و جناب رحیمی من نسخه ۳۲ بیتی را دانلود کردم ولی وقتی فایل رو از حالت فشرده خارج کردم فایل کرک داخل پوشه نبود فقط فایلهای setup و setup.exe بود لطفا فایل کرک را جدا بذارین تا من دانلودش کنم

سلام. من فقط دانلودشون کردم هنوز دست بهش نزدم ولی لازمش داشتم حسابی! خدا کنه بتونم رو به راهش کنم. ممنون جناب رحیمی.
پی نوشت، بگم چی نشی کامبیز به خدا دارم میمیرم ملت در خواب بعد از ظهرن اگر بترکم سقف رو روی سرم می ترکونن تمامش هم تقصیر خود خودته!
هیچ چی دیگه پی نوشت تموم شد منتظری چی بگم الان؟ اصلا تو مگه کامبیزی وایستادی واسه بقیهش ول کن دیگه! عه!

ببینید دوستان این چیزی که من اینجا بیان کردم مبتنی هست بر تجربه خودم در نصب و آپدیت کردن این نرم افزار. حالا یکی پیدا میشه و برای بازارگرمی و ابراز وجود یه سری مزخرفات بیان میکنه این دیگه قضاوتش با خود شما. در هر صورت امتحانش مجانیه. شما میتونید برید خودتون امتحان کنید و ببینید چقدر از حجم اینترنت رو باید برای آپدیت از دست بدید. اما آزموده را آزمودن خطاست. خود دانید. اون دو میلیون هم مبارک خود دکتر پیزوری باشه. بای

من اگر دغدغه اطلاع رسانی رو نداشته باشم نباید با امثال شما طرف بشم، اما ملالی نیست. باز هم توصیه می کنم دانش رقت انگیزتون از رایانه و نرم افزارهای امنیتی رو مانند مرواریدی گرانبها در صندوقچه سینه نگهداری و آن را از گزند سارقینی که همیشه در کمین سرقت ایده های بکر و ناب دانشمندانی مانند شما نشسته اند حفظ بفرمایید.

سلام و وقت شما بخیر. چنانچه در زمان دانلود یکی از محصولات امنیتی شرکت eset روی سیستم شما نصب بوده باشد، فایل کرک به عنوان بدافزار شناسایی و توسط آنتیویروس حذف شده است. در این صورت، لطفا قبل از دانلود، آنتیویروس را غیرفعال کنید و سپس مراحل گفته شده را انجام دهید.

سلام.
اولا، از آقای رحیمی بابت آموزش خوب و مفیدشون بسیار تشکر میکنم.
ثانیا، آقای محسنیان، اولا، اگه یادتون نیست، بهتون یادآوری میکنم که اینجا یک سایت عمومی و این یک پست آموزشی مفید برای نابینایان هست که زحمت زیادی هم پاش کشیده شده، نه محل تسویه حساب شما با آقای صالحی.
لطفا، جهت حل اختلافات شخصی، به دنیای واقعی تشریف ببرید و پست رو به حاشیه نکشید.
ثانیا، برای مطرح کردن و دانشمند نشون دادن خودتون، لطفا اول اطلاعاتتون رو بالا ببرید بعد اظهار فضل بفرمایید. حالا با دلیل بی اطلاعی شما رو به شما و خواننده های عزیز ثابت میکنم:
۱. دوستان، همونطور که آقای صالحی گفتن، حجم آپدیت اولیه برنامه، به ۹۰ مگابایت هم نمیرسه. و این رو خودتون میتونید تست کنید. شما میتونید آنتی ویروس eset رو به صورت آفلاین هم دانلود کنید. در حال حاضر، حجم فایلی که آنتی ویروس eset 8 رو از سال ۲۰۱۴ تا تاریخ همین امروز بروز میکنه، ۹۰ مگابایت هم نمیشه. شما وقتی برنامه رو کرک میکنید، برنامه همین ۸۰ ۹۰ مگابایت رو از سرور خودش دانلود میکنه و بعد از اون هم هر روز با دانلود فایلی در حد ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوبایت یا کمتر از اون، خودش رو بروز میکنه.
۲. آقای محسنیان گفتن که نسخه ۹ نرم افزار eset رو نصب کردن و حجم آپدیت اون فلان مقدار بود و از این چیزها. خب، اینجا یک مشکل هست دوستان، میدونید چی؟: نسخه ۹ آنتی ویروس eset اصلا با نرم افزارهای صفحه خوان دسترس پذیر نیست. این رو من از خودم نمیگم، خود شرکت eset اعلام کرده که نابیناها فعلا از نسخه ۸ استفاده کنن چون نسخه های بالاتر دسترس پذیر نیستن.
البته من بر خلاف پروفسور محسنیان، بی سند حرف نمیزنم، میتونید این مطلب رو در لینک زیر البته به زبان انگلیسی بخونید:
https://groups.io/g/blindtech/topic/nod32/861477?p=,,,20,0,0,0:RecentPostDate,,,20,2,0,861477
خب با این حساب، دو احتمال مطرح هست: ۱. آقای محسنیان عزیز، اصلا نابینا نیستن و اینجا جهت هواخوری تشریف آوردن، و ۲. ایشون همینطوری یه حرفی زدن.
۳. از آقای رحیمی، ایراد گرفتید که چرا آموزش رو کش دادند و باز کردن my computer و مراحل دیگر رو هم توضیح دادن و با این کار وقت بچه ها رو گرفتند. خب، عزیز من، بچه ها میتونن قسمتهایی رو که بلد هستن در فایل، جلو ببرن و به قسمتهای اصلی برسن، به علاوه، حتی شرکت موج نور هم که سالها تجربه ضبط و عرضه کتب آموزشی رو داره، در آموزشها به همین شکل گام به گام مراحل رو توضیح میده.
دوست عزیز، به نظر من بین انتقاد و تخریب، تفاوتهای مشخصی وجود داره. کار ایشون، نقد آموزش آقای رحیمی نیست، بلکه بی انگیزه کردن ایشون برای ادامه فعالیت در گوشکن هست.
و اگر سایت یکی دو نفر دیگه مثل شما داشته باشه، بعد از چند هفته میشه درش رو تخته کرد.

سلام
با خوندن کامنتا یه سؤال برام پیش اومد.
من الآن ورژن ده روی سیستمم نصبه! فعلا باهاش مشکلی ندارم. نمیدونم کجای نرم افزار دقیقا با صفحه خونا سازگار نیست؟ برای گرفتن لایسنس هم معمولا تو گوگل سرچ میکنم. فعلا این سریال قراره تا دومین ماه سال ۲۰۱۸ کار کنه. برخی موارد ممکنه زودتر این سریالها از کار بیفتند که معمولا همین که گفتم از گوگل سرچ میکنم. یک ماهه یا اگه شد با اعتبار بیشترشو پیدا میکنم. و مدتی هم آپدیت میشه.
میگم قصد جسارت ندارم ولی از دوستانی که بیشتر اطلاعات دارند میخوام بپرسم که اگه لازمه این که هست رو حذف کنم و ورژنی که دوستمون گذاشتند رو دانلود و نصب کنم. اینکه ورژن ده چه ویژگیهایی داره و کجا ممکنه به مشکل بر بخوریم؟ همگی موفق و سربلند باشید.

سلام به شما. اگر توی پیدا کردن لایسنس مشکل خاصی ندارید همین نسخه رو حفظ کنید که امکانات خیلی خیلی بیشتری به ویژه در زمینه امنیت شبکه داره. البته بانک اطلاعاتی شناسایی بدافزارها توی تمامی نسخه ها یکسانه و تفاوت نسخه ها به موارد دیگه ای مثل دیوار آتش یا همون فایروال، مقابله با ایمیل های هرزنامه یا همون اسپم، تأمین امنیت نقل و انتقالات بانکی با استفاده از صفحه کلید مجازی و مرورگر امن، و سیستم ضد سرقت مربوط میشه. موفق باشید.

درودی دوباره مهندس. محسنیان. من آنتی ویروس سیستمم رو پاک کردم و این آنتی ویروس رو نصب کردم و آبدیت کردم
دقیق نمیدونم چه قدر از ترافیکه اینترنتم رفت ولی کمتر از صد مگابایت بود چون قبل آبدیت هم موجودی گرفتم و بعد آبدیتم موجودی گرفتم و دیدم که کمتر از صد مگابایت از ترافیکم رفته
من به تنز بودن ماجرای شما با این کار ایمان پیدا کردم. یعنی اصلا منطقی نیست یه برنامه بره همه آبدیت ها رو از ۲۰۱۴ تا الان رو دانلود کنه
برنامه جدید ترین آبدیت رو میگیره و به آبدیت های قبل هم کاری نداره
باز هم تشکر میکنم از این که لبخند بر لبان ما آوردید
شادکام و پیروز باشید

سلام.
در جواب نازنین خانم، من نسخه ۱۰ رو امتحان نکردم، هم به این خاطر که تازه منتشر شده و هم به این دلیل که نسخه قبلترش یعنی نسخه ۹ دسترس پذیر نبود. مثلا نمیشد آنتی ویروس رو موقت از کار انداخت یا تنظیماتش رو تغییر داد، مثلا eset, بعضی از سایتهای ایرانی رو که مخصوص دانلود نرم افزار هستن رو مسدود میکنه و برای حل شدنش باید در تنظیماتش اون سایتها رو داخل لیست سفید گذاشت. که در نسخه ۹ این گزینه ها با صفحه خوانغیر قابل دسترس بود.
به علاوه، خود تیم سازنده هم گفته بودن که نابیناها از نسخه ۸ استفاده کنن که حالا که شما میگید نسخه ۱۰ دسترس پذیره، احتمالا این اطلاعیه قبل از انتشار نسخه ۱۰ نوشته شده.
البته من نمیدونم که شما آیا تست کردید که این پنجره ها که گفتم در نسخه ۹ دسترس پذیر نبود توی نسخه ۱۰ درست شده یا نه.
به هر حال، این برنامه و کرکی که آقای رحیمی گذاشتن، فعلا محدودیت زمانی نداره و بدون نیاز به شماره سریال خودکار به روز میشه.

سلام جناب اکبری عزیز. در نسخه های ۸ به بالا، با فشار دادن کلید اف ۵ به قسمت تنظیمات پیشرفته برید و گزینه graphical user interface تیکش رو بردارید. حالا نرم افزار حتی با وجود فعال بودن self-defence باز هم دسترس پذیر خواهد بود. مشترک کامنت های این پست هستم و سوالی بود در خدمتم. ارادت فراوون.

خب جناب اکبری حق با شماست. این موارد رو اصلا دقت نکرده بودم. در مورد فیلتر شدن سایتها یکی از موارد یادمه همین سایت رپید پارس بود که تو نسخه هفت باید میرفتیم و تو لیست سفید قرارش میدادیم ولی ظاهرا تو این نسخه این مشکل نیست یعنی برای دانلود از این سایت با وجود فعال بودن این برنامه مشکلی نیست. از جناب صالحی هم بابت پاسخگویی و راهنماییهاشون ممنونم. خب من کلید f5 رو میزنم و وارد همون تنظیمات پیشرفته میشم ولی تو این قسمت هم صفحه خوان درست یاری نمیکنه. چهارتا چک باکس هست ولی مشخص نیست کدوم برای چه کاریه. صفحه خوان فقط میخونه چک باکس نات چِکت. با وجود اینکه برای غیر فعال موقتی و مانند اینها فعلا مشکلی پیش نیومده که نیاز داشته باشم، ولی بعدا اگه متوجه شدم بهشون نیاز دارم، احتمالا به همین نسخۀ هشت کوچ کنم. بازم ممنون و موفق باشید.

سلام هم استانی جناب رحیمی عزیز من قبلنا این آموزش رو از طریق اسکایپ ازتون گرفته بودم و گمش کردم حالا دان میکنم مرسی زیااد در ضمن آقای محسنیان من قبلن آپدیت کردم ۹۰ مگ شد حالا چی میگید خخخ بای

دیدگاهتان را بنویسید