خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

امروز منم به گوش کن پیوستم

سلاااام و درود خدمت همه ی شما اهالی با حال این محله ی با حال. امیدوارم حالتون خوب خوب باشه و اوضاع بر وفق مراد. عرض شود من مدت زیادی بود که تو این سایت می گشتم و خیلی از پست ها رو می خوندم و خیلی چیزا هم دانلود می کردم ولی به قول خودتون چراغ خاموش بودم. اما یه دفعه به خودم گفتم: مگه اینجا محله ی نابینایان نیست؟ من هم که نابینا هستم. پس چرا من عضو اینجا نباشم ها چرا من عضو اینجا نباشم. خلاصه این شد که دل رو زدم به دریا و … امیدوارم که بتونم دوست خوبی برای شما باشم و مهم تر از اون بتونیم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم و تو هر زمینه ای که می تونیم به هم کمک کنیم.
فعلا بای.

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «امروز منم به گوش کن پیوستم»

سلام عمو خوش اومدی
برات تو جمع بچه ها آرزوی موفقیت دارم
بچه های اینجا همه تو هر شرایطی کنار هم هستن و این یک دلی و همراهی بچه های اینجا این سایت رو با تمام سایت های دیگه متفاوت کرده!!
حالا به مرور زمان خودت به این نتیجه میرسی منم تازه اومدم ولی کلی دوست واقعی پیدا کردم دوستایی که اگه عیبی تو کارم باشه بی تعارف بهم میگن و دوستیشون دوستی خاله خرسه نیست
برات روزهای خوبی رو اینجا آرزو دارم

سلام خدمت آقای مسافرتی گرامی
روشن شدن چراغتون در محله رو تبریک و خیر مقدم عرض می کنم و ان شا الله که پست ها و مطالب شما رو در محله شاهد باشیم, شکلک خاطره دوست تر داریم ما و دیگه اینکه جدا هنرمند هم هستید و براتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید