خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و یکم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و دو رأی.

پست ششم: نرم افزار Airdroid به همراه آموزش برای اندروید: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و هشتم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رضا نظری، با یک رأی.

پست چهارم به طور مشترک: دانلود قسمت ۴ مبانی برنامه نویسی به صورت صوتی. و دانلود قسمت ۵ به صورت متنی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و یکم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط بی ادعا، به همراه هر که دوست داره بدون هیچ غمی زیر نویس فیلما رو بخونه بیاد تو!: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط shadow of death، هر کدام با شش رأی.

پست سوم: دانلود برنامه ی EqualEyes Accessibility همراه آموزش. هرکی گوشی اندروید داره یا نداره یا میخواد بخره بیاد تو: ارسال شده در چهارشنبه، دهم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی، با ده رأی.

پست دوم: اِدراک و لمس طبیعت در ذهن یک کودک نابینا به همراه مادرش ( ۱): ارسال شده در شنبه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مادر بزرگمهر، با هجده رأی.

و پست منتخب شما: نکاتی پیرامون صحیح نویسی, بخش هجدهم: ارسال شده در یکشنبه، هفدهم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط پریسیما، با سی و یک رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: پرواز.
پرواز گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی پنجاه و یکم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز جمعه، بیست و ششم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی پنجاه و یکم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم تیر هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: نامه ای سرگشاده به یک نابینا: انتخاب هایی که میتواند زندگیت را تغییر دهد: ارسال شده در جمعه، نوزدهم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی.

2: آموزش آشپزی، طبخ فرنی به شیوه نابینایی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محب

3: نابینایان را در امور خانه مشارکت دهید: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مریم شیبانی.

4: دانلود مصاحبه ی من با برادرزاده نابینایم درباره تجربیاتش از دامداری و دام پروری یک نابینا: ارسال شده در یکشنبه، چهارم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط عمو حسین.

5: داستان کوتاه پرواز: ارسال شده در چهارشنبه، هفتم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین آگاهی.

6: تکنیک های پذیرایی از مهمان برای نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی.

هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد در مورد جشنواره رو میتونید از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۶ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی پنجاه و یکم»

پست شماره ۵ رو انتخاب میفرمایم.

چییییییییی /؟؟؟برنده این مرحله کسی نیستن جز کی ؟؟؟آقا پرواز گرامی ؟؟؟
نه متوجه نمیشم .یه بار دیگه قرائت نما پارسآوا جاااااااااااااان /…
وای حتما شمارمو ک میخوام شارژ براش ارسال بشه تا شیش روز .شیش روز ک نه .تا شیش دقیقه آینده به ایمیلی ک در بخش درباره شما بزرگوار نوشته شده ارسال میفرمایم …!
به جون خودم نباشه ب مرگ صاحاب پست این اولین قرعه کشی هست که درش برنده میشم.خیلی مبارکه آقای دکتر .شما استحقاقشو داشتین قطعا …احسنت به شما …
شما لیاقتتون فتح قلل قرعه کشیهای بیشمارتری هست .براتون آرزوی موفقیت روز افزون در سایر قرعه های زندگیتون رو داریم .هعععععععععععععععععععععععععع

سلام ۱ وااااااااااااااااااااقعا تأمل بر انگیز بود خوش به حال اونهایی که این تأمل تو زندگیشون تأثیر داره

سلام اگرچه کاملا از بردن شارژ ۲۰۰۰ تومنی و جایزه ی ۱۰۰۰۰۰ تومنی این جشنواره قطع امید کردم ولی باز هم کامنت میدم
این بار پست شماره ی ۱ خخخخخخخخخخخخخخ