خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و دوم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد رأی.

پست ششم: یک آموزش ساده از word: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و هفتم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرشته حسینی، با دو رأی.

پست پنجم: آموزش نرم افزار audacity به صورت صوتی: ارسال شده در دوشنبه، هفتم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط بهزاد هند آبادی، با هفت رأی.

پست چهارم: آموزش صوتی نصب و راه اندازی مودم: ارسال شده در چهارشنبه، دوم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط کوروش، با یازده رأی.

پست سوم: من اومدم من اومدم . جلسه ی دوم جهتیابی شروع شد. بیاین بیاین، ارسال شده در چهارشنبه، بیست و ششم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط قاسمی، با چهارده رأی.

پست دوم: میزگرد ۳، معلولین بینایی چه قدر گوشه‌گیر‌ترند؟: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط مظاهری، با شانزده رأی.

و پست منتخب شما: دانلود ویژه برنامه ی زندگی ادامه داره، مستند خانواده، ارسال شده به جشنواره ی سال نود و سه ی رادیو: ارسال شده در جمعه، چهارم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی، با بیست رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: رهگذر.

رهگذر گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون جهت دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی چهل و دوم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز دوشنبه، هشتم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی چهل و دوم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم مهر هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم آبان هزار و سیصد و نود و سه مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود نوید مشترک به همراه آموزش نصب و استفاده از کتابخانه ی نوید: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط اصغر خیر اندیش.

2: TTS ها هم دل دارند کلیه قسمت ها از اول تا نوزدهم: ارسال شده در سه شنبه، بیست و دوم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی سعادت.

3: بالاخره رسید,کتابچه ی برنامه ی wave pad sound editor ویژه نابینایان: ارسال شده در یکشنبه، بیست و هفتم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط محمد میر‌قاسمی.

4: اولین پست رویا. نابینایان باید طرف مقابل را در نظر بگیرند: ارسال شده در شنبه، سوم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط roya.

5: دانلود یازدهمین برنامه ی امید، نشاط، زندگی: ارسال شده در شنبه، سوم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی.

6: دانلود کتابچه ی آموزش نرمافزار پیامک خوان رسا: ارسال شده در شنبه، دهم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی عزیززاده.

این نکته رو اضافه کنم که پستهای دوم و پنجم به صورت مجموعه در سایت منتشر شدن.

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۴ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و دوم»

دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن دیمبل دیشدن. هالالای لالای لالالای لای
هالالالای لالای لالالای لای
خب من خیلی خرسندم از برنده شدنم. ولی شهروز حسینی شارژ منو بده به کسی که شاید نیاز داره. فک میکنم خودت بچا رو خوب میشناسیشون.
قربون محبتت.
۳

سلام دوستان.
با تشکر از آقای میرقاسمی به خاطر این پست آموزشی و کاربردی.
من هم پست سه را انتخاب میکنم