خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و سوم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: هفتاد و چهار رأی.

پست ششم: دانلود نوید مشترک به همراه آموزش نصب و استفاده از کتابخانه ی نوید: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط اصغر خیر اندیش، با دو رأی.

پست پنجم: دانلود کتابچه ی آموزش نرمافزار پیامک خوان رسا: ارسال شده در شنبه، دهم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی عزیززاده، با سه رأی.

پست چهارم: اولین پست رویا. نابینایان باید طرف مقابل را در نظر بگیرند: ارسال شده در شنبه، سوم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط roya، با شش رأی.

پست سوم: TTS ها هم دل دارند کلیه قسمت ها از اول تا نوزدهم: ارسال شده در سه شنبه، بیست و دوم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی سعادت، با بیست رأی.

پست دوم: بالاخره رسید,کتابچه ی برنامه ی wave pad sound editor ویژه نابینایان: ارسال شده در یکشنبه، بیست و هفتم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط محمد میر‌قاسمی، با بیست و یک رأی.

و پست منتخب شما: دانلود یازدهمین برنامه ی امید، نشاط، زندگی: ارسال شده در شنبه، سوم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی، با بیست و دو رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: کاربر 2211
دوست گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون جهت دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی چهل و سوم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز چهارشنبه، دهم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی چهل و سوم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم آبان هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم آذر هزار و سیصد و نود و سه مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: درس ششم از سری دروس آموزش زبان انگلیسی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و دوم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط manchester.

2: بهترین روش دانلود از آپلود سنتر پیکوفایل برای هر بینا و نابینا: ارسال شده در یکشنبه، بیست و پنجم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط javad.tyros.

3: جلسه چهارم آموزش ریاضی به علاقه مندان: ارسال شده در دوشنبه، بیست و ششم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط هادی عباسی.

4: دانلود پلیر حرفه ای همراه آموزش ویژه اندروید: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و هشتم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط میلاد.

5: کارگاه آموزشی مهارت های کاربردی و تعمیراتی برای نابینایان-جلسه اول معرفی ابزار: ارسال شده در دوشنبه، سوم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط سید علی اکبر عماد حقی.

6: دانلود مجموعه‌ی آموزشی و نرم افزار adobe audition 1.5: ارسال شده در جمعه، هفتم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط سعید درفشیان.

این نکته رو اضافه کنم که پستهای اول و سوم به صورت مجموعه در این سایت منتشر شدن.

هر گونه نظر، پیشنهاد و انتقاد خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۵ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و سوم»

سلام. ۶. منتها بر خودم واجب می دونم در موردِ پستِ شماره ی دو عرض کنم که دیگه اون روش و نرم افزاری که معرفی کردن متأسفانه درست کار نمی کنه، وگرنه ۲ رو انتخاب می کردم. شاد باشید