خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و نهم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و نُه رأی.

پست چهارم به طور مشترک: تبدیل و تندخوانی فایل های صوتی ویژه نابینایان: ارسال شده در یکشنبه، شانزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رضا بخشی لاکتاسرائی، به همراه آموزش کپی کردن متن با jaws: ارسال شده در دوشنبه، بیست و چهارم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط جابر جعفری، به همراه آنچه که بعنوان یک مددجو باید بدانید: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و ششم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط تبسمِ چَلَوی، هر کدام با چهار رأی.

پست سوم: نابینایان و آشپزی، ژله ساده و چند رنگ: ارسال شده در چهارشنبه، دوم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی، با پنج رأی.

پست دوم: دانلود گفت و گو با یه دختر نابینای افغان. حتماً بیایید و دانلودش کنید خیلی عالیه: ارسال شده در دوشنبه، هفدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد هادی احمدی، با ده رأی.

و پست منتخب شما: سفرنامه گوش کنی ها به نجفآباد و نصف جهان/ما دیگر مجازی نیستیم: ارسال شده در یکشنبه، سیزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط شهروز حسینی، با چهل و دو رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: اشکان آذرماسوله.
اشکان گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی چهل و نهم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز دوشنبه، بیست و دوم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی چهل و نهم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: تجربه ی من از زندگی در خوابگاه: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی.

2: تربیت و آشنایی کودک نابینا با محیط اطراف: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط ملیسا.

3: گوگل OCR فارسی ارائه کرد + یک نمونه آزمایش شده: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی.

4: روش استفاده از موس برای نابینایان و کم بینایان: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و چهارم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سیروس.

5: آموزش کار با خودپرداز های گویای بانک مسکن ویژه ی نابینایان و کمبینایان: ارسال شده در جمعه، اول خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط انجمن روشنبین اصفهان.

6: دانلود کتاب‌خوان هوشمند اندروید به همراه بررسی صوتی ویژه نابینایان: ارسال شده در جمعه، اول خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی.

این نکته رو اضافه کنم که پست شماره ی دو به صورت مجموعه ای چند قسمتی با موضوعات مختلف در مورد کودکان نابینا منتشر شده.

هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقاد در مورد جشنواره رو میتونید از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۹ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و نهم»

شیش شیش شیش گرفته .این دل که آتیش گرفته @عه .ببخشید یادم نبود اینجا جای این جلافتا نیس. متاسفم .اما پست شماره ۶ رو انتخاب میفرمایم این جانب …هعععععععععععععععععععععع .

سلام
شهروز خداییش این دفعه انتخاب خیلی سخت شده
من که شدید بین سه و چهارو پنجو شش گیر کردم
ولی خوب,سه خیلی به خودم حال داده,پس همون سه