خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و هشتم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و پنج رأی.

پست ششم: آموزش متنی بازی اسکوپا همراه با تغییرات جدید: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط سعید درفشیان، با دو رأی.

پست پنجم: دانلود چهاردهمین و آخرین درس از آموزش زبان انگلیسی: ارسال شده در سه شنبه، بیست و ششم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرشاد امیدوار، با پنج رأی.

پست چهارم: معرفی برگزیدگان جشنواره ی نوروزی پژواک: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی، با شش رأی.

پست سوم: پشت صحنه های صدا در رادیو/چگونه یک برنامه رادیویی صدا برداری میشود. +فایل صوتی: ارسال شده در دوشنبه، بیست و پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی، با ده رأی.

پست دوم: آموزش برچسب گذاری برای اندروید: ارسال شده در دوشنبه، بیست و پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط امید علیوردیلو، با سیزده رأی.

و پست منتخب شما: عیدی من به دوستای گوشکنی,آموزش کامل برنامه ی DotWalker از محمد میرقاسمی: ارسال شده در سه شنبه، یازدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی، با بیست و نه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی قبل، کسی نیست جز: تینا.
تینای گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی چهل و هشتم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز شنبه، بیستم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در پایان جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بالاتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی چهل و هشتم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار تا چهاردهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: تبدیل و تندخوانی فایل های صوتی ویژه نابینایان: ارسال شده در یکشنبه، شانزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رضا بخشی لاکتاسرائی.

2: دانلود گفت و گو با یه دختر نابینای افغان. حتماً بیایید و دانلودش کنید خیلی عالیه: ارسال شده در دوشنبه، هفدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد هادی احمدی.

3: آموزش کپی کردن متن با jaws: ارسال شده در دوشنبه، بیست و چهارم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط جابر جعفری.

4: آنچه که بعنوان یک مددجو باید بدانید: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و ششم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط تبسمِ چَلَوی.

5: نابینایان و آشپزی، ژله ساده و چند رنگ: ارسال شده در چهارشنبه، دوم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی.

6: سفرنامه گوش کنی ها به نجفآباد و نصف جهان/ما دیگر مجازی نیستیم: ارسال شده در یکشنبه، سیزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط شهروز حسینی.

نکته ی اول این که، پست دوم به صورت مجموعه ای از شرایط معلولین و نابینایان در افغانستان منتشر شده که این قسمت از اون به نمایندگی از تمامی قسمتهای این مجموعه انتخاب شد.

نکته ی دوم این که، تعداد زیادی از شرکت کنندگان در اردوی نجفآباد، خاطرات خودشون رو در سایت گوشکن منتشر کردن که پست شماره ی شش به نمایندگی از تمامی این دوستان انتخاب شد.

هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقاد خودتون در مورد جشنواره رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۹ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و هشتم»