خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و پنجم

درود بر شما دوستان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

در ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و نُه رأی.

پست ششم: دانلود بازی مهیج و جذاب Super Liam به همراه آموزش صوتی: ارسال شده در یکشنبه، بیست و سوم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی عزیززاده، با دو رأی.

پست پنجم: آهای. شکموهای محله به هوش باشید و به گوش که الهام با یه سمبوسه ی خوشمزه اومد: ارسال شده در یکشنبه، هفتم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط الهام هاشمی، با سه رأی.

پست چهارم: مقایسه nvda و جاز: ارسال شده در پنجشنبه، یازدهم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط یکی از شما، با چهار رأی.

پست سوم: بالاخره One KLIK رو ساختم دانلود کنید نرم افزار قشنگه رو و تعجب کنید: ارسال شده در یکشنبه، سی آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط سیروس، با شش رأی.

پست دوم: کار های فنی منزل را خودمان بعهده بگیریم. آموزش شیر آلات: ارسال شده در سه شنبه، دوم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی ترخانه، با پانزده رأی.

و پست منتخب شما: مجموعه ی کامل آموزش کوتاه نویسی بریل زبان انگلیسی: ارسال شده در شنبه، بیست و نهم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط پریسیما، با سی و نُه رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی قبل، کسی نیست جز: سعید شریفی. سعید گرامی,
ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون جهت دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی چهل و پنجم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز یکشنبه، چهاردهم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در پایان جشنواره در مردادماه امسال که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بالاتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی چهل و پنجم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم بهمن هزار و سیصد و نود و سه مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: درس دوم از آموزش اپراتوری تلفن، مراکز تلفن رییس منشی: ارسال شده در دوشنبه، بیست و دوم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهرداد چشمه.

2: دانلود بیش از ۴۰ فیلم توضیح دار: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و چهارم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط سعید درفشیان.

3: درس ششم زیست شناسی،اکولوژی: مطالعه روابط متقابل موجودات زنده با یکدیگر و با محیط: ارسال شده در جمعه، بیست و ششم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط مادر بزرگمهر.

4: آقا پرواز اومده ….با ششمین قهوه خونه ی گوش کن ….بفرمایین داخل …صبر کنیییییین, پذیرایی مجونی نی …کارت خوان دم در میباشه !!!!: ارسال شده در جمعه، سوم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط پرواز.

5: سرانجام من هم به جمع دوستان پیوستم همراه با مقاله ای به قلم خودم: ارسال شده در شنبه، چهارم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط مرزیه زارع.

6: جشنواره آشپزان نا‌کاربلد، تقدیم میکند: ارسال شده در شنبه، چهارم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرشته حسینی.

نکته ی اول: گزینه های اول، سوم، چهارم و پنجم به صورت مجموعه منتشر شدن که این قسمت از آنها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این مجموعه ها انتخاب شدن.

نکته ی دوم: گزینه ی چهارم مجموعه ای هست که هر قسمت اون با نویسندگی یک نفر بوده و افراد مختلفی در شکلگیری این مجموعه سهیم بودن که این قسمت به نمایندگی از تمامی قسمتهای این مجموعه انتخاب شده.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۰ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و پنجم»

یعنی چی. پارتی بازیِ؟
کی گفت پست پریسیما خانم به درد خورد؟ اصلا خوب نبود.
این بار آخرمِ شرکت میکنم.
پست شماره ۳

۴. چون حسابی خندیدم با خوندنش. خدا مرگدون نده چقده او وقتا با حال بودین. ما اومدیم قدممنون بد بود، چشمه طنزتون خشکید. خخخخخخخخخ