خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و چهارم

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و پنج رأی.

پست ششم: درس ششم از سری دروس آموزش زبان انگلیسی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و دوم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط manchester، با یک رأی.

پست پنجم: دانلود پلیر حرفه ای همراه آموزش ویژه اندروید: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و هشتم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط میلاد، با سه رأی.

پست چهارم: بهترین روش دانلود از آپلود سنتر پیکوفایل برای هر بینا و نابینا: ارسال شده در یکشنبه، بیست و پنجم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط javad.tyros، با چهار رأی.

پست سوم: جلسه چهارم آموزش ریاضی به علاقه مندان: ارسال شده در دوشنبه، بیست و ششم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط هادی عباسی، با هشت رأی.

پست دوم: کارگاه آموزشی مهارت های کاربردی و تعمیراتی برای نابینایان-جلسه اول معرفی ابزار: ارسال شده در دوشنبه، سوم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط سید علی اکبر عماد حقی، با چهارده رأی.

و پست منتخب شما: دانلود مجموعه‌ی آموزشی و نرم افزار adobe audition 1.5: ارسال شده در جمعه، هفتم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط سعید درفشیان، با سی و پنج رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: مهتاب.
مهتاب گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون جهت دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی چهل و چهارم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز جمعه، دوازدهم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کرده و به قید قرعه، برنده ی شارژ دو هزار تومنی بشید.
در مردادماه امسال و در انتهای جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله مشارکت کرده باشن، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بالاتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی چهل و چهارم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم دی هزار و سیصد و نود و سه مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: دانلود بازی مهیج و جذاب Super Liam به همراه آموزش صوتی: ارسال شده در یکشنبه، بیست و سوم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی عزیززاده.

2: مجموعه ی کامل آموزش کوتاه نویسی بریل زبان انگلیسی: ارسال شده در شنبه، بیست و نهم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط پریسیما.

3: بالاخره One KLIK رو ساختم دانلود کنید نرم افزار قشنگه رو و تعجب کنید: ارسال شده در یکشنبه، سی آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط سیروس.

4: کار های فنی منزل را خودمان بعهده بگیریم. آموزش شیر آلات: ارسال شده در سه شنبه، دوم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی ترخانه.

5: آهای. شکموهای محله به هوش باشید و به گوش که الهام با یه سمبوسه ی خوشمزه اومد: ارسال شده در یکشنبه، هفتم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط الهام هاشمی.

6: مقایسه nvda و جاز: ارسال شده در پنجشنبه، یازدهم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط یکی از شما.

و در انتها دوتا نکته:

اول این که لینکهای پست اول خراب هستن که امیدوارم نویسنده ی پست یا مدیران اصلاح کنن.

دوم این که پست شماره ی دو به صورت مجموعه در سایت منتشر شده که در این قسمت آخر، نویسنده تمام قسمتهای قبل رو گردآوری کرده و یکجا در اختیار مخاطبان قرار داده.

نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۶۹ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و چهارم»

سلام و خدا قوت خدمت شما پست شماره ۳! دوستان ببینید من خیلی اوقات با ورودی صدا با گوشیم مینویسم! ولی این بار با لپتاپم! غرض اینکه داشتم کامنتهای پست جشنواره قبلی رو نگاه میکردم دیدم اشتباهی پوست نوشتم! گفتم هم بگم یه تلطیف روحیه بشه و هم اینکه نگین این مردی بی سواده!

سلام شهروووووز
من عدد نمیگم!دوست دارم اسم بگم!همینه که هست!میخوای بخواه,نمیخوای هم بازم باید بخوای!‏
خخخخ
اسم یکی هم میگم که عمرا بتونی قبول نکنی چون عدد نگفتم!‏
یعنی اگه قبول نکردی جونت پای خودت!‏
پری,پری,پری,پریسیما!‏
خخخ