خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و یکم

درود بر شما همراهان همیشگی جشنواره ی کندوکاو.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

ابتدا میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی قبل:

تعداد کل آراء: شصت و هفت رأی.

پست ششم: قسمت اول آموزش تبدیل متن به گفتار text aloud mp3: ارسال شده در جمعه، هفتم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط حسن ذوالفقاری، با یک رأی.

پست چهارم به طور مشترک: اپی که مقاله میخواند: ارسال شده در دوشنبه، بیستم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط رضا بخشی لاکتاسرائی، به همراه آموزش برنامه mozilla thunderbird برای خواندن ایمیل، چت و… قسمت دوم: ارسال شده در یکشنبه، نهم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط علی پنجه ای، هر کدام با دو رأی.

پست سوم: آموزش به نابینایان باز کردن gmail basic در گوشی: ارسال شده در دوشنبه، بیستم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط محمد میر‌قاسمی، با سه رأی.

پست دوم: دانلود بخش اول آموزش زبان انگلیسی از طریق داستان happy is good: ارسال شده در جمعه، بیست و چهارم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی رحمانیان، با هفت رأی.

و پست منتخب شما: آموزش عملی و گام به گام کار با NVDA توسط خودم یعنی محسن غلامی ویژه ی شما دوستان خوب: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط محسن غلامی، با پنجاه و دو رأی.

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی قبل، کسی نیست جز: طاها.
طاهای گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون جهت دریافت شارژ رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی من نوشته شده ارسال کنید.

و حالا میرسیم به مرحله ی چهل و یکم:

شما تنها تا ساعت بیست و دوی روز شنبه، ششم خرداد نود و شش فرصت دارید تا در این مرحله شرکت کنید و ضمن این که در قرعه کشی شارژ دو هزار تومنی وارد خواهید شد، شانس خودتون برای حضور در قرعه کشی سه جایزه ی صد هزار تومنی که در انتهای جشنواره انجام خواهد شد رو افزایش بدید.
در مردادماه امسال و در مرحله ی پایانی جشنواره که مرحله ی هفتاد و نهم هست، سه جایزه ی صد هزار تومنی به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره مشارکت کرده باشن به قید قرعه اهدا خواهد شد. هرچی تعداد مشارکت شما بالاتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و در نتیجه شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.

در مرحله ی چهل و یکم، مطالب منتشر شده از تاریخ پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و سه تا چهاردهم مهر هزار و سیصد و نود و سه مورد بررسی قرار گرفت و این شش پست به عنوان کاندیدا برگزیده شدن:

1: من اومدم من اومدم . جلسه ی دوم جهتیابی شروع شد. بیاین بیاین، ارسال شده در چهارشنبه، بیست و ششم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط قاسمی.

2: یک آموزش ساده از word: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و هفتم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرشته حسینی.

3: میزگرد ۳، معلولین بینایی چه قدر گوشه‌گیر‌ترند؟: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط مظاهری.

4: آموزش صوتی نصب و راه اندازی مودم: ارسال شده در چهارشنبه، دوم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط کوروش.

5: دانلود ویژه برنامه ی زندگی ادامه داره، مستند خانواده، ارسال شده به جشنواره ی سال نود و سه ی رادیو: ارسال شده در جمعه، چهارم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی.

6: آموزش نرم افزار audacity به صورت صوتی: ارسال شده در دوشنبه، هفتم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط بهزاد هند آبادی.

این نکته رو اضافه کنم که پستهای اول و سوم، به صورت مجموعه منتشر شدن و این قسمت از آنها به نمایندگی از تمامی قسمتهای این دو مجموعه انتخاب شدن.

لطفاً نظرات، پیشنهادات و انتقادات خودتون در مورد جشنواره رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده، برای من ارسال کنید.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۷۰ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره ی کندوکاو، مرحله ی چهل و یکم»

سلام گزینه های اول و سوم هر دو مجموعه عااالی و فوق العاده هستند و چون باید یکی انتخاب بشه با توجه به ادامه دار بودن میز گرد ها گزینه سه و مظاهری خانمی عزیییزم

سلام همه پستها خوبند.
ولی من ۵ رو انتخاب میکنم.
واقعاً شهروز ثابت کردی توی پروژه های بزرگ اراده ای شگفت انگیز داری.
من شنیدم و مطلع شدم که پست من رأی آورده.
پس تشکر رو از تو و دوستان رأی دهنده لازم میدونم.
موفق باشید.