خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود مستند صوتی نحوه رفت و آمد در ایستگاه های BRT

سلام بر آنانی که لایق سلامند
یک رنگ و یک دل و با مرامند
زیبا و بی ریا و …… خلاصه دوست داشتنی و مهربونند….
در کل شکلک همون سلاااام خودمون خوبید یا چطورید آیا؟
طاعات و عباداتتون مقبول درگاه احدیت ان شا الله و من رو هم شدییییداً فوق العاده بی نهایت زیااااد از دعاهای خیرتون بهره مند سازید که بسی بسیاااااار محتاج دعای دوستانم خیییییلی…….
خب این بار خیلی زیاده گویی نمی کنم, آسمون هم به ریسمون نمی بافم
پس این شما و این هم
دانلود
مستند صوتی نحوه تردد در ایستگاه های brt با آموزش و تدریس و راهنمایی جناب استاد گرامی و بزرگوار آقای دلیر که در کلاس های مربوط به جهت یابی انجمن موج نور اصفهان توسط بنده حقیر چیزه نه توسط من مهربون و خوب و گل گلابتون ضبط شده و البته با تشکر از جناب sound forge گراااامی با حجمی حدود 20 مگابایت و 35 دقیقه.

************************

زندگی مال من است
من خدا را دارم
عشق را میفهمم
خوشی خاطره در حس من است
حال خوب این نفس رفته و برآمده است
این نگاهی که درآئینه و آب
روشنی های تو را می بیند
و به پایان شب ایمان دارد.
حال خوش یعنی من، به کسی می نازم
که درآغوش و نوازش هایش
جا برای همه هست…
من خدا را دارم
و دلم روشن از امیدِ شکفتن هایی ست
که به اندوه خزان می تابد
حال خوب یعنی تو!
زندگی، دوست، نگاه ، شعر
و یک پنجره ی بارانی
که خدا میبارَد
باورِ اینکه در این جای شلوغ
در هیاهوی نفس گیر زمین
دست من دست خداست
حال خوش یعنی این

۴۹ دیدگاه دربارهٔ «دانلود مستند صوتی نحوه رفت و آمد در ایستگاه های BRT»

سلام بانو خانمی جون عزیزم بسی بسیار ممنون بابت اشتراک این مستند و فایل ارزشمند با ما
امیدوارم همیشه شاد باشی و سرحال و خوشبخت و موفق و سربلند و تازه مدال طلات هم مبارکت باشه و کلا چقدر تو خوبی آفرین هزار و سی صد آفرین

مدال طلا که مال خودم هست بدون هیچ حرف و گفت و گویی, آقای حسینی هم قانع شدند به نقره پس مدال برنز از آن شماست که با توجه به اینکه یه بهمنی داره این مدال رو به یه بهمنی دیگه تقدیم میکنه ارزشش در حد همون مدال طلاست

درود بر بانوی واقعا مهربون و پر جنب و جوش. میگماا کمی حجمش زیاد نیییییییییست… به هر حال سپاس از اشتارکگذاریت مستند پله برقی رو هم هنوز نگوشیدم امیدوارم که کاری کرده باشی که دیگه کسی نترسه. پیروز و مهربانتر باشی بانوی نازنین.

عجباااا میگم نوشابه چنده الآن؟؟ زیادی باز کردی واسه خودت میترسم ورشکست بشی هاها. مردم به خودشون طلا تعارف میکنن!!! بعدشم خدایا این دخترمون که از این فایلای خوب خوب واسمون میذاره و بازم قراره بذاره رو به راه راست، چیزه یعنی حفظش کن!

سلااام بر غزل خانمی مهربون با ابهت عزیز خودمون, میگم مشکلی نداره من با راه راست و هدایتم به اون سمت مشکلی ندارم خدااایا منو به راه راست هدایت بفرما بعدشم نوشابه رو در جریان نیستم ولی مدال طلا مال خودم هستش به هیچ کسم نمیدم شوما هم بفرما brt باشد که رستگار شوی خانمی فقط یادت باشه اون میله عمودیه رو بگیری چون صندلی های اتوبوس پر هست باید بایستی تا برسی به مقصد خخخخ شکلک من هم جام خوبس مرسی میفرمام میشینم شما راحت بایستید جانم

درودی مجدد. گوش دادم. توضیحات جناب دبیر خوب بود…… واقعا اینجور جاها نمیشه تابع یه فرمول و قانون خاصی بود چون واقعا استاندارد یکسانی نداریم. بنظرم بهترین کار اینه که جلوی درهای سوار شدن بر اتوبوس را با موزاییکهای برجسته مشخص کنند تا نابینا بتونه براحتی در اول و دوم رو شناسایی کنه. دوم اینکه به مأموران ایستگاهها آموزش بدند که وقتی نابینایی وارد میشه تا جای مناسبی که باید به ایسته راهنماییش کنند همین کاری که تو مترو میکنند و اگرم بشه بگند وقتی نابینایی پیاده میشه تا اون طرف خیابون راهنماییش کنند
چون بعضی خیابونها خطرناک هستند مثل همین ایستگاه مصلا که ما برای رفتن به خانه ریاضیات ازش استفاده میکنیم. و یه نکته درباره خود فایل هم بگم که علت حجم زیادش گذاشتن موسیقی روشه نمیدونم اینجور فایلها نیازی به موسیقی دارند یا نه من که خودم معمولا این کارو نمیکنم. به هر حال از دو مستندی که گذاشتید واقعا تشکر میکنم اینکه در همه حال به فکر دوستان همنوعتون هستید ستودنیه.

سلام مجدد بر شما
ممنون از توضیحات تون و در مورد پیشنهاداتتون هم ان شا الله مسوولین رسیدگی خواهد نمود…..
در مورد پادکست و موسیقی و آهنگ هم این یه مساله سلیقه ای هست که فکر کنم بهتر هست واگذارش کنید به فردی که می خواد پادکست رو تهیه و تنظیم کنه …….
موفق باشید و پاینده.

ضمن عرض پوزش و تشکر از بانوی محله، چون این دوره‌ی آموزشی و دوره‌های مشابه قبل از آن، در انجمن موج نور برگزار شده و قرار است ادامه هم داشته‌باشد به اطلاع می‌رساند؛ با پیگیری‌های تشکل‌های نابینایی اصفهان، تعدادی از ایستگاه‌ها به موزاییک‌های برجسته مجهز شده‌اند و قرار است موانع مزاحم در ایستگاه‌ها هم حذف شوند؛ در موارد زیادی نیز مأمورین ایستگاه‌ها به خصوص در ایستگاهی مثل فرای‌بورگ به افراد نابینا کمک می‌کنند. به امید روزی که صحبت‌های صحیح آقای موحدزاده به طور کامل به سرانجام برسد.

سلاام و دروود بر انجمن موج نور و مسوولین مربوطه
خواهش می کنم و من از شما تشکر می کنم و حقیقتا ممنون خیییلی زیااد….
در مورد صحبت هاتون کاملا صحیح و متین و فقط اومدم این نکته رو هم اضافه کنم که ایستگاه brt فرایبورگ که مستند در اونجا ضبط شده هم مناسب سازی شده بود و اتفاقا مناسب سازی هاش هم بسیار پیشرفته و عالی از نوع پلاستیک های فشرده شده بود ولی من اون قسمت هاش رو حذف کردم از مستند چون موانع داخل ایستگاه brt طبق صحبت های استاد مانع میشه که ما بتونیم به خوبی از مناسب سازی ها استفاده کنیم و بهتر هست تا وقتی می دونی موانعی هست و بر طرف نشده به روشی که استاد فرمودند عمل کنیم, و اگر جدا موانع ایستگاه ها رو بردارند فوق العاده بی نهایت عالی میشه….
و غیر از ایستگاه فرایبورگ من زمان هایی که عصای سفید دارم داخل ایستگاه های brt دیگه هم مأمورین مربوطه بسیار همکاری مناسبی داشتند که جدا ازشون ممنون و سپاس گزارم…..
بازم تشکر از انجمن موج نور و سایر انجمن های فعال و ان شا الله در پی گیری هاتون موفق و موفق باشید.

سلااااام بر جناب مدیریت محترم مدرسه من آقای مهدی عابدی گرااامی…….
۲۴ ستاره رو والا نمی دونم همین طوری ستاره زدم شد بیست و چهارتا شاید دفعه دیگه بشه بیست و پنجتا خخخخخخخ شوما هم بفرمایید مدال طلا خدمتتون از نوع بیست و پنج عیارش

بیبین نیره فقط تنها لطفی که به ما نمود و ما هم تازه لطفش رو زدیم پکوندیم یه سه چهار دقیقه ای برا پادکست پله برقی سخنرانی نموده بود و خودمون چون معصومیت و لطافت و شیرینی در تک تک سلول های وجودمون جاری و ساری هست با کلی مشقت و بدبختی و فلاکت یه هزار و سی صد و اندی آهنگ رو زیر و رو کردیم تا این چهارتا قطعه موسیقی رو انتخاب و خدمت شوما ارائه نمودیم….. شکلک آخه نیره رو چه به لطافت و مهربونی نیمیدونی چنقز میخواست منو بگیره ریز کنه یه خورده صداشو پیچونده بودم که خخخخخخ بعدشم ساعتی یه ملیون تومان میگیریم آموزش می دیم خدمتتون شماره کارت رو در خصوصی براتون میفرستم عمه جان عزیزم و گرامی

دروووود. ایول. مستند بعدی هم اومد. امیدوارم بعدیهاش هم هر چه زودتر بیاد.
فقط نمیدونم چراااا تو این مستندات چیز جدیدی واس من پیدا نشده. منظورم کلی بود نه فقط اینایی که خودت گذاشتی.
البته من جهتیابیم زیاااد قوی نیست. راستشو بخوای هر جا که حس کنم باید از کسی کمک بگیرم, خیییلییی راحت کمک میگیرم و اصن به هیچ وجه خودمو تو سختیه زیاااد قرار نمیدم. و بیشتر هم تو عبور از خیابونا از ملت کمک میگیرم.
به هر حال مرسی از مستند.
به امید پیروزیه حق بر باطل.

سلام خدمت جناب بی ادعای محله
فقط همین دو تا مستند بود و مستند دیگه ای قرار نیست من منتشر کنم و در مورد بی نکته بودنشون برای شما چه عرض کنم شما استادید دیگه ….. و اما خیلی عااالی که از دیگران هم کمک می گیرید و خودتون رو به سختی نمی اندازید…. جدی می گم عالی ….. یکی از نکاتی که ما باید یاد بگیریم این هست که بتونیم از کمک و هم یاری مردم استفاده کنیم….
شاد باشید تا همیشه

سلاااام بر نیایش خانمی قهرمان عزیز خودمون
بیبین نیایش آی لاو یو وری مااااچ یعنی عاااشقتم زیااادتا و فقط به خاطر تو یه پست اختصاصی میشینم بعدی برات و تقدیم به شوما می نویسم چون خیییلی از خوندن کامنتت ذوق مرگیده شدم خییییلی خخخخخ شکلک اعتماد به نفسم از آسمون هفتم هم رفت بالا بالا بالاتر…..
و اما خواهشم می کنم اصلا قابل شما رو نداشت باشد که مفید فایده واقع گردد خانمی
و همیشه شاد باشی و قهرمان

سلااااام و درووود بر بانو وکیلیان محله مدیر ما صرفا یا
خوبید یا چطورید آیییییا
خب این فایلم رفت برا دانلود
میگم بانو میشه یه تبلیغ از طریق کامنت دونی این پست کنم
دوستان منم تصمیم دارم یه گروه جهتیابی در واتسآپ بزنم ولی چون جهت یابیم تعطیل هست نمیدونم از کجا و چطوری آغاز کنم خواهشاً آقایونی که تمایل به این کار دارند و خب هم در زمینه ی جهتیابی خبره هستند به پی وی من در واتسآپ به شماره ی ۰۹۹۰۴۹۳۵۸۸۱ مراجعه کنند و منو کمک کنن تا هم بتونیم در کنار هم این گروه رو راه بندازیم و و به منِ تعطیل در امر جهتیابی کمک کنند تا یه گروه توپ راه بندازیم پس منتظر شما آقایون هستم فقط خواهشاً وقتی به پی وی من اومدید بعد از معرفی کامل خودتون بگید که چهقد در امر جهتیابی توانا هستید
احمد منتظر حضور سبز شما هست
شبتون خوش ایام به کام و شیرین کامی بانو همچو تعم نارنجکی و خدا نگهدار

سلام بر جناب سرکار کاربر ۲۲۱۱ گرامی
خواهش می کنم ان شا الله مفید واقع بشه
و اما جای کارت زدن:
وقتی وارد گیت ورودی میشید جای کارت زدن سمت راست تون هست, یه حالت میز مانندی هست که جلوش یه مقدار شیب داره, جای کارت زدن رو اون قسمت شیب دار قرار داره…..
نمی دونم تونستم درست توضیح بدم یا نه!؟ ولی اگر یک بار خودتون برید با این توضیحات متوجه میشید دقیق و از دوستان خواهش دارم اگر می تونند بهتر توضیح بدند ما را یاری رسانند….
شاد باشید و همیشه موفق و سربلند

سلام بر بانوی مهربان و خوشذوق محله من هم گوش کردم و خیلی عالی تهیه شده و در کل بی نظیر و بسیار قابل تقدیر اما صدای استاد که شما نوشته بودید “دلیر” و عموی مهربان نوشته بودند “دبیر” ولی ما در گذشته ایشان را “دلیل” مورد خطاب قرار میدادیم به هر حال مرا برد به حدود سی سال گذشته از ایشان بسیار ممنونم چون آن بزرگوار فرم تعیین رشته ی دانشگاهی مرا تکمیل نمود برای همه چیز ممنون و متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید