خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

صحبتی از یک اتفاق شیرین و یک کتاب!

سلام بچه ها!
چطورین؟
حال این روزاتون چطوره؟
حال این روزای من 2 جنبه داره!
بچه ها خوشحالم، خیلی خیلی خوشحالم، اونقدر که برای توصیف حالم واژه کم میارم! اونقدر که دیگه شبا خواب ندارم و روزا از فکر کردن به اتفاقی که در انتظارمه و در انتظارشم از خوشحالی اشکام سرازیر میشن!
یه آرزو که 18 ساله باهامه، حالا داره برآورده میشه! باورش خیلی سخته، انگار خوابم و دارم یه خواب شیرین میبینم که دوست ندارم هرگز کسی بیدارم کنه! دوست دارم همینطور خواب شیرینم ادامه پیدا کنه تا به آرزوم برسم!
اتفاقه رو الآن نمیگم چیه، ولی اگر بهش برسم حتما یه فایل صوتی ازش تهیه میکنم و میذارمش توی محله!
بچه ها من خیلی به این اتفاق امید بستم، هر روز که بیدار میشم روز شماری میکنم و کلی ذوق میکنم که یه قدم به اتفاق باور نکردنیم نزدیکتر شدم، اونقدر امید بستم که میترسم، میترسم از اینکه به هر دلیل این اتفاق پیش نیاد و اون وقت من… دیگه به معنای واقعی کلمه له میشم، میشکنم، نا امید و تاریک میشم! اصلا شاید محو بشم و دیگه اثری از فرزان پیدا نشه خخخ!
پس چنانچه از دست من خسته اید، دست به دعا بشید که این اتفاق نیفته! اما اگر بیفته!!! اون وقت با انرژی 10 برابر الآنم ادامه میدم، اینقدر انرژی میگیرم که شاید تمام کارای عقب افتاده ای که دارم توی یه روز تموم کنم! شاید با انرژی مضاعفم جوری درس بخونم که رتبه 1 اختبار بشم!!! شاید!!!…
این شایدها این روزا دست از سرم بر نمیدارن! نمیدونم به حال خوش و شادم بها بدم و امیدوار باشم، یا بترسم از این شکی که در اثر دل بستن زیاد به برآورده شدن آرزوم واسم به وجود اومده؟
هر روز کل ماجرای رسیدن یا نرسیدن به آرزوم رو با خودم مرور میکنم و خودمو توی هر دو موقعیت قرار میدم و هر روز بیشتر به این نتیجه میرسم که اگر به هر دلیل این اتفاق شیرین رقم نخوره شدیدا خواهم شکست!
پس شما الآن 2 انتخاب دارین:
1- بشینین دست به دعا بشین که ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم بدن تا من به آرزوم نرسم!
2- مردونگی کنین و واسه رسیدن به آرزوم دعا کنین!
ولی اگر دوستای خوبی باشین قطعا گزینه 2 رو انتخاب میکنین! چرا؟؟؟ چون منم دوست خوبی واستون هستم و دارم در نهایت مهربانی، یکی پی از دیگری منابعم رو در اختیارتون میذارم!

توی یکی دوتا پست قبلم، راجع به کتاب essential words for the toefl که معلمم خودش واسم ضبط کرده بود ازتون پرسیدم و گویا مایل بودین که در اختیارتون بذارمش!
خب منم گوش دادم و توی این پست کتاب رو تقدیمتون میکنم.
فقط یکی دوتا نکته!
اول اینکه این کتاب با یه ریکوردر ساده ضبط شده و شاید گاهی یه کم صدای محیط رو بشنوین،
و نکته ی بعد اینکه توضیحات بعضی وقتا جوری بیان میشه که انگار کسی که داره کتاب رو ضبط میکنه باهاتون صحبت میکنه، چون قرار بوده فقط این فایلا واسه من ضبط بشه پس معلمم هم راحت بوده!
در نهایت با این توضیحات، لینک دانلود رو تقدیم میکنم.
دانلود با حجم 185 مگابایت
مثل همیشه، دوستون دارم و این یه تعارف نیست، همه زندگی منه!
لحظاتتون سرشار از لبخند خدا!
گزینه 2 فراموش نشه!